Auteur Topic: Bewierrook hier Hamilton: WDC 2017  (gelezen 1409 keer)

C.G. de Beaufort

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
Re: Bewierrook hier Hamilton: WDC 2017
« Reactie #45 Gepost op: 07 november 2017 - 13:15:42 »
Deze documenten over belastingparadijzen brachten onder meer aan het licht dat een deel van het vermogen van koningin Elizabeth geparkeerd is op Bermuda en de Kaaimaneilanden. Ook de naam van Hamilton is opgedoken in de papieren. De viervoudig wereldkampioen zou zijn privéjet via een ingewikkelde constructie met een aantal offshore bedrijven

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/233164/naam-lewis-hamilton-duikt-op-in-paradise-papers

Tja, dat kan dus niet hè. Ook Elizabeth heeft er gestald, maar daar praten ze niet over... Maar goed, ik hoop dat ze dit aanpakken. Geen belastingparadijs meer in de toekomst.

Groet,

C.G. de Beaufort

Tuesday

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 07 november 2017 - 14:32:49 »
Deze documenten over belastingparadijzen brachten onder meer aan het licht dat een deel van het vermogen van koningin Elizabeth geparkeerd is op Bermuda en de Kaaimaneilanden. Ook de naam van Hamilton is opgedoken in de papieren. De viervoudig wereldkampioen zou zijn privéjet via een ingewikkelde constructie met een aantal offshore bedrijven

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/233164/naam-lewis-hamilton-duikt-op-in-paradise-papers

Tja, dat kan dus niet hè. Ook Elizabeth heeft er gestald, maar daar praten ze niet over... Maar goed, ik hoop dat ze dit aanpakken. Geen belastingparadijs meer in de toekomst.

Groet,

C.G. de Beaufort
blijkbaar kan het wel. En nog legaal ook. Zou schijnheilig zijn dat wij als Nederlanders over dit soort dingen gaan klagen, NL is zelf in bepaalde opzichten ook een belastingparadijs en uiteraard niet zonder reden.

C.G. de Beaufort

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 07 november 2017 - 15:04:50 »

Groet,

C.G. de Beaufort
blijkbaar kan het wel. En nog legaal ook. Zou schijnheilig zijn dat wij als Nederlanders over dit soort dingen gaan klagen, NL is zelf in bepaalde opzichten ook een belastingparadijs en uiteraard niet zonder reden.

En uitgezonderd de miljonairs, de NL gemeenschap is ertegen. Zij moeten namelijk meer belasting betalen.

Groet,

C.G. de Beaufort

Mickey

• GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 07 november 2017 - 15:37:19 »
Nou en? Niet illegaal is niet illegaal. Linkse koffiepraat kan ik op Joop.nl ook vinden. Hier graag snoeiharde racepraat. 8)

Jozef

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 07 november 2017 - 16:50:07 »
In het geval-Hamilton lees ik net op The Guardian dat het eigenlijk wellicht net wél illegaal is. ;)

Mickey

• GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 07 november 2017 - 17:04:13 »
Ah! Ik zeg: Opknopen aan de hoogste boom dan! ;D

Tuesday

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 07 november 2017 - 17:29:03 »
In het geval-Hamilton lees ik net op The Guardian dat het eigenlijk wellicht net wél illegaal is. ;)
dan is ie misschien iets te goed van vertrouwen geweest? k neem aan dat ie die constructie niet zelf in elkaar heeft gezet.

Sabai

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 07 november 2017 - 19:43:26 »
Nou en? Niet illegaal is niet illegaal. Linkse koffiepraat kan ik op Joop.nl ook vinden. Hier graag snoeiharde racepraat. 8)

Idd

Jozef

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 07 november 2017 - 19:51:07 »
dan is ie misschien iets te goed van vertrouwen geweest? k neem aan dat ie die constructie niet zelf in elkaar heeft gezet.

Ja dat sowieso, als je een vermogen hebt van meer dan 100 miljoen dan neem je daar professionals voor onder de arm natuurlijk. Ik denk niet dat hij erg veel omkijkt naar hoe zijn fortuin beheerd wordt eerlijk gezegd...

C.G. de Beaufort

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 07 november 2017 - 21:35:38 »

Heb ik al gedaan hoor, dit komt n.l. van F1 Today. Ik zou wanneer ik jouw was, een brief schrijven naar F1 Today of een reaguursel schrijven eronder.

Groet,

C.G. de Beaufort

Matthijs

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 08 november 2017 - 07:26:52 »

Heb ik al gedaan hoor, dit komt n.l. van F1 Today. Ik zou wanneer ik jouw was, een brief schrijven naar F1 Today of een reaguursel schrijven eronder.

Groet,

C.G. de Beaufort

De Beaufort verwijten dat hij aan linkse koffiepraat doet vind ik wel heel grappig.

Mickey

• GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 08 november 2017 - 08:29:54 »
Ironisch hooguit.

Matthijs

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 08 november 2017 - 10:49:41 »
Potato potato, ik vond de ironie grappig.

Mickey

• GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 08 november 2017 - 11:19:33 »
Dan begrijpen we elkaar. ;)