grote prijs van brazilie

Gestart door robbert, 09 november 2017 - 09:52:36

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Matthijs op 12 november 2017 - 22:07:45
Hij is anders wel altijd de enige die in zijn auto blijft zitten als het tegenzit. Het zal echt wel een oprechte emotie zijn, maar ik riep gister na zijn crash ook tegen hem: "Stap gewoon uit man!"

En wat zei Lewis?

Wings

Citaat van: Mickey op 12 november 2017 - 22:21:58
Citaat van: Pancake Shield op 12 november 2017 - 20:50:45
Citaat van: Mickey op 12 november 2017 - 19:31:53
Citaat van: Wings op 12 november 2017 - 19:07:23
Geen idee. Hij zal wel balen en even een moment pakken.

Waarom zou hij dan, als dat het geval is? Omdat 'ie Raikkonen niet voorbij kwam? Hij heeft een schitterende race gereden. Zo theatraal weer.

Ik vond het wel meevallen. Alles wat hij deed was in zijn auto blijven zitten, weinig theatraals aan

Ik vind dat juist zeer theatraal. Met die camera op z'n neus.

Nou!

robbert

Citaat van: Wings op 13 november 2017 - 06:57:43
Citaat van: Matthijs op 12 november 2017 - 22:07:45
Hij is anders wel altijd de enige die in zijn auto blijft zitten als het tegenzit. Het zal echt wel een oprechte emotie zijn, maar ik riep gister na zijn crash ook tegen hem: "Stap gewoon uit man!"

En wat zei Lewis?

ja, idd dat zou ik nu ook eens willen weten ;D ;D

Als hij nu wil blijven zitten, dat is toch niet erg zeker. Hij heeft zijn titels, hij is ook maar een mens, mag hij nu niet teleurgesteld zijn?
Heb eigenlijk de indruk, vanaf dat je wereldkampioen bent, dan krijg je meer kritiek dan de rest. Ben benieuwd als verstappen eens wereldkampioen word, en ook eens te lang in zijn wagen blijft zitten  ;D ;D

Mickey


Matthijs

Citaat van: robbert op 13 november 2017 - 07:27:50
Citaat van: Wings op 13 november 2017 - 06:57:43
Citaat van: Matthijs op 12 november 2017 - 22:07:45
Hij is anders wel altijd de enige die in zijn auto blijft zitten als het tegenzit. Het zal echt wel een oprechte emotie zijn, maar ik riep gister na zijn crash ook tegen hem: "Stap gewoon uit man!"

En wat zei Lewis?

ja, idd dat zou ik nu ook eens willen weten ;D ;D

Als hij nu wil blijven zitten, dat is toch niet erg zeker. Hij heeft zijn titels, hij is ook maar een mens, mag hij nu niet teleurgesteld zijn?
Heb eigenlijk de indruk, vanaf dat je wereldkampioen bent, dan krijg je meer kritiek dan de rest. Ben benieuwd als verstappen eens wereldkampioen word, en ook eens te lang in zijn wagen blijft zitten  ;D ;D

Tuurlijk, trek het maar het belachelijke. Het is toch algemeen bekend dat Hamilton zo doet als het tegenzit? Net als de keer dat hij de winst in Monaco verloor en toen tegen het bordje van n2 aanreed en lang bleef zitten. Mag hij doen hoor, maar het valt toch op dat alleen hij dat doet?

Sabai

Dat is zijn karakter je houd ervan of niet.  Het is in elk geval niks nieuws.

Mickey

Zo lang hij zich af en toe zo blijft gedragen, zullen er mensen zijn die zich daaraan storen. Ook niks nieuws.

Fietser

Best interessante race. De top drie die redelijk bij elkaar bleef (ofschoon ik het idee had dat Vettel vooral op safe reed) en iets verderop de strijd tussen Massa, Alonso en Perez. Daartussenin 'zwommen' de Red Bulls, maar het was Hamilton die de show stal. De Brit ging er, ondersteund door een hagelnieuwe aandrijving, weer eens vol voor waarbij hij (geheel onbedoeld) toonde dat het vermeende idee dat een Mercedes matig-in-verkeer-is naar Fabeltjesland kan. Dat hij (enigszins geholpen door de SC en enkele coureurs die elkaar uitschakelden) op slechts enkele seconden achter de top eindigde, was groots. Dat maakte het optreden van Bottas evenwel bedenkelijk. In dat verband was de stilte mooi bij de Finse coureurs in de afkoelkamer.
Maar ach, misschien is iedereen wel hard toe aan 2018. Ofschoon ik – mocht Brazilië een goede graadmeter zijn – vrees dat de overmacht die Hamilton/Mercedes in het tweede seizoensdeel toonde, dan bepaald niet minder zal zijn.

