grote prijs van japan

Gestart door robbert, 03 oktober 2017 - 21:53:51

« vorige - volgende »

Moet Felipe Massa met pensioen?

Ja, allang...
9 (81.8%)
Nee, hij kan Stroll nog wat leren...
0 (0%)
Helmut Marko moet niet zo huilen...
2 (18.2%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 16 oktober 2017 - 23:12:00

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 20:22:46
Citaat van: FolkertE op 04 oktober 2017 - 19:48:49
Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 17:49:47
Citaat van: FolkertE op 04 oktober 2017 - 17:38:04
Ik kan wel een betere verzinnen, maar ik weet niet of aliens het beter of slechter maakt ;).

Maar de verklaring is wel geloofwaardig op zich, maar het voelt ook een beetje raar.
jij gaat toch voor een complottheorie?
Jep, waarom niet?
Zou niet de eerste keer zijn dat teams valsspelen en het proberen te verbergen.
dat niet nee, maar wat valt er te verbergen aan zo'n stuurtje en wat was er gebeurd als Stroll niet tegen Vettel aan was gereden? of zit Stroll ