Japan: Man van de wedstrijd

Gestart door Mickey, 08 oktober 2017 - 11:41:01

« vorige - volgende »

Wie was vandaag het beste?

Lewie
1 (8.3%)
Max
10 (83.3%)
Ricky
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Kimi
0 (0%)
Ocon
1 (8.3%)
Perez
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Anders, namelijk...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Mickey

Max. Knappe prestatie, goede start, Vettel verrast, Lewis twee keer bijna kunnen aanvallen, Kimi mooi afgehouden bij bocht 1 na de pit-exit. Gewoon top.

C.G. de Beaufort

Eigenlijk zijn het er 3, Max, Magnussen en Grosjean. Maar enfin, ik kies dus voor Max. Voor de rest was de race weinig boeiend.

Groet,

C.G. de Beaufort


Jozef

Ik ga voor Ocon die met zijn Force India een hele tijd rondreed op een positie waar die eigenlijk niet hoort. Heeft ook een paar mooie duels gereden.

Wings

Max. Versloeg zijn teamgenoot bij de start, Seb op kwaliteit en voor de wijze waarop hij Kimi afhield bij de pitexit.
Daarnaast wederom flink wat meters weggereden bij zijn teamgenoot. 

Jozef

Versloeg Seb op kwaliteit? We hebben toch allemaal gezien dat Vettel zowat op een halve motor reed? ???

Wings

Heeft er niets mee te maken. Dit was een gevalletje van laat remmen en inhalen waar je het niet verwacht. Kwaliteitsdingetje. Kijk maar hoe kort Seb daar nog achter Lewis zit.

Arthur

Die inhaalactie was inderdaad subliem. Vettel kon dan al wel last hebben van zijn motor maar ik denk dat het voor deze bocht niets uitmaakte, Max was daar ineens en voordat Vettel actie kon ondernemen zat Max er al voor!! Geplande actie en perfect uitgevoerd, niets op af te dingen!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Jozef op 08 oktober 2017 - 12:42:42
Versloeg Seb op kwaliteit? We hebben toch allemaal gezien dat Vettel zowat op een halve motor reed? ???

ja idd, dus het was niet moeilijk om hem voorbij te gaan

Arthur

Citaat van: robbert op 08 oktober 2017 - 13:25:37
Citaat van: Jozef op 08 oktober 2017 - 12:42:42
Versloeg Seb op kwaliteit? We hebben toch allemaal gezien dat Vettel zowat op een halve motor reed? ???

ja idd, dus het was niet moeilijk om hem voorbij te gaan

Maar dit was juist het gedeelte waar het om [uit]remmen gaat [of bedoel je dat Vettel problemen had om op de motor af te remmen?] dus doet die motor niet ter zake lijkt mij.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Arthur op 08 oktober 2017 - 13:37:12
Citaat van: robbert op 08 oktober 2017 - 13:25:37
Citaat van: Jozef op 08 oktober 2017 - 12:42:42
Versloeg Seb op kwaliteit? We hebben toch allemaal gezien dat Vettel zowat op een halve motor reed? ???

ja idd, dus het was niet moeilijk om hem voorbij te gaan

Maar dit was juist het gedeelte waar het om [uit]remmen gaat [of bedoel je dat Vettel problemen had om op de motor af te remmen?] dus doet die motor niet ter zake lijkt mij.
ja vettel had geen power om weg te rijden van verstappen, dus het is niet moeilijk om hem dan ook uit te remmen

Wings

Citaat van: Arthur op 08 oktober 2017 - 13:15:17
Die inhaalactie was inderdaad subliem. Vettel kon dan al wel last hebben van zijn motor maar ik denk dat het voor deze bocht niets uitmaakte, Max was daar ineens en voordat Vettel actie kon ondernemen zat Max er al voor!! Geplande actie en perfect uitgevoerd, niets op af te dingen!

Exact.

Mickey

Enige dat Vettel in z'n verdediging kan zeggen is dat hij afgeleid was door het probleem met zijn auto. Ik zou het hem vergeven. Voor de rest had hij Max daar gewoon nooit verwacht natuurlijk. 8)

Tuesday

Hamilton. Wat betreft de inhaalactie van Verstappen op Vettel betreft moet iedereen maar geloven wat hem of haar het beste uitkomt. Vettel had overduidelijk een probleem,  wat Max ook daar in de kaart speelde.

Tuesday

#13
Citaat van: Mickey op 08 oktober 2017 - 15:19:54
Enige dat Vettel in z'n verdediging kan zeggen is dat hij afgeleid was door het probleem met zijn auto. Ik zou het hem vergeven. Voor de rest had hij Max daar gewoon nooit verwacht natuurlijk. 8)
Ja, dat was het enige >:(  hij verloor in. 1 ronde. meer dan 3 seconden en 4 posities.

robbert

Citaat van: Tuesday op 08 oktober 2017 - 18:28:00
Hamilton. Wat betreft de inhaalactie van Verstappen op Vettel betreft moet iedereen maar geloven wat hem of haar het beste uitkomt. Vettel had overduidelijk een probleem,  wat Max ook daar in de kaart speelde.

inderdaad, dat maakte het makkelijk voor verstappen om vettel in te halen. Maar dat gaan de 'echte'  verstappen fans weer ontkennen natuurlijk