Amerika: Man van de wedstrijd

Gestart door Mickey, 23 oktober 2017 - 14:36:02

« vorige - volgende »

Zeg het maar, wie was het beste?

Hemmie
Vettel
Kimi
Max
Bottas
Ocon
Sainz
Perez
Van Doorne
Hartley
Anders?

Mickey

Nou, ondanks het gedoe van vorige keer maak ik 'm toch weer aan hoor.

MotM: Max uiteraard.

Matthijs

#1
Max, Sainz en Hamilton. Vooruit, Max.

Edit, ook eervolle vermelding Ocon.

Pancake Shield

Sainz zonder enige twijfel. Nieuw team, 'nieuwe' auto en een teamgenoot die normaliter altijd goed presteert. Nu valt Hulkenberg dan wel weg, maar Sainz rijdt gewoon een prima race en laat zien waarom de keuze van Renault de juiste geweest is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Matthijs

Citaat van: Pancake Shield op 23 oktober 2017 - 15:36:00
Sainz zonder enige twijfel. Nieuw team, 'nieuwe' auto en een teamgenoot die normaliter altijd goed presteert. Nu valt Hulkenberg dan wel weg, maar Sainz rijdt gewoon een prima race en laat zien waarom de keuze van Renault de juiste geweest is.
Erg indrukwekkend inderdaad, zeker gezien het ironische feit dat Renault nu Toro Rosso vol in het vizier heeft voor het kampioenschap.

Mickey

Knap van Sainz ja, maar of het echt zo wonderlijk is weten we niet, omdat de Hulk is uitgevallen. Lijkt me toch de beste meetlat.

gloudiesaurus

Max! Vanaf P16 naar P4. In tien ronden 10 bolides inhalen een goede pace rijden, en in de laatste ronden Bottas en Raikkonen nog pakken. Smaakmaker en man van de race.

Sainz ook knap, maar Hulkenberg viel uit waardoor er geen echte vergelijking is. Verder Ocon ook erg goed en volwassen gereden. En Hamilton natuurlijk, het hele weekend weer het snelste...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Max. Om bovengenoemde reden.

En verder wat veren voor:
Hamilton: Steady wedstrijd. Clean overtakes en zijn teamgenoot overklast.
Vettel: Die overtake op Bottas vond ik briljant! Gaaf.

Sabai

Ik vond het een vermakelijke race. Ben het eens met wat jullie hierboven zeggen. Maar als ik een keuze moet maken dan ga ik voor Max die stak er toch weer bovenuit.

Wings

Sainz heeft het overigens ook prima gedaan. Wel vond ik hem terughoudend bij zijn jacht op Ocon. Ik had de indruk dat hij die plek wilde consolideren.

C.G. de Beaufort

De enige die 12 mensen heeft ingehaald was Max dus. De rest bleef ongeveer op de plaats waar ze gestart waren.

Groet,

C.G. de Beaufort


Robbert65

Het was een van de leukste races ooit. MEt een knaller van een einde. Als je de buis op tijd uitzette :-)

DOTD was voor mij Max Verstappen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Van Wijk

Max was gewoon de smaakmaker en mondiaal publieks lieveling.... Man van de race dus.
Verder heerlijk genoten van Sainz en Ocon, Kimi die gewoon zijn ding doet en zich nergens druk over maakt, Van Doorne die in de  achterhoede ook lekker mee vecht....

Tuesday

Hamilton. 2 inhaalactie's voor P1 en veel beter dan zn teamgenoot. Als ik direct na afloop van de race had gestemd was ik voor Verstappen gegaan, maar van P16 naar P4 waarbij P6 op meer dan een minuut finisht vind ik net ff wat minder en sowieso minpunten voor het onsportieve gedrag. Sainz was ook erg sterk.

Fietser

In eerste instantie denk ik aan Hamilton (is dat dezelfde als Hemmie? ;)) Hij was doodgewoon de sterkste. Maar toch ga ik voor Verstappen die zich wederom de aantrekkelijkste F1-piloot toonde. Hij kleurde de wedstrijd.

Arthur

Ik vond het ook een leuke race ondanks mijn eerdere bedenkingen. Zeker, genoten van Max [en man van de wedstrijd] maar ook van andere mooie gevechten. En voor de race een 8 [maar dat is een ander topic] en Banaan van de race...? [ben ik even kwijt maar ook dat is een ander topic].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel