grote prijs van mexico

Gestart door robbert, 25 oktober 2017 - 13:31:03

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Jozef op 30 oktober 2017 - 19:11:43
Maar het zou niet de eerste keer zijn dat hij een moment van zinsverbijstering kende. Schumacher probeerde ook een wanhoopsactie op Villeneuve, waarmee hij zichzelf alleen maar in de voet schoot. Bij sommigen gaat het licht soms even uit. Ik geloof het nog altijd niet, maar ik begrijp wel waar de theorie vandaan komt.

Je zei trouwens dat je het "grappig" vond dat ik zei dat ik vond dat de actie bestraf zou moeten worden, zou je dat kunnen uitleggen want ik zie niet wat daar grappig aan is. ???
Ja maar zo'n wanhoopsdaad heeft alleen zin als jij er zelf beter van wordt als je allebei uitvalt. Schumacher deed die akties alleen als hij voor stond in punten. Senna idem dito. Vettel moest winnen gisteren, dan ga je niet moedwillig op anderen inrijden.

robbert

Citaat van: Sabai op 30 oktober 2017 - 18:56:31
Citaat van: Tuesday op 30 oktober 2017 - 18:51:27
Citaat van: Sabai op 30 oktober 2017 - 17:38:09
Ik heb trouwens net nog een keer de onboards bekeken van de start. Ik twijfel nu toch of vettel niet bewust op Hamilton inreed. Hij maakt overduidelijk een extra stuurbeweging wat geen overstuur is. Hij had een mindere start en reageerde weer erg agressief in de 1e bocht. Prachtig om te zien maar hij had er wel schuld aan.
waarom zou Vettel bewust op Hamilton insturen? waarom, waarom, waarom?

Dat vroeg ik mij ook af in Baku. Waarom?  Dus waarom nu niet?

ja waarom gaat vettel iemand van de baan willen rijden waardoor hij ook kan uitvallen? Ik vraag mij dat nu ook af? Dat is een beetje kort door de bocht é

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 30 oktober 2017 - 09:10:07
(..)Neem ook vorige race waarin Max van achteren bijna naar het podium rijdt. Hamilton was hier gisteren niet toe bij machte.(..)

Dat maakt nogal wat uit. Hamilton raakt bij de 1-corner een lege band op. Na bijna 1 ronde over het circuit hebben gereden komt die bij de pitstraat aan. Na verwisselen van de band en uit de pitstraat te hebben gereden, staat'ie ruim één minuut achter op Max. Ik ben geen fan van Hamilton, maar dat is toch heel iets anders dan 16e plaats waar Max in de vorige race gestart was.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Misschien is je ontgaan hoeveel moeite hij had om vervolgens door het achterveld heen te ploeteren. Rondenlang nodig gehad om STR's en Saubers voorbij te komen.

Jozef

Dat je met de Mercedes niet achter een andere auto kunt rijden, wisten we al langer dan gisteren.

Sabai

Citaat van: Mickey op 30 oktober 2017 - 21:00:32
Misschien is je ontgaan hoeveel moeite hij had om vervolgens door het achterveld heen te ploeteren. Rondenlang nodig gehad om STR's en Saubers voorbij te komen.

Ik kan mij niet voorstellen dat de vloer van de auto niet beschadigd was. Dit zal ook wel tijd gekost hebben

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 30 oktober 2017 - 21:00:32
Misschien is je ontgaan hoeveel moeite hij had om vervolgens door het achterveld heen te ploeteren. Rondenlang nodig gehad om STR's en Saubers voorbij te komen.

Nee hoor, dat heb ik ook waargenomen. Ook dat'ie 2 pitstops had. En volgens jouw heeft dit er toe geleid dat'ie 9e is geworden? Ik zeg, nee dus. Je bent wat in de  war.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Geen woorden in m'n mond leggen Carel, die kies ik graag zelf.

FolkertE

Het was niet de beste race van Hamilton, maar zijn auto was wel beschadigd. Bij teds notebook lieten ze zien dat de rechterkant van de diffusor een behoorlijk stuk miste en net als in Baku beïnvloede dat zijn race aanzienlijk.
En de Mercedes is al slecht in verkeer.

Mickey

Beschadigd is prima en het zal wel inderdaad, maar slecht in verkeer vind ik de grootst mogelijke dooddoener.

Franky R.

Citaat van: Mickey op 31 oktober 2017 - 09:10:48
Beschadigd is prima en het zal wel inderdaad, maar slecht in verkeer vind ik de grootst mogelijke dooddoener.


Toto zal speciaal voor jou de W09 een kortere wielbasis geven... :P
;D