Grand Prix van Amerika 2017

Gestart door Mickey, 20 oktober 2017 - 10:37:01

« vorige - volgende »

Mickey

Een centraal draadje. :)

Hier de uitzendtijden, altijd handig:

20 okt 2017     
‎17‎:‎00‎-‎18‎:‎30‎ Eerste vrije training   
‎21‎:‎00‎-‎22‎:‎30‎ Tweede vrije training   

21 okt 2017     
‎18‎:‎00‎-‎19‎:‎00‎ Derde vrije training   
‎23‎:‎00‎-‎23‎:‎59‎ Kwalificatie   

22 okt 2017     
‎21‎:‎00‎ Race 


Wings

Motorwissel  voor Max en mogelijk ook voor Toro Rosso.

matthias1987

oei, weinig reactie op de topic van de race  ;)
Straks de race. Als neutrale supporter (Hakkinen doet niet meer mee jammergenoeg), hoop ik dat hamilton eigenlijk eens 0 punten haalt, gewoon voor het kampioenschap. Als het een spannende strijd is, mag hij van mij wel kampioen worden, maar zoals het nu is, is het niet meer spannend. Maar ik denk dat hij gewoon zal wegrijden van Vettel. In de long runs was hij nog 5 tienden per seconden sneller dan vettel. We zullen zien

Mickey

Ik vind een avondrace (voor de Europese kijker) op zich niet vervelend, maar 21:00 uur is wel wat laat. De Q gisteren om 23:00 uur vond ik zelfs hinderlijk laat. Jeetje, ik word oud.

Maar zonder gekheid. De zaterdag en zondag neem je toch het gevoel van de qwali en race mee de dag door. Nu ga je naar bed en is het de volgende dag de hele dag wachten op de race. Niet dat ik geen leven heb ofzo, maar jullie begrijpen 'm wel. En dan zondag. Ik vind het nagenieten vaak ook leuk op de zondagmiddag en avond en nu ga je eigenlijk ook na een rondje met de hond gewoon je nest in.

Voor de race. Ach, het maakt me niet zoveel meer uit wie er wint. Hoop wel dat we een leuke inhaalrace van Max te zien krijgen. Voorspelling: Starten op P16? Hm, na de eerste doorkomst ligt hij negende, tweede doorkomst zevende, En dan denk ik dat hij halverwege de race ergens vierde zal liggen en zo zal finishen.




Arthur

Ik houd al rekening met een saaie race [dat zegt mijn gevoel in ieder geval...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Mwah, inhaalrace van Max kan leuk worden. Driver of the day?

Arthur

Q opgenomen en vanmorgen gekeken, vanavond R. Dus nog een toetje. Doe ik wel vaker en bevalt best goed [gisteren zeker gezien aanvangstijd]. Nadeel is dat je de rest van de dag en avond verstoken moet blijven van sociale media en internet om niet vooraf al met de resultaten geconfronteerd wordt...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Citaat van: Arthur op 22 oktober 2017 - 13:58:04
Ik houd al rekening met een saaie race [dat zegt mijn gevoel in ieder geval...]
robbert is that you?  ;)

Ik vind een avondrace heerlijk, zeker met kinderen op bed.

robbert

Citaat van: Matthijs op 22 oktober 2017 - 14:39:27
Citaat van: Arthur op 22 oktober 2017 - 13:58:04
Ik houd al rekening met een saaie race [dat zegt mijn gevoel in ieder geval...]
robbert is that you?  ;)

Ik vind een avondrace heerlijk, zeker met kinderen op bed.

hehe nee dat ben ik niet  ;D
Maar moet eerlijk zijn, ik denk ook dat het aan de kop van de race ook niet zo veel te beleven zal vallen

je ziet, er zijn er toch nog die dezelfde mening als ik hebben é. O nee, dat kan niet, ik heb dan verschillende accounts  ;D

matthias1987

ok Robbert, ik heb al verschillende posts gelezen van u, maar jij kan dus niet tegen een grapje hoor. Ik kan het geloven dat heel het forum tegen u is. Matthijs bedoelde dit dus wel als een grap en jij neemt het terug persoonlijk op. Leer eens alles met een korreltje zout nemen, en geniet van het forum hier.

