grote prijs van brazilie

Gestart door robbert, 09 november 2017 - 09:52:36

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Mickey op 12 november 2017 - 16:13:47
Ik hoor Mol net zeggen dat Renault de klantenmotoren gisteren met 500 rpm geknepen heeft?
uit voorzorg, of om Red Bull te pesten? en waar heeft Mol die informatie vandaan?

FolkertE

Citaat van: Pancake Shield op 12 november 2017 - 14:43:15
Ik vind het wel flink wat breaking news dat Suzuka in Brazilië ligt en daar de race al gereden is. Ik heb gister nog naar een of andere tv-show zitten kijken waar ene Lewis Hamilton tijdens een evenement dat de kwalificatie voor de GP van Brazilië in de muur knalde. De sidekick van deze Hamilton pakte een pole-position (volgens mij heet dat zo) en de big bad van het seizoen verloor en eindigde als tweede met zijn henchman als derde. En er was weer een of ander gezeur voor iets dat Renault heet. Ik heb niet echt opgelet, want dat is niet echt het huidige topic. Sorry voor de afleiding.

Geen probleem, de klap van Hamilton in de muur was zo hard dat het een aardbeving van 100 op de schaal van Rigter veroorzaakte en het aardoppervlakte totaal door elkaar gehusseld heeft. Het hele F1 veld ligt nu in het Braziliaanse Japan. Nederland ligt nu ook in de tropen en spreken allemaal baviaans.
Wel opletten he volgende keer ;)

FolkertE

Citaat van: robbert op 11 november 2017 - 22:08:44
https://racingnews365.nl/ferrari-wist-al-dat-sebastian-vettel-zou-uitvallen-tijdens-gp-japan

hier heb je het bewijs. nu tevreden?
Dat is beter. Ik ben best tevreden. Maar van af het moment dat ze starten en halverwege de eerst ronde waren, kon Vettel goed mee komen. Max haalde Vettel in toen ze remde, niet toen ze gas gaven. Je zou natuurlijk wel kunnen zeggen dat Max alleen dicht bij Vettel kon komen door het probleem, maar goed de inhaal actie was gewoon mooi.

Mickey

Citaat van: Tuesday op 12 november 2017 - 16:29:16
Citaat van: Mickey op 12 november 2017 - 16:13:47
Ik hoor Mol net zeggen dat Renault de klantenmotoren gisteren met 500 rpm geknepen heeft?
uit voorzorg, of om Red Bull te pesten? en waar heeft Mol die informatie vandaan?

Geen idee, ik schakelde wat laat in.

Wings


Mickey

Zeker. Maar wat zat 'ie nou weer sip te doen, aan het einde? In z'n auto blijven zitten?

Wings

Geen idee. Hij zal wel balen en even een moment pakken. 

Wings

Overigens vind ik Bottas écht benedenmaats presteren. Lewis start als allerlaatste vanuit de pits en nadert tot op 2-3 seconden. De Fin start gewoon vanaf pole. Mercedes-onwaardig als je het mij vraagt.

Mickey

Citaat van: Wings op 12 november 2017 - 19:07:23
Geen idee. Hij zal wel balen en even een moment pakken.

Waarom zou hij dan, als dat het geval is? Omdat 'ie Raikkonen niet voorbij kwam? Hij heeft een schitterende race gereden. Zo theatraal weer.

Wings


Tuesday

Bottas reed in mijn ogen juist 1 van de betere weekenden van het jaar. Het enige wat je m kunt verwijten is de start. Vanaf daar dicteerde Vettel het tempo, daar had Bottas weinig invloed  op. Wat Hamilton betreft,die startte idd vanuit de pit, maar de race lag na een halve ronde al stil en Hamilton mocht vervolgens herstarten vanaf P15 met directe aansluiting op de rest van het veld. Dat moet je dan dus ook als uitgangspositie zien, niet die start uit de pits. Verder was de strategie van Hamilton qua banden ook beter, en reed hij met een nieuwe specificatie Mercedes motor die ook maar  2 weekenden mee hoeft.

Pancake Shield

Citaat van: Mickey op 12 november 2017 - 19:31:53
Citaat van: Wings op 12 november 2017 - 19:07:23
Geen idee. Hij zal wel balen en even een moment pakken.

Waarom zou hij dan, als dat het geval is? Omdat 'ie Raikkonen niet voorbij kwam? Hij heeft een schitterende race gereden. Zo theatraal weer.

Ik vond het wel meevallen. Alles wat hij deed was in zijn auto blijven zitten, weinig theatraals aan
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Matthijs

Citaat van: Pancake Shield op 12 november 2017 - 20:50:45
Citaat van: Mickey op 12 november 2017 - 19:31:53
Citaat van: Wings op 12 november 2017 - 19:07:23
Geen idee. Hij zal wel balen en even een moment pakken.

Waarom zou hij dan, als dat het geval is? Omdat 'ie Raikkonen niet voorbij kwam? Hij heeft een schitterende race gereden. Zo theatraal weer.

Ik vond het wel meevallen. Alles wat hij deed was in zijn auto blijven zitten, weinig theatraals aan
Hij is anders wel altijd de enige die in zijn auto blijft zitten als het tegenzit. Het zal echt wel een oprechte emotie zijn, maar ik riep gister na zijn crash ook tegen hem: "Stap gewoon uit man!"

Mickey

Citaat van: Pancake Shield op 12 november 2017 - 20:50:45
Citaat van: Mickey op 12 november 2017 - 19:31:53
Citaat van: Wings op 12 november 2017 - 19:07:23
Geen idee. Hij zal wel balen en even een moment pakken.

Waarom zou hij dan, als dat het geval is? Omdat 'ie Raikkonen niet voorbij kwam? Hij heeft een schitterende race gereden. Zo theatraal weer.

Ik vond het wel meevallen. Alles wat hij deed was in zijn auto blijven zitten, weinig theatraals aan

Ik vind dat juist zeer theatraal. Met die camera op z'n neus.

Arthur

Drama Queen dacht ik gisteren al...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel