grote prijs van abu dhabi

Gestart door robbert, 22 november 2017 - 12:01:09

« vorige - volgende »

robbert

Nog geen topic over gok de pole en geen topic over gok de top. Maar hier heb je de officiele topic van de grote prijs van abu dhabi. Geef hier jullie commentaar, opmerkingen over de race en piloten ginder

robbert

ik zal de spits afbijten. Mercedes is rustig begonnen, alsook redbull. Gevolg: Vettel heeft de snelste tijd in de eerste training  ;)

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 24 november 2017 - 12:14:13
ik zal de spits afbijten. Mercedes is rustig begonnen, alsook redbull. Gevolg: Vettel heeft de snelste tijd in de eerste training  ;)

En Hamilton snelste in VT2. Verstappen nog met een oude motor. Verschillen zijn vooralsnog klein.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 24 november 2017 - 19:19:20
Citaat van: robbert op 24 november 2017 - 12:14:13
ik zal de spits afbijten. Mercedes is rustig begonnen, alsook redbull. Gevolg: Vettel heeft de snelste tijd in de eerste training  ;)

En Hamilton snelste in VT2. Verstappen nog met een oude motor. Verschillen zijn vooralsnog klein.

ja idd, zoals al gebleken is, is mercedes in de 1ste training rustig begonnen. 2de training heeft hij het ronderecord op zijn naam. Tijdens de longruns waren mercedes de snelste met daarachter redbull en dan pas ferrari

Mickey

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/361303/hamilton-wil-verstappen-als-teamgenoot-hype-beeindigen/

Nou, duidelijke taal van Hemmie. Beetje typisch alleen dat hij dat roept nu Max de komende jaren vast zit. Toen gespeculeerd werd over een mogelijke overstap van Max naar Mercedes, heb ik deze uitnodiging niet gehoord.

Jozef

Hij kreeg alleen de vraag wie hij zou kiezen als het tussen Vettel en Verstappen gaat. De titel "Hamilton wil Verstappen als teamgenoot" is dan ook compleet van de pot gerukt.

Mickey

Dus de eerste twee alinea's zijn verzonnen?

robbert


Jozef

Citaat van: Mickey op 26 november 2017 - 08:02:50
Dus de eerste twee alinea's zijn verzonnen?

Voor de helft, ja. De eerste zin: "Lewis Hamilton zou Max Verstappen graag als teamgenoot verwelkomen", die is verzonnen. Dan komt het belangrijke: hij kreeg vragen en dilemma's voorgelegd en zei daarin dat hij Verstappen zou verkiezen boven Vettel.

Als iemand mij vraagt wat ik liever heb, cholera of de pest, en ik zeg cholera, ga jij dan een artikel schrijven "Jozef wil graag cholera"? Dat is namelijk wel een perfecte analogie van wat er hier gebeurd is.

robbert

idd, en de pers maakt ervan wat ze willen. Zo worden veel misverstanden in de wereld veroorzaakt, zelfs ook in de f1.
En de fans smeren het dan nog eens extra groot uit. Daarvan houden de pers

Mickey

Fake news. Nu ook in uw F1-circus.  ;D

Sabai

F1 maximaal is ook zo een nieuws site met alleen maar one-liners en fake nieuws. Open zulke titels niet eens meer.

robbert

idd, en op f1 journaal zegt men erbij, dat hamilton vettel wel een betere piloot vind. Dus Hamilton kiest voor verstappen omdat hij minder kans heeft om verslagen te worden door verstappen dan door vettel

Jozef

Inderdaad. ^^ Ik denk overigens dat Verstappen beter is dan Vettel, maar oké.

Terug on-topic... deze race was zelfs in bocht 1 al saai. Weet niet of ik dit uithoud tot het einde.

robbert

ja verstappen is sowieso beter dan vettel, kan ook beter de kalmte bewaren. En de saaie race? Die ligt gewoon aan het circuit...