Vaststellen F1 Kalender 2018

Gestart door Vinnie70, 29 oktober 2017 - 08:47:14

« vorige - volgende »

Vinnie70

Is er iemand die weet wanneer de F1 kalender voor 2018 definitief wordt vast gesteld? Ik wil graag mijn vliegtickets gaan boeken voor Barcelona. 

Robbert65

De kalender wordt meestal in december voorlopig en in januari definitief vastgesteld.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Vinnie70

Dan je wel voor je bericht.    ;)

Ik heb even zitten kijken. De afgelopen jaren is er nog nooit van dat betreffende weekend in Mei afgeweken. Ik zit te denken of ik de gok zal nemen en toch al vast een vliegticket voor dat weekend ga kopen. Langer wachten zal het waarschijnlijk lastig maken nog een ticket te krijgen. Ik weet eigenlijk niet of er nog extra vluchten die kant op gaan dat weekend? Een hotel heb ik al. Die kan ik namelijk tot een week van te voren via booking.com annuleren.

Jozef

Ik denk dat het wel een vrij veilige gok is. Desnoods ook vliegtuigtickets boeken met annulatieverzekering? Dat zou ook maar een paar euro meer moeten kosten volgens mij.

gloudiesaurus

Ik heb dit jaar ook tickets geboekt voor de GP van Spanje en die waren enorm duur. Ik heb er toen zelfs voor gekozen om via Lissabon terug te vliegen naar Amsterdam. Scheelde honderden euro's  ;D

Mijn advies is niet te lang wachten. Wellicht zoals Jozef voorstelt een annuleringsverzekering nemen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ja alleen gaat een annuleringsverzekering niet uitkeren als een F1 race toevallig verzet wordt :)

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 29 oktober 2017 - 23:36:18
Ja alleen gaat een annuleringsverzekering niet uitkeren als een F1 race toevallig verzet wordt :)

Dan zou ik even afwachten tot december en zodra de bevestiging er is gelijk boeken.
Tenzij je nu heel goedkoop kan boeken zodat het een risico waard is  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 29 oktober 2017 - 23:36:18
Ja alleen gaat een annuleringsverzekering niet uitkeren als een F1 race toevallig verzet wordt :)

Wat ik bedoel is dat je een vliegtuigticket kunt boeken met de mogelijkheid om het zonder extra kosten te annuleren, zonder dat je daar een speciale reden voor nodig hebt. Kost misschien 5-10 euro extra.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 30 oktober 2017 - 00:16:17
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 29 oktober 2017 - 23:36:18
Ja alleen gaat een annuleringsverzekering niet uitkeren als een F1 race toevallig verzet wordt :)

Wat ik bedoel is dat je een vliegtuigticket kunt boeken met de mogelijkheid om het zonder extra kosten te annuleren, zonder dat je daar een speciale reden voor nodig hebt. Kost misschien 5-10 euro extra.

Wel even mee oppassen, want niet overal kan dat  ;) Bij Ryanair bijv. niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is