GP Mexico: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 29 oktober 2017 - 23:52:19

« vorige - volgende »

GP Mexico: cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
1 (5.9%)
8
1 (5.9%)
7
12 (70.6%)
6
2 (11.8%)
5
1 (5.9%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Geen heel bijzondere race. Behoorlijk saai zelfs. Het is dat Hamilton en Vettel af en toe deden inhalen anders was het echt drie keer niks geweest.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Ik vond dat er behoorlijk veel gebeurde hoor. Misschien hebben we een andere race gezien.

Het was wel nog een stuk beter geweest als Vettel niet zichzelf en Hamilton zo goed als uit de race had gereden in bocht 3, dan hadden we een driemansgevecht kunnen hebben voor de overwinning.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 30 oktober 2017 - 00:17:42
Ik vond dat er behoorlijk veel gebeurde hoor. Misschien hebben we een andere race gezien.

Het was wel nog een stuk beter geweest als Vettel niet zichzelf en Hamilton zo goed als uit de race had gereden in bocht 3, dan hadden we een driemansgevecht kunnen hebben voor de overwinning.
hooguit strategisch was het dan nog leuk geworden. Hamilton kwam amper een Sauber voorbij, hoe had hij ooit Verstappen willen pakken?
Cijfer voor de race: een 7

Van Wijk

Sluit mij bij Tuesday aan.
Wat ik ook wel leuk vond was dat Alonso nog even aan Vettel liet zien dat hij nog best een potje  ( verdedigend ) kon sturen......

Mickey

Hier ook een 7. De opmars van Vettel was mooi om te zien, ongeacht de oorzaak ervan.

Beetje dubbel over de regie aan het eind. Tuurlijk wordt Hamilton WK, maar Verstappen wint die race en krijgt daardoor niet de aandacht en exposure die een winnaar normaal krijgt.

robbert

Citaat van: Van Wijk op 30 oktober 2017 - 08:48:18
Sluit mij bij Tuesday aan.
Wat ik ook wel leuk vond was dat Alonso nog even aan Vettel liet zien dat hij nog best een potje  ( verdedigend ) kon sturen......

had hij mooi aan hamilton laten zien ook  ;)

C.G. de Beaufort

Ondanks het feit dat Max gewonnen heeft, vond ik'm een 6. Er was weinig aan. Misschien alleen dus de opmars van Vettel, dat was wel leuk.

Groet,

C.G. de Beaufort

Fietser

#8
Niet erg spannend inderdaad. De meeste spanning zat 'm m.i. in de vraag of uiteindelijk alle Renault-motoren zouden ploffen of niet. Ondanks dat geef ik toch een 7. Heb nml. met plezier de verrichtingen gevolgd van met name Ocon en Stroll (die overigens bedroevend weinig in beeld werden gebracht door de regie die voornamelijk oog had voor 'het terugkomen' van Vettel en Hamilton). Verstappen, Ocon en Stroll maakten de GP van Mexico tot een race van de jonkies, en dus van de toekomst. Om alvast aan te wennen...

Matthijs

Eens met Fietser. Ik had wel het idee dat ik naar een bijzondere race aan het kijken was, ook al was er vrij weinig aan.

Wings

Zesje-half, afgerond zeven. Genoten van de opmars van Seb en de overmacht van Max.

Mickey

Ocon is wel the next big thing ja.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Fietser op 30 oktober 2017 - 11:19:32
Niet erg spannend inderdaad. De meeste spanning zat 'm m.i. in de vraag of uiteindelijk alle Renault-motoren zouden ploffen of niet. Ondanks dat geef ik toch een 7. Heb nml. met plezier de verrichtingen gevolgd van met name Ocon en Stroll (die overigens bedroevend weinig in beeld werden gebracht door de regie die voornamelijk oog had voor 'het terugkomen' van Vettel en Hamilton). Verstappen, Ocon en Stroll maakten de GP van Mexico tot een race van de jonkies, en dus van de toekomst. Om alvast aan te wennen...

Stroll, Magnussen en Alonso kunnen stijden om de rijder van de dag. In dat geval kies nl. voor Stroll. Hij was opgeklommen van P12 naar P3. Daarna viel hij wat terug op de favorieten en op het einde liep'ie in op Ocon. Maar helaas, hij kwam er niet voorbij. Misschien vond'ie hij't wel goed nu.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

CitaatMisschien vond hij het wel goed nu.

Als in, ik sta nu zesde, maar wil geen vijfde worden? Wat bedoel je?

Robbert65

7. Er was best wel wat te doen. Mooi spektakel in de eerste ronde. Blauwe vlag voor Hamilton. Fik bij Ericsson. De pitstops waren leuk en belangrijk. De paarse tijden van Verstappen en Vettel, om beurten. Daar was Vettel baas. Verstappen die retestrak zijn weg vond in Mexico. Vliegend over die kerbs daar. Oké, het had óók wel wat van een optocht hier en daar.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel