Grand Prix van Abu: cijfers voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 26 november 2017 - 16:24:17

« vorige - volgende »

Grand Prix van Abu: cijfers voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
0 (0%)
6
3 (17.6%)
5
5 (29.4%)
4
2 (11.8%)
3
5 (29.4%)
2
2 (11.8%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

gloudiesaurus

Nou ik vond er weinig aan, een 4. Ik mistte de actie.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

#1
Er was werkelijk geen f*ck aan... Na Bottas, Hamilton en Vettel die op de juiste positie bleven en de rest van de top 10 één plaats opgeschoven waren omdat Riccardo uitviel, bleef iedereen daarna op dezelfde plaats. Ronduit teleurstellend, ik geef't een 3.

Groet,

C.G. de Beaufort

Pancake Shield

Een 3. Als Ricciardo en Sainz niet was uitgevallen, dan was waarschijnlijk met uitzondering van Alonso de hele top tien hetzelfde gebleven als bij de start...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

C.G. de Beaufort

Klopt,  Alonso maakt 2 plaatsen goed.

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 26 november 2017 - 16:24:17
Nou ik vond er weinig aan, een 4. Ik mistte de actie.

Agree. Punt lager. Een 3. Zelfs bij de start gebeurde voorin niets.

Mickey


Tuesday

Een 5. Vooraf was het een gegarandeerde Hamilton overwinning, maar de eindelijk weer wakkere Bottas pakt m toch nog ff voor zn neus weg. Dat maakt het nog enigzins goed. Verder was er ondanks de mooie plaatjes echt geen f*ck aan.

Van Wijk

Volgens mij had Toto Wolf gisterenavond de "potentie " van de race van vandaag redelijk goed ingeschat en heeft de bloemetjes eens goed buiten gezet. ( volgens mij had hij mega kater ).
Voor mij ook drie.

Matthijs

Er is ook structureel iets mis aan het circuit. Als je een krappe chicane aanlegt vlak voor een krappe hairpin dan vind je close racing blijkbaar niet zo belangrijk.

Fietser

Doorgaans geef ik hoge cijfers omdat er tijdens een GP altijd wel ergens wat te genieten valt zoals achterhoedegevechten, strategieën of onderlinge verschillen tussen teamgenoten. Maar hier kan ik echt geen voldoende geven. Een oppermachtig Mercedes, daarachter een saaie optocht en dat ook nog eens in het (half)donker. Ondanks al dat vuurwerk best deprimerend. Hooguit een vijf(je).

Matthijs

Ik heb (als enige) een voldoende gegeven omdat er in het middenveld en achterhoede prima gevechten waren (Grosjean, Massa, Alonso, Stroll, Magnussen, Wehrlein). Maar als ik er nog een keer over nadenk was de race vooral prima te doen omdat ik deze samen keek met leuke vrienden. Als ik alleen had gegeken was ik ook tot een onvoldoende gekomen want in de top 10 gebeurde eigenlijk niks.

Op F1Fanatics is deze race hard op weg om (1 van?) de laagst gewaardeerde race sinds de start van de meting in 2008 te worden. Dat vind ik ook wat overdreven. https://www.f1fanatic.co.uk/2017/11/26/rate-race-2017-abu-dhabi-grand-prix/

BMW.WilliamsF1

Ik heb het een 5 gegeven. Was totaal geen spanning.

robbert

ik gaf een 4. Totaal geen strijd om de overwinning te zien. Zelfs niet om een podiumplaats. Fia moet dringend iets doen aan de saaie circuits alsook aan dominantie binnen de f1

Robbert65

Renault-STR. Bottas-Hamilton. Ericsson-Wehrlein. Verstappen-Räikkönen. Perzez-Alonso. Perez-Hülkenberg. Toch nog leuk hoor...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

meatball

Trieste vertoning , gewoon een saaie race een 3 is het max dat ik kan geven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat