Gok de top 2017 - GP Mexico

Gestart door Sphinx, 26 oktober 2017 - 11:03:01

« vorige - volgende »

Mickey

Wat een seizoen jongens. Spannend tot het bittere eind. Gaat Beaufort onder de druk bezwijken? Gaan JS en BMW het podium aanvallen? Of slaan we allemaal de plank mis en hebben we een totaal andere einduitslag? Spannond!




Robbert65

Ik kom helemaal niet meer in de totaallijst voor? Heb je mijn punten aan robbert gegeven? ;D dasniedebedoeling ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

robbert

Citaat van: Robbert65 op 01 november 2017 - 16:50:39
Ik kom helemaal niet meer in de totaallijst voor? Heb je mijn punten aan robbert gegeven? ;D dasniedebedoeling ;-)

nee ik heb nog altijd 734 punten hoor. Anders mag je mijn punten hebben, ik ben er mee gestopt omdat blijkbaar mijn posts soms niet doorkwamen waardoor ik dan meermaals geen voorspelling zogezegd gedaan heb, terwijl dit wel zo is

Sphinx

Ik zie het al, Robbert65 en Sabai zijn ergens verstrikt geraakt qua aantallen. Robbert65 heeft 868 punten en Sabai 801. Wordt aan gewerkt.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Ahá, Steiner pleit voor een vaste groep van Stewards. Grosjean kreeg n.l. een straf voor het afsnijden van Alonso in de GP van Mexico :

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/233118/guenther-steiner-pleit-voor-vaste-groep-stewards-in-formule-1

Nou,  succes ermee Steiner...

Groet,

C.G. de Beaufort


Franky R.

Citaat van: C.G. de Beaufort op 04 november 2017 - 12:30:17
Ahá, Steiner pleit voor een vaste groep van Stewards. Grosjean kreeg n.l. een straf voor het afsnijden van Alonso in de GP van Mexico :

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/233118/guenther-steiner-pleit-voor-vaste-groep-stewards-in-formule-1

Nou,  succes ermee Steiner...

Groet,

C.G. de Beaufort


Steiner..is dat niet die ene Duitse generaal die faalde?  ;D ;D ;D
;)

C.G. de Beaufort

Citaat van: Franky RSteiner..is dat niet die ene Duitse generaal die faalde?  ;D ;D ;D  ;)

Hey. ben jij paranormaal Frank? Ik zit nu naar een video te kijken over de lakei van Hitler, Wilhelm Keitel...

Groet,

C.G. de Beaufort


Franky R.

Citaat van: C.G. de Beaufort op 04 november 2017 - 16:45:37
Citaat van: Franky RSteiner..is dat niet die ene Duitse generaal die faalde?  ;D ;D ;D ;)

Hey. ben jij paranormaal Frank? Ik zit nu naar een video te kijken over de lakei van Hitler, Wilhelm Keitel...

Groet,

C.G. de Beaufort
:D :D :D


Helaas niet zó paranormaal als dat ik zou willen... :P
;)

Sphinx

Citaat van: Franky R. op 04 november 2017 - 15:24:54
Citaat van: C.G. de Beaufort op 04 november 2017 - 12:30:17
Ahá, Steiner pleit voor een vaste groep van Stewards. Grosjean kreeg n.l. een straf voor het afsnijden van Alonso in de GP van Mexico :

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/233118/guenther-steiner-pleit-voor-vaste-groep-stewards-in-formule-1

Nou,  succes ermee Steiner...

Groet,

C.G. de Beaufort


Steiner..is dat niet die ene Duitse generaal die faalde?

Grinnik, ik dacht juist altijd hier aan

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!