robbert

Citaat van: matthias1987 op 22 oktober 2017 - 15:38:00
ok Robbert, ik heb al verschillende posts gelezen van u, maar jij kan dus niet tegen een grapje hoor. Ik kan het geloven dat heel het forum tegen u is. Matthijs bedoelde dit dus wel als een grap en jij neemt het terug persoonlijk op. Leer eens alles met een korreltje zout nemen, en geniet van het forum hier.

ok ok, ik was weer overdreven, mijn excuses daarvoor. Ik zal idd proberen alles te relativeren

matthias1987

Citaat van: robbert op 22 oktober 2017 - 15:38:53
Citaat van: matthias1987 op 22 oktober 2017 - 15:38:00
ok Robbert, ik heb al verschillende posts gelezen van u, maar jij kan dus niet tegen een grapje hoor. Ik kan het geloven dat heel het forum tegen u is. Matthijs bedoelde dit dus wel als een grap en jij neemt het terug persoonlijk op. Leer eens alles met een korreltje zout nemen, en geniet van het forum hier.

ok ok, ik was weer overdreven, mijn excuses daarvoor. Ik zal idd proberen alles te relativeren

zo mag ik het horen, want ik denk dat idd heel het forum stilletjesaan genoeg heeft van uw 'meningen'. Je mag blij zijn dat je nog niet eraf gegooid bent

Wings

Citaat van: Mickey op 22 oktober 2017 - 13:56:22
Ik vind een avondrace (voor de Europese kijker) op zich niet vervelend, maar 21:00 uur is wel wat laat. De Q gisteren om 23:00 uur vond ik zelfs hinderlijk laat. Jeetje, ik word oud.

Ik ben ook geen directe voorstander van races op dit tijdstip. Mijn werkweek begint zeer vroeg dus in de weekenden probeer ik het ritme niet teveel op te rekken. En op zondag weer vroeg onder het wol. Vol adrenaline zal slapen niet direct lukken. En de napraat zal aan mij voorbij gaan.

CitaatVoor de race. Ach, het maakt me niet zoveel meer uit wie er wint. Hoop wel dat we een leuke inhaalrace van Max te zien krijgen. Voorspelling: Starten op P16? Hm, na de eerste doorkomst ligt hij negende, tweede doorkomst zevende, En dan denk ik dat hij halverwege de race ergens vierde zal liggen en zo zal finishen.

Het regent in Austin maar volgens mij wordt een droge race verwacht. Max start als 17de lees ik. Ik ben benieuwd wat er in het vat zit.

@Mickey: De napraat

Wings

Citaat van: robbert op 22 oktober 2017 - 15:34:13O nee, dat kan niet, ik heb dan verschillende accounts  ;D

Ligt meer aan dezelfde schrijfstijl en zinsopbouw, hetzelfde vocabulair en dezelfde taal- interpunctiefouten. En dan in een eerste post een verwijt maken naar degene waarmee jij touwtrekt. Dat zijn wel heel veel toevalligheden. 

Matthijs

Citaat van: matthias1987 op 22 oktober 2017 - 15:38:00
ok Robbert, ik heb al verschillende posts gelezen van u, maar jij kan dus niet tegen een grapje hoor. Ik kan het geloven dat heel het forum tegen u is. Matthijs bedoelde dit dus wel als een grap en jij neemt het terug persoonlijk op. Leer eens alles met een korreltje zout nemen, en geniet van het forum hier.
Dat klopt niet Matthias, ik bedoel het inderdaad als grapje dus dan is het hele forum NIET tegen robbert. Je maakt het erger dan het is.