Waarom dit onderdeel? Lees aub!

Gestart door Geert, 01 september 2002 - 12:18:54

« vorige - volgende »

Geert

Dit forum is een 'testje' en wordt opnieuw weggehaald indien het niet voldoende gebruikt zou worden.

Waarvoor dit onderdeel?

Mensen die dit weekend in Spa waren, of tijdens het seizoen aanwezig waren op een andere GP of F1-event, kunnen hier hun relaas doen indien ze dat willen.

Daarvoor dient dit onderdeel, enkel voor het verhaal. We zullen het dan ook sterk modereren. Je mag replyen op een verhaal en extra vragen stellen, maar niet zelf een topic openen als dat niets met uw ervaring ter plaatse te maken heeft.

Zoals ik al zei, 't is maar een testje, als het op niets uitloopt is dit onderdeel even snel weg als het kwam  :lol:

Mikacouli

Ik vind dit wel een goed initiatief.Hier kun je alles mededelen en vooral zeggen wat je niet mag vergeten want veel dingen ben ik toch wel vergeten in vgl tot de mensen die gewoon een koelwagen en een muziekinqtalatie meehadden met enorm grote boxen.

Geert

Daarvoor dient het idd. Het is de bedoeling dat iedereen die in Spa was én hier op het forum zit zijn relaas doet (zoals in een dagboek). Dan hebben first-timers tegen volgend seizoen een goede gids om zelf naar een race te gaan!

Doefie

Was de eerste keer dat ik naar de Formule 1 ging kijke, dit jaar in Spa.
Heb mij enorm kostelijk geamuseerd, en ga waarschijnlijk volgend jaar weer terug. Die ambiance kom je toch nergens anders tege dan op de Formule 1.  :D  :D  :D

Martin

Heb je nog herinneringen uit het verleden kan je ze hier ook plaatsen.
Het hoeft niet 30 jaar oud te zijn.
De meeste van jullie zijn nog niet eens zo 'jong'.
Maar dit onderdeel moet wel blijven.

Alan Blues

Vind ik ook, Martin! Ik zal nog eens in mijn geheugen duiken en een stukje over Francorchamps schrijven.

Gilles Villeneuve

Als de tijd en de goesting es is, zal Monza 2002 samen met de Ferrari club ook eens verschijnen  :wink:
Beleef de 24 Uren van Zolder live via www.24U.be !