official f1 review 2017

Gestart door robbert, 22 november 2017 - 10:39:41

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: SDG op 12 december 2017 - 20:42:44
Citaat van: robbert op 12 december 2017 - 18:00:13
de review kan men nu ook bestellen op de officiele site van formula1.com, maar is maar verkrijgbaar vanaf 22december

http://f1store.formula1.com/stores/f1/en/product/formula-1-2017-season-review-blu-ray/224919

30 Euro + 5,61 Euro verzendingsposten erbij is 35,61 Euro.

Prijzig, dat wel. Bij Duke, waar ik altijd bestel, betaal ik 18,99 Pond (21,54 Euro), verzendingskosten inbegrepen.

https://www.dukevideo.com/prd3738N/F1-2017-Official-Review-Blu-ray

ik bestel bij amazone, en ik betaal iets meer dan bij duke.

robbert

volgens de site van duke, is de releasedatum van de review verplaatst naar woensdag 20 december. Benieuwd of deze nog voor kerstmis uitkomt  ;D ;D

robbert

hmm, op amazone is de blu ray al uitverkocht terwijl ik hem al lang besteld heb. Zijn er nog die de review gekocht hebben?

SDG

Citaat van: robbert op 17 december 2017 - 09:22:52
volgens de site van duke, is de releasedatum van de review verplaatst naar woensdag 20 december. Benieuwd of deze nog voor kerstmis uitkomt  ;D ;D

Ik heb gisteren bericht gekregen dat hij verstuurd is. Duurt bij Duke altijd wel iets langer vooraleer de bestelde artikelen aankomen dan bij amazon.

robbert

Citaat van: SDG op 21 december 2017 - 18:11:30
Citaat van: robbert op 17 december 2017 - 09:22:52
volgens de site van duke, is de releasedatum van de review verplaatst naar woensdag 20 december. Benieuwd of deze nog voor kerstmis uitkomt  ;D ;D

Ik heb gisteren bericht gekregen dat hij verstuurd is. Duurt bij Duke altijd wel iets langer vooraleer de bestelde artikelen aankomen dan bij amazon.

ja idd, en anders moet je meer betalen. Ik heb hem terug besteld bij amazon. Maar daar hebben ze technische problemen. De blu ray was al later op stock, en ze kunnen hem niet versturen door technische problemen. Ik ging hem normaal vandaag of morgen hebben, maar ja, die releasedatum was ook verlaat....

robbert

mss toch een vraagje. Heeft er nog iemand de dvd besteld via amazon? Heb mijn dvd op 20 november besteld, en ik zal hem pas op 3 januari ontvangen. Zijn er nog die dit tegenkomen. En zijn er mss alternatieven die sneller leveren dan amazon?

gloudiesaurus

Ben ook wel benieuwd wat jullie van het jaaroverzicht vinden  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Ik verwacht hem volgende week of zo in de bus te hebben, dus ik ben benieuwd! :)

robbert

ik heb hem vandaag ontvangen, en moet zeggen dat het tot nu toe echt goed uit ziet

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 29 december 2017 - 23:04:14
ik heb hem vandaag ontvangen, en moet zeggen dat het tot nu toe echt goed uit ziet

Goed om te horen! Zitten er extra's bij?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

yep er zitten extra's bij, maar ik heb het vermoeden dat deze dezelfde zijn als deze die op de youtubepagina en de site van formula 1 staan. Maar de review zelf is top!!Ze hebben zelfs veel aandacht voor max verstappen

SDG

Hij zat zonet bij mij ook in de brievenbus. Straks eens beginnen kijken, ben benieuwd!  :)