grote prijs van mexico

Gestart door robbert, 25 oktober 2017 - 13:31:03

« vorige - volgende »

Wings


Sabai

Ik hoop dat de Renault van verstappen het niet gaat begeven

Wings

De lucht is daar ijler en koeling minder goed. Daar kunnen de Renault-motoren minder goed tegen. Zijn geluk is dat hij in vrije lucht rijdt. 

Wings

Mja, als het zo is, is het zo.

Sabai

Het is me er wel 1 trouwens.  Wat een start weer . Zwaar met zijn ellebogen door de bocht en niet opgeven.

Wings


Mickey


Jozef

Hamilton vs. Alonso was wel het moment van de race.

Vettel die het weer maar eens helemaal verprutst. Van een passend einde van de titelstrijd gesproken.


Sabai

 :DMooi feestje daar in meixco ;D

Wings

Inderdaad gaaf.
Overigens een zuur weekend voor Renault. Maar liefst 4 motoren naar de haaien.

Jozef

Citaat van: Wings op 29 oktober 2017 - 22:00:01https://pbs.twimg.com/media/DNVB2DxWsAEcJh8.jpg:large
Ik wil nog best geloven dat hij even snap oversteer had en dus een correctie moest maken. Dat het dus niet opzettelijk was. Zo'n beschuldiging vind ik nogal verregaand wanneer de bewijslast klein is.

Maar opzettelijk of niet, het was wel 'causing a collision' en volgens het FIA-beleid van dit seizoen moeten die worden bestraft als één coureur volledig of overwegend de schuldige was. En dat was hier toch duidelijk het geval, en met grote schade voor Hamilton.

Het is een beetje zeuren om niks want de titel is toch binnen voor Hamilton, maar mij lijkt het toch duidelijk dat ze Vettel een cadeautje hebben gegeven om de strijd niet helemáál te beslechten. Regelneef die ik ben, vind ik dat toch een beetje kwalijk...

Mickey

Komt alvast die voorspelling. Max gaat Brazilië en Habbie Babbie ook winnen.

Wings

Dat denk ik niet. Maar wat een comeback van Red Bull! Ik denk niet dat Mercedes relaxt de winter ingaat.