Grid girls verdwijnen

Gestart door Mickey, 31 januari 2018 - 15:04:54

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Nu ook in Oostenrijk. Komend weekend zullen de grid girls terugkeren, door inzet van Red Bull-oprichter Dietrich Mateschitz. De steenrijke eigenaar van de energiedrankjesfabrikant: "Het is echt één grote poppenkast geworden met Liberty. Formule 1 heeft denk ik belangrijkere punten om over te discussiëren of er wel of geen pitspoezen op de grid moeten staan."

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/239388/red-bull-baas-mateschitz-zonder-grid-girls-is-het-een-poppenkast

Groet,

C.G. de Beaufort





Jozef

Citaat van: C.G. de Beaufort op 27 juni 2018 - 09:43:46
Formule 1 heeft denk ik belangrijkere punten om over te discussiëren of er wel of geen pitspoezen op de grid moeten staan."

Gelijk heeft hij! Waarom lult hij er dan alsnog over? ???

Wings


C.G. de Beaufort

PVV wil pitspoezen op F1 in Zandvoort

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1765983836/pvv-wil-pitspoezen-op-f1-in-zandvoort

Ik hoop dat ze hun zin krijgen. Pitspoezen... heerlijk! Dan wordt het iets leuker wanneer het een tegenvallende race is. En die hebben we veel op het ogenblik.

Groet,

C.G. de Beaufort


Matthijs

Het is duidelijk dat het niet zo goed gaat met de PVV als ze zich daar druk om maken.

Sabai

Het is allemaal de schuld van de islam  :)

C.G. de Beaufort

Citaat van: Matthijs op 11 juni 2019 - 21:30:38
Het is duidelijk dat het niet zo goed gaat met de PVV als ze zich daar druk om maken.

Ach, het valt wel mee hoor. Tis opzuigen/uitknijpen in de politiek. Maar goed, nu heb je de FvD en die zijn een stukje hoffelijker. Ze zijn de grootste in de 1e-Kamer.

Groet,

C.G. de Beaufort



Wings

Citaat van: Matthijs op 11 juni 2019 - 21:30:38
Het is duidelijk dat het niet zo goed gaat met de PVV als ze zich daar druk om maken.

De PVV heeft in 2010 al gepleit om de F1 terug naar Zandvoort te halen, je kunt ook stellen dat zij vooruitstrevend zijn.

Wings

Citaat van: Sabai op 11 juni 2019 - 21:46:39
Het is allemaal de schuld van de islam  :)

Ik stem geen PVV, maar Wilders schiet vaak in de roos met zijn kritiek. De politiek weet niet hoe zij zich moeten draaien of keren om met veel fraude, leugens en bedrog de feiten onder het tapijt te vegen.

Breaktest

Citaat van: Wings op 13 juni 2019 - 10:10:07
Citaat van: Matthijs op 11 juni 2019 - 21:30:38
Het is duidelijk dat het niet zo goed gaat met de PVV als ze zich daar druk om maken.

De PVV heeft in 2010 al gepleit om de F1 terug naar Zandvoort te halen, je kunt ook stellen dat zij vooruitstrevend zijn.
Toen reed Max nog kart en plaste in zijn bed. En aangezien het het gros der klootjesvolk niet om de race te doen is maar om Max, kunnen we rustig concluderen dat dit een zoveelste losse flodder was ipv schieten met scherp.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Franky R.

Citaat van: Wings op 13 juni 2019 - 10:15:01
Citaat van: Sabai op 11 juni 2019 - 21:46:39
Het is allemaal de schuld van de islam  :)

Ik stem geen PVV, maar Wilders schiet vaak in de roos met zijn kritiek. De politiek weet niet hoe zij zich moeten draaien of keren om met veel fraude, leugens en bedrog de feiten onder het tapijt te vegen.


Probleem is dat het bij Wilders vaak bij kritiek geven bleef...Hij heeft de kans gekregen om te regeren, maar koos voor gedoogsteun om later weg te lopen uit het Torentje toen het moeilijk werd.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Franky R. op 14 juni 2019 - 21:44:51
Citaat van: Wings op 13 juni 2019 - 10:15:01
Citaat van: Sabai op 11 juni 2019 - 21:46:39
Het is allemaal de schuld van de islam  :)

Ik stem geen PVV, maar Wilders schiet vaak in de roos met zijn kritiek. De politiek weet niet hoe zij zich moeten draaien of keren om met veel fraude, leugens en bedrog de feiten onder het tapijt te vegen.

Probleem is dat het bij Wilders vaak bij kritiek geven bleef...Hij heeft de kans gekregen om te regeren, maar koos voor gedoogsteun om later weg te lopen uit het Torentje toen het moeilijk werd.

