grote prijs van mexico

Gestart door robbert, 25 oktober 2017 - 13:31:03

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Hij zat Bottas wel enigzins in de weg, dus ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen. Ik zou zeggen niks, omdat Bottas gelijk de pits in dook.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Mickey


Jozef

Citaat van: Pancake Shield op 28 oktober 2017 - 20:55:59
Hij zat Bottas wel enigzins in de weg, dus ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen. Ik zou zeggen niks, omdat Bottas gelijk de pits in dook.

Bottas dook de pits in net omdat die ronde toch verprutst was (omdat hij zich verremde - vraag is of hij zich verremde vanwege Verstappen, of dat het gewoon zijn eigen fout was).

Ik verwacht een reprimande voor Verstappen, geen echte straf.

Pancake Shield

Citaat van: Jozef op 28 oktober 2017 - 21:15:31
Citaat van: Pancake Shield op 28 oktober 2017 - 20:55:59
Hij zat Bottas wel enigzins in de weg, dus ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen. Ik zou zeggen niks, omdat Bottas gelijk de pits in dook.

Bottas dook de pits in net omdat die ronde toch verprutst was (omdat hij zich verremde - vraag is of hij zich verremde vanwege Verstappen, of dat het gewoon zijn eigen fout was).

Ik verwacht een reprimande voor Verstappen, geen echte straf.

Ja, dat bedacht ik mij na het plaatsen van het bericht ook. En wat ik zie van het interview met Bottas op Ziggo (die vindt dat Verstappen een straf verdient) ben ik benieuwd wat het gaat worden. De Nederlander zat hem in ieder geval wel in de weg
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: Jozef op 28 oktober 2017 - 21:15:31
Citaat van: Pancake Shield op 28 oktober 2017 - 20:55:59
Hij zat Bottas wel enigzins in de weg, dus ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen. Ik zou zeggen niks, omdat Bottas gelijk de pits in dook.

Bottas dook de pits in net omdat die ronde toch verprutst was (omdat hij zich verremde - vraag is of hij zich verremde vanwege Verstappen, of dat het gewoon zijn eigen fout was).

Ik verwacht een reprimande voor Verstappen, geen echte straf.

Na zondag? ;)

Robbert65

djeeeezzzz, wat was Verstappen er dichtbij zeg! en wat gaan de stewards doen....?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Pancake Shield op 28 oktober 2017 - 21:26:46
Ja, dat bedacht ik mij na het plaatsen van het bericht ook. En wat ik zie van het interview met Bottas op Ziggo (die vindt dat Verstappen een straf verdient) ben ik benieuwd wat het gaat worden. De Nederlander zat hem in ieder geval wel in de weg

Slechte zelfreflectie van Bottas die menig één rijder een kans heeft ontnomen bij de start van de race. Als hij karakter had zei hij 'sometimes you win, sometimes you lose'. Verder zat Max aan de binnenkant, wat wil je nog meer?

Wings

Mods:

Kunnen we dit topic samenvoegen met het ander topic. Anders zijn we dadelijk in twee topics aan het posten en wordt het onoverzichtelijk.

Wings

Max moet zich melden bij de stewards. Ik verwacht geen straf.

Robbert65

ik schuim de internetjes af naar nieuws over de Under Investigation van Verstappen en Bottas in Q3. noppes nog....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Robbert65 op 28 oktober 2017 - 21:51:19
ik schuim de internetjes af naar nieuws over de Under Investigation van Verstappen en Bottas in Q3. noppes nog....

Volgens mij moet Max zich om 22.00 (Nederlandse -zomer-tijd) melden.

Robbert65

ja, daar kwam ik ook achter. da's zo'n beetje nu. en niemand die daar live bij is :-D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Ik kon geen vlucht meer boeken. ;) En verder zal de soep niet heet gegeten worden. Reprimande, zoals Jozef aangaf.

Mickey