grote prijs van japan

Gestart door robbert, 03 oktober 2017 - 21:53:51

« vorige - volgende »

Moet Felipe Massa met pensioen?

Ja, allang...
9 (81.8%)
Nee, hij kan Stroll nog wat leren...
0 (0%)
Helmut Marko moet niet zo huilen...
2 (18.2%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 16 oktober 2017 - 23:12:00

Wings

Open deur. Een beetje hetzelfde als je aan PVV-stemmers vraagt, meer of minder.....o wacht. ;)
Hoe dan ook: minder, minder, minder Felipe Massa.

Matthijs

Hoewel ik vind dat Massa klaar is met F1 heb ik gestemd op Marko moet niet zo huilen. Beetje kinderachtig om iemand die jouw rijder net iets te lang heeft opgehouden een pensioen te wensen.

BMW.WilliamsF1

Tsja, hij was eigenlijk vorig jaar al klaar met de F1. Heeft er niet echt meer iets te zoeken. Hopelijk vinden ze een goede vervanger voor hem, dan kan ie nu in Braziliƫ echt afscheid nemen van zijn fans :)

Wings

Citaat van: Matthijs op 12 oktober 2017 - 09:06:33
Hoewel ik vind dat Massa klaar is met F1 heb ik gestemd op Marko moet niet zo huilen. Beetje kinderachtig om iemand die jouw rijder net iets te lang heeft opgehouden een pensioen te wensen.

Massa zat Seb eerder dit jaar ook in de weg en moet gewoon zijn rol pakken als achterblijver. Niet leuk maar wel een gevolg als je ouder wordt en snelheid verliest. De topteams pikken je niet meer op. Marko heeft dus een punt. De wijze waarop hij het brengt is vers twee. Beetje onnodig inderdaad.

Franky R.

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 12 oktober 2017 - 10:06:17
Tsja, hij was eigenlijk vorig jaar al klaar met de F1. Heeft er niet echt meer iets te zoeken. Hopelijk vinden ze een goede vervanger voor hem, dan kan ie nu in Braziliƫ echt afscheid nemen van zijn fans :)


Om daarna weer terug te komen... ;D ...Ik zeg Toro Rosso ;D

Sabai