Huh?? Het was Hillen (CDA) die in dit geval de VVD -en CDA top de schuld daarvoor gaf en niet Wilders, zoals altijd wordt beweerd.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2017/02/ooggetuige-hans-hillen-val-van-rutte-i-kwam-niet-door-pvv-dat-is-later-gebruikt-om-cordon-sanitaire-op-te-zetten/

Groet,

C.G. de Beaufort



Wings

Citaat van: Franky R. op 14 juni 2019 - 21:44:51
Citaat van: Wings op 13 juni 2019 - 10:15:01
Citaat van: Sabai op 11 juni 2019 - 21:46:39
Het is allemaal de schuld van de islam  :)

Ik stem geen PVV, maar Wilders schiet vaak in de roos met zijn kritiek. De politiek weet niet hoe zij zich moeten draaien of keren om met veel fraude, leugens en bedrog de feiten onder het tapijt te vegen.


Probleem is dat het bij Wilders vaak bij kritiek geven bleef...Hij heeft de kans gekregen om te regeren, maar koos voor gedoogsteun om later weg te lopen uit het Torentje toen het moeilijk werd.

Wilders kon zich niet verenigen met de effecten van maatregelenpakket. Bovendien werden verschillende eisen niet overgenomen. Weglopen is hoe CDA en VVD het formuleren, de waarheid ligt genuanceerder. 

Er moest negen miljard extra bezuinigd worden om aan de normen van de Europese Unie te voldoen. Wilders was van begin af aan voorstander om gezond te bezuinigen, niet kosten wat het kost. Nederland was immers in een economische crisis gestort. Gezond bezuinigen betekent dat ook kritisch moet worden gekeken naar ontwikkelingssamenwerking. Wilders gaf in de Catshuisonderhandelingen aan bereid te zijn om mee te gaan in stevige bezuinigingen onder de voorwaarde dat ook dáár wat wordt weggehaald. En die financiële ruimte was er ook, bleek. Verhagen heeft aan de toenmalige staatssecretaris van Buitenlandse Zaken, Ben Knapen, gevraag uit te rekenen hoeveel er maximaal bezuinigd kan worden en of drie miljard haalbaar was.

Twee miljard was haalbaar. Knapen voegt er wel aan toe dat als het voorstel van Wilders overgenomen wordt hij de brui eraan geeft en opstapt. Daarmee plaatst hij een bom onder de onderhandelingen. Verhagen en Rutte waren woest. CDA en PVV waren het intussen fundamenteel oneens over het emigratie- en vluchtelingen beleid. Terwijl in het Catshuis onderhandelingen stroef verlopen lopen daarbuiten de gemoederen zo hoog op dat CDA in de Provinciale Staten van Limburg het vertrouwen opzegt in coalitiepartner PVV.

Als het CPB de doorrekening van het maatregelenpakket presenteert blijkt dat AOW'ers de zwaarst getroffenen zijn. Hiermee gaat Wilders niet akkoord. Hij stapt op en onderbouwt waarom hij opstapt terwijl Verhagen en Rutten vooral Wilders aanvallen. De term weglopen is geboren, maar het was geen kwestie van weglopen.

Achteraf blijkt dat Wilders in veel dingen de waarheid sprak. Het land werd nog verder de crisis in gedrukt. Onder het bewind van Rutte is de koopkracht nog nooit zo sterk gedaald, zelfs nu dat we te maken hebben met hoogconjunctuur daalt de koopkracht en heeft de armoedegrens zelfs het modaal inkomen bereikt. Intussen wordt een cordon sanitair toegepast om andere geluiden buiten de Tweede Kamer te houden en daarmee een aanslag gepleegd op de democratie. Voor de vorm, ik heb niet Forum gestemd, maar Forum is wel de winnaar van PS2019. Het is tekenend maar bovenal zorgwekkend en zelfs alarmerend dat de grootste partij, de winnaar van de verkiezingen, nergens aan de knoppen zit en wordt geframed. Datzelfde geldt voor de PVV. Wilders wil meeregeren, het partijkartel houdt de deuren gesloten en slaan de verkiezingsuitslag volledig in de wind. Het faillissement van democratie.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Wings(..)Het faillissement van democratie.

Juist. Het partij-kartel. Ik hoop dat ze een keer opdoeken, het zijn partijen uit vorige eeuw. Daar moeten we vanaf.

Groet,

C.G de Beaufort


Robbert65

@ Beaufort en @Wings

Dit is off topic. Ik laat beide posts staan, maar als je deze discussie voort wilt zetten zal je een topic moeten openen in Overige Onderwerpen. Als dat gebeurt verplaats ik deze posts wel daarheen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel