grote prijs van abu dhabi

Gestart door robbert, 22 november 2017 - 12:01:09

« vorige - volgende »

Mickey

Wat een draak van een wedstrijd inderdaad. Niet om aan te gluren.

Jozef

Uiteindelijk toch een paar duelletjes gezien. Ik heb denk ik wel zowat 40% gemist omdat ik maar begonnen ben met online kerstshoppen. ;D

Kan iemand kort uitleggen hoe Vandoorne ineens van de 20ste plaats naar de 12de is opgeschoven?

robbert

tja het circuit doet er ook veel aan hoor. veel saaie races gezien daar

Mickey


gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 26 november 2017 - 16:23:27
Saaiste van het jaar.

Eens, vanaf de start was het al saai. Weinig spannende races gezien op dit circuit...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Ik denk dat ik de hele race drie gevechten gezien heb ofzo: Alonso & Massa, Grosjean & Stroll en dan Magnussen, Wehrlein & Hartley. Maar wat een verschrikkelijk slechte race was dit...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: robbert op 26 november 2017 - 13:47:22
idd, en op f1 journaal zegt men erbij, dat hamilton vettel wel een betere piloot vind. Dus Hamilton kiest voor verstappen omdat hij minder kans heeft om verslagen te worden door verstappen dan door vettel

Op basis van ervaring en behaalde resultaten. Dat klopt. Het zegt verder niets over wie intrinsiek sneller is.

Wings

Citaat van: Pancake Shield op 26 november 2017 - 16:56:05
Ik denk dat ik de hele race drie gevechten gezien heb ofzo: Alonso & Massa, Grosjean & Stroll en dan Magnussen, Wehrlein & Hartley. Maar wat een verschrikkelijk slechte race was dit...

De gevechten waren leuk alleen ging het om des keizers baard.

C.G. de Beaufort

Renault has been issued with a €5000 fine for releasing Carlos Sainz Jr.'s car in an unsafe condition during the Abu Dhabi Grand Prix.

https://www.gpupdate.net/en/f1-news/361397/renault-fined-for-sainz-jr-unsafe-release/

Goed van die stewards zeg, dat Sainz daarna gelijk uitviel doet er niets ter zake... zie hier de FIA.

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

Volgens mij is dat een standaard straf.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Wings op 26 november 2017 - 17:37:41
Volgens mij is dat een standaard straf.

Zeker, maarin de tunnel reed'ie zowat tegen beton aan, daarna viel hij uit de race. Dat was ook nog in de pitsstraat. Hij heeft daarna niets meer gereden in de race. Dus wat bedoelen ze nu met 'de onveilige situatie'? Altijd wéér een boete. FIA, gestoord zijn ze.

Groet,

C.G. de Beaufort

Jozef

Het is onveilig voor de talloze mensen die in de pitstraat rondlopen. Zo werd een cameraman geveld door een wiel van Webbers auto.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Jozef op 26 november 2017 - 18:16:16
Het is onveilig voor de talloze mensen die in de pitstraat rondlopen. Zo werd een cameraman geveld door een wiel van Webbers auto.

Wiel liep er niet vanaf. Zelfs toen'ie stil stond zat'ie er steeds op de wielnaaf.

Groet,

C.G. de Beaufort

Jozef

Blijft de taak van de teams om de auto's in veilige staat weg te sturen. Als ze zo graag het ultieme risico nemen met pitstops onder de 3 seconden, moeten ze ook maar op de blaren zitten als het een keer mis gaat.

Van 5000 euro boete gaan ze trouwens niet lang wakker liggen daar bij Renault.

Tuesday

Citaat van: C.G. de Beaufort op 26 november 2017 - 17:53:20
Citaat van: Wings op 26 november 2017 - 17:37:41
Volgens mij is dat een standaard straf.

Zeker, maarin de tunnel reed'ie zowat tegen beton aan, daarna viel hij uit de race. Dat was ook nog in de pitsstraat. Hij heeft daarna niets meer gereden in de race. Dus wat bedoelen ze nu met 'de onveilige situatie'? Altijd wéér een boete. FIA, gestoord zijn ze.

Groet,

C.G. de Beaufort
jij wil gewoon wat te zeiken hebben, of niet?