Matthijs

Citaat van: Fietser op 13 november 2017 - 09:40:01
Best interessante race. De top drie die redelijk bij elkaar bleef (ofschoon ik het idee had dat Vettel vooral op safe reed) en iets verderop de strijd tussen Massa, Alonso en Perez.
Sowieso is de strijd achter de grote drie teams heel interessant dit jaar. Jammer dat het altijd gaat om de troostprijzen.

Fietser

Citaat van: Matthijs op 13 november 2017 - 09:42:43
Citaat van: Fietser op 13 november 2017 - 09:40:01
Best interessante race. De top drie die redelijk bij elkaar bleef (ofschoon ik het idee had dat Vettel vooral op safe reed) en iets verderop de strijd tussen Massa, Alonso en Perez.
Sowieso is de strijd achter de grote drie teams heel interessant dit jaar. Jammer dat het altijd gaat om de troostprijzen.
Da's waar. Maar ik kan net zo genieten van een strijd in het midden- of achterveld als van een duel in de voorhoede. Wat scheelt is dat ik geen echte favorieten heb.

robbert

Citaat van: Matthijs op 13 november 2017 - 08:32:54
Citaat van: robbert op 13 november 2017 - 07:27:50
Citaat van: Wings op 13 november 2017 - 06:57:43
Citaat van: Matthijs op 12 november 2017 - 22:07:45
Hij is anders wel altijd de enige die in zijn auto blijft zitten als het tegenzit. Het zal echt wel een oprechte emotie zijn, maar ik riep gister na zijn crash ook tegen hem: "Stap gewoon uit man!"

En wat zei Lewis?

ja, idd dat zou ik nu ook eens willen weten ;D ;D

Als hij nu wil blijven zitten, dat is toch niet erg zeker. Hij heeft zijn titels, hij is ook maar een mens, mag hij nu niet teleurgesteld zijn?
Heb eigenlijk de indruk, vanaf dat je wereldkampioen bent, dan krijg je meer kritiek dan de rest. Ben benieuwd als verstappen eens wereldkampioen word, en ook eens te lang in zijn wagen blijft zitten  ;D ;D

Tuurlijk, trek het maar het belachelijke. Het is toch algemeen bekend dat Hamilton zo doet als het tegenzit? Net als de keer dat hij de winst in Monaco verloor en toen tegen het bordje van n2 aanreed en lang bleef zitten. Mag hij doen hoor, maar het valt toch op dat alleen hij dat doet?

het is idd belachelijk dat men kritiek geeft op het feit dat een piloot eens blijft zitten in zijn wagen. Straks krijgt hij kritiek omdat hij met zijn telefoon staat te zwaaien

Mickey

Citaat van: Fietser op 13 november 2017 - 09:40:01
De Brit ging er, ondersteund door een hagelnieuwe aandrijving, weer eens vol voor waarbij hij (geheel onbedoeld) toonde dat het vermeende idee dat een Mercedes matig-in-verkeer-is naar Fabeltjesland kan.

Daar is dan wél weer wat op af te dingen, niemand heeft 'm ook maar een strobreed in de weg gelegd.

robbert

Citaat van: Mickey op 13 november 2017 - 12:16:56
Citaat van: Fietser op 13 november 2017 - 09:40:01
De Brit ging er, ondersteund door een hagelnieuwe aandrijving, weer eens vol voor waarbij hij (geheel onbedoeld) toonde dat het vermeende idee dat een Mercedes matig-in-verkeer-is naar Fabeltjesland kan.

Daar is dan wél weer wat op af te dingen, niemand heeft 'm ook maar een strobreed in de weg gelegd.

dat heeft geen zin, om een snellere wagen te blokkeren, zal toch er voorbij kunnen geraken. En anders heb je meer kans op botsingen met eventuele bestraffingen

Mickey

Dat snap ik, maar het is dus geen bewijs voor het gegeven dat de Mercedes wel goed is in verkeer.

Wings

Citaat van: Matthijs op 13 november 2017 - 08:32:54
Tuurlijk, trek het maar het belachelijke. Het is toch algemeen bekend dat Hamilton zo doet als het tegenzit? Net als de keer dat hij de winst in Monaco verloor en toen tegen het bordje van n2 aanreed en lang bleef zitten. Mag hij doen hoor, maar het valt toch op dat alleen hij dat doet?

Ik snap best als mensen een kanttekening plaatsen bij het weigeren deel te nemen aan een podiumceremonie. Datzelfde geldt voor rijders die persverplichtingen aan hun voorbij laten gaan maar een coureur bekritiseren die een moment voor zichzelf neemt is mij een brug te ver. Laat ik hopen dat we niet afzakken tot dat niveau.