Bewierrook hier Hamilton: WDC 2017

Gestart door Mickey, 30 oktober 2017 - 09:03:47

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Deze documenten over belastingparadijzen brachten onder meer aan het licht dat een deel van het vermogen van koningin Elizabeth geparkeerd is op Bermuda en de Kaaimaneilanden. Ook de naam van Hamilton is opgedoken in de papieren. De viervoudig wereldkampioen zou zijn privéjet via een ingewikkelde constructie met een aantal offshore bedrijven

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/233164/naam-lewis-hamilton-duikt-op-in-paradise-papers

Tja, dat kan dus niet hè. Ook Elizabeth heeft er gestald, maar daar praten ze niet over... Maar goed, ik hoop dat ze dit aanpakken. Geen belastingparadijs meer in de toekomst.

Groet,

C.G. de Beaufort


Tuesday

Citaat van: C.G. de Beaufort op 07 november 2017 - 13:15:42
Deze documenten over belastingparadijzen brachten onder meer aan het licht dat een deel van het vermogen van koningin Elizabeth geparkeerd is op Bermuda en de Kaaimaneilanden. Ook de naam van Hamilton is opgedoken in de papieren. De viervoudig wereldkampioen zou zijn privéjet via een ingewikkelde constructie met een aantal offshore bedrijven

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/233164/naam-lewis-hamilton-duikt-op-in-paradise-papers

Tja, dat kan dus niet hè. Ook Elizabeth heeft er gestald, maar daar praten ze niet over... Maar goed, ik hoop dat ze dit aanpakken. Geen belastingparadijs meer in de toekomst.

Groet,

C.G. de Beaufort
blijkbaar kan het wel. En nog legaal ook. Zou schijnheilig zijn dat wij als Nederlanders over dit soort dingen gaan klagen, NL is zelf in bepaalde opzichten ook een belastingparadijs en uiteraard niet zonder reden.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Tuesday op 07 november 2017 - 14:32:49
Citaat van: C.G. de Beaufort op 07 november 2017 - 13:15:42
Deze documenten over belastingparadijzen brachten onder meer aan het licht dat een deel van het vermogen van koningin Elizabeth geparkeerd is op Bermuda en de Kaaimaneilanden. Ook de naam van Hamilton is opgedoken in de papieren. De viervoudig wereldkampioen zou zijn privéjet via een ingewikkelde constructie met een aantal offshore bedrijven

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/233164/naam-lewis-hamilton-duikt-op-in-paradise-papers

Tja, dat kan dus niet hè. Ook Elizabeth heeft er gestald, maar daar praten ze niet over... Maar goed, ik hoop dat ze dit aanpakken. Geen belastingparadijs meer in de toekomst.

Groet,

C.G. de Beaufort
blijkbaar kan het wel. En nog legaal ook. Zou schijnheilig zijn dat wij als Nederlanders over dit soort dingen gaan klagen, NL is zelf in bepaalde opzichten ook een belastingparadijs en uiteraard niet zonder reden.

En uitgezonderd de miljonairs, de NL gemeenschap is ertegen. Zij moeten namelijk meer belasting betalen.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Nou en? Niet illegaal is niet illegaal. Linkse koffiepraat kan ik op Joop.nl ook vinden. Hier graag snoeiharde racepraat. 8)


Jozef

In het geval-Hamilton lees ik net op The Guardian dat het eigenlijk wellicht net wél illegaal is. ;)

Mickey

Ah! Ik zeg: Opknopen aan de hoogste boom dan! ;D

Tuesday

Citaat van: Jozef op 07 november 2017 - 16:50:07
In het geval-Hamilton lees ik net op The Guardian dat het eigenlijk wellicht net wél illegaal is. ;)
dan is ie misschien iets te goed van vertrouwen geweest? k neem aan dat ie die constructie niet zelf in elkaar heeft gezet.

Sabai

Citaat van: Mickey op 07 november 2017 - 15:37:19
Nou en? Niet illegaal is niet illegaal. Linkse koffiepraat kan ik op Joop.nl ook vinden. Hier graag snoeiharde racepraat. 8)

Idd

Jozef

Citaat van: Tuesday op 07 november 2017 - 17:29:03
Citaat van: Jozef op 07 november 2017 - 16:50:07
In het geval-Hamilton lees ik net op The Guardian dat het eigenlijk wellicht net wél illegaal is. ;)
dan is ie misschien iets te goed van vertrouwen geweest? k neem aan dat ie die constructie niet zelf in elkaar heeft gezet.

Ja dat sowieso, als je een vermogen hebt van meer dan 100 miljoen dan neem je daar professionals voor onder de arm natuurlijk. Ik denk niet dat hij erg veel omkijkt naar hoe zijn fortuin beheerd wordt eerlijk gezegd...

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 07 november 2017 - 15:37:19
Nou en? Niet illegaal is niet illegaal. Linkse koffiepraat kan ik op Joop.nl ook vinden. Hier graag snoeiharde racepraat. 8)

Heb ik al gedaan hoor, dit komt n.l. van F1 Today. Ik zou wanneer ik jouw was, een brief schrijven naar F1 Today of een reaguursel schrijven eronder.

Groet,

C.G. de Beaufort



Matthijs

Citaat van: C.G. de Beaufort op 07 november 2017 - 21:35:38
Citaat van: Mickey op 07 november 2017 - 15:37:19
Nou en? Niet illegaal is niet illegaal. Linkse koffiepraat kan ik op Joop.nl ook vinden. Hier graag snoeiharde racepraat. 8)

Heb ik al gedaan hoor, dit komt n.l. van F1 Today. Ik zou wanneer ik jouw was, een brief schrijven naar F1 Today of een reaguursel schrijven eronder.

Groet,

C.G. de Beaufort

De Beaufort verwijten dat hij aan linkse koffiepraat doet vind ik wel heel grappig.

Mickey


Matthijs

Potato potato, ik vond de ironie grappig.

Mickey