Grand Prix van Amerika 2017

Gestart door Mickey, 20 oktober 2017 - 10:37:01

« vorige - volgende »

Mickey

Ik hoor je, Wings. ;)

Robbert. Matthias. Een schizofreen is nooit alleen.  ;D

Arthur

Beste Mensen, de opmerking was echt van mij en gemeend. Uiteraard hoop ik op een boeiende race maar ik houd er toch echt rekening mee dat het tegenvalt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs


meatball

Ik begin wel stilaan mijn buik vol te krijgen van al die straffen , de qualificatie kijk ik al niet meer . Heeft toch meestal weinig met de uiteindelijke startopstelling te maken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Arthur

Citaat van: Matthijs op 22 oktober 2017 - 17:58:38
Well that escalated quickly

Ik dacht: "laat ik dat maar snel in de kiem smoren" Nu maar hopen op een mooie [inhaal]race. Spanning loopt op  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Citaat van: Arthur op 22 oktober 2017 - 19:17:30
Citaat van: Matthijs op 22 oktober 2017 - 17:58:38
Well that escalated quickly

Ik dacht: "laat ik dat maar snel in de kiem smoren" Nu maar hopen op een mooie [inhaal]race. Spanning loopt op  8)
Ik had er niet over moeten beginnen. Op naar de race!

Matthijs

Citaat van: meatball op 22 oktober 2017 - 18:30:45
Ik begin wel stilaan mijn buik vol te krijgen van al die straffen , de qualificatie kijk ik al niet meer . Heeft toch meestal weinig met de uiteindelijke startopstelling te maken.
Het huidige motorreglement werkt gewoon niet volgens mij. Niet alleen heb ik mijn buik vol van deze straffen, maar ik geloof ook echt niet dat het kostenbesparend werkt.

Wings

Die inhaalactie van Seb was wel echt supergaaf! 8) Ik vergeef hem zijn slaapmoment. :P

Matthijs

Straf voor Verstappen gaan de Amerikaanse fans niet leuk vinden...

Mickey

#24
AnticliMax zo. Superrace van Max.

Pancake Shield

Tsja, mooie inhaalactie, maar hij blijft gewoon illegaal. Hoe irritant dat ook is. Hij gaat met vier wielen buiten de baan en haalt er een positie voordeel uit en dat mag niet.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Matthijs

Citaat van: Pancake Shield op 22 oktober 2017 - 23:04:52
Tsja, mooie inhaalactie, maar hij blijft gewoon illegaal. Hoe irritant dat ook is. Hij gaat met vier wielen buiten de baan en haalt er een positie voordeel uit en dat mag niet.
Helemaal mee eens hoor, dit mag volgens de regels niet. Net als de inhaalactie van Zanardi in de Corkscrew van Laguna Seca. Jammer dat er toen nog wel in de geest van de wedstrijd werd gefloten en nu niet meer. Maargoed, het mag niet dus prima. Ik slaap er niet minder om.

Wings

Het hele weekend worden track limits (buiten de witte lijn) gedoogd en ineens, in de laatste bochtenserie, is het een probleem? Daarbij zat hij volledig op de kerbs maar binnen de witte lijn. Ik vind het een dooddoener. Hij kan gegeven worden maar kom op.

Wings

Overigens zegt Horner nu exact hetzelfde. Prima om de straf toe te kennen maar wees dan het hele weekend duidelijk en bestraf track limits. Niet het hele weekend track limits dogen en ineens met een straf komen aankakken.

Wings

Red Bull accepteert de straf. Prima signaal. Heeft geen nut om te touwtrekken. Daarbij brengt het Max niks en is hem de feestvreugde toch ontnomen. Laat ze maar gaarkoken in hun eigen sop. Op naar Mexico!