Gok de Pole - Eindstand 2017

Gestart door BMW.WilliamsF1, 29 november 2017 - 22:10:15

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Het Gok de Pole seizoen zit er weer op. Na 20 kwalificaties is er een winnaar.

Gok de Pole 2017 is gewonnen door:

Matthijs

Gefeliciteerd met onderstaande beker!



Het seizoen 2017 zit er weer op. Lewis Hamilton werd voor de 4e keer wereldkampioen en Mercedes pakte voor de 4e keer op rij de constructeurstitel. Max Verstappen had veel pech dit seizoen, maar wist toch nog 2 overwinningen te behalen. En Gok de Pole was ook een mooie strijd. Matthijs wist dit jaar weer te winnen, maar Charrel zat hem met 3 overwinningen op de hielen.

De volledige uitslag is te vinden op de Gok de Pole website! Klik hier om naar de site te gaan.

Hall of Fame:

2015 - BMW.WilliamsF1
2016 - Matthijs
2017 - Matthijs

Statistieken Gok de Pole 2017:

Aantal deelnemers - 21

Aantal overwinningen

3 = Charrel
3 = Sphinx
2 = FolkertE
2 = Franky R.
2 = Matthijs
2 = Sabai
1 = Arthur
1 = JS JTD
1 = Mickey
1 = tonytony
1 = Tuesday
1 = Wings
   

Winnaars per race

Australië = tonytony   
China = Mickey   
Bahrein = Franky R.   
Rusland = Charrel   
Spanje = Sphinx   
Monaco = JS JTD   
Canada = Charrel, Sabai   
Azerbeidzjan = Charrel   
Oostenrijk = FolkertE   
Engeland = Sphinx   
Hongarije = Franky R.   
België = Matthijs   
Italië = Geen winnaar   
Singapore = Arthur   
Maleisië = Tuesday   
Japan = FolkertE   
Amerika = Wings   
Maxico = Matthijs   
Brazilië = Sabai   
Abu Dhabi = Sphinx   



Ik wil iedereen weer bedanken voor het meedoen en natuurlijk komt Gok de Pole in 2018 weer terug! See you all next year!  8)

Charrel

Van harte gefeliciteerd Matthijs! Een welverdiende winnaar van Gok de Pole 2018!

Erg leuk om te zien dat we met een totaal andere werkwijze het elkaar weer erg moeilijk wisten te maken  ;)

Website link doet het niet, dus ik kan niet zien hoe dichtbij ik ben gefinished. Maar als ik volgend jaar die kleine steekjes niet laat vallen dan ga ik in 2019 hopelijk de titel pakken :D

Mickey

Gefeliciteerd Matthijs!

Knap hoor. Vorig jaar stond ik op het podium. Dit jaar een paar keer een miskleun gehad en dat loop je echt niet meer in. Kunst is hier om er altíjd dichtbij te zitten. Hoop volgend jaar jullie opnieuw uit te kunnen dagen.

Matthijs

Dank! Het was heel close met vooral Charrel dit jaar! Ik ben benieuwd naar de eindstand, want het scheelde weinig.

BMW.WilliamsF1


Charrel

#5
Woah! Dat is close! Als ik gewoon 1 race meer had gewonnen, waar ik soms dichtbij zat, dan had ik alsnog gewonnen.

Ik zie wel dat ik gewoon 2 races dit seizoen 500 punten heb gescoord, damn!

Maargoed.. als.. als.. Matthijs is de verdiende winnaar  8)

Matthijs

In totaal 4 tiende van een rondetijd verschil, na 20 races. Ik zeg spannend!

Mickey


Arthur

Allereerst felicitaties aan Matthijs met de overwinning en dank aan BMW.WilliamsF1 voor de organisatie. Erg leuk!!

Een 4e plaats [door de bonus] ben ik erg blij mee. Goed om mee te overwinteren en daarna de top 3 proberen te bereiken.

Wellicht kunnen we [zoals eerder besproken] nog enkele variabelen toevoegen om het spannender te krijgen [mits bij te houden in de tussenstand].

Iedereen bedankt voor de deelname en succes komend seizoen!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Charrel

Ik zou het bijna vergeten ja! BMW.WilliamsF1, bedankt weer voor een fantastisch Gok de Pole seizoen!


Matthijs


lieven

Gefeliciteerd!

En bedankt voor het te organiseren!

En 9des geworden met 2 keer vergeten meet e doen, niet slecht!

BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

Graag gedaan weer :)

Hopelijk vergeet ik volgend jaar niet 2x te gokken.

Voor volgend jaar wil ik wel wat dingen aanpassen, daar zal ik nog wel een topic voor maken. Dan kunnen we eens nadenken wat we willen :)

Arthur

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 04 december 2017 - 11:36:31
Graag gedaan weer :)

Hopelijk vergeet ik volgend jaar niet 2x te gokken.

Voor volgend jaar wil ik wel wat dingen aanpassen, daar zal ik nog wel een topic voor maken. Dan kunnen we eens nadenken wat we willen :)

Ik zie al uit naar dat Topic BMW :-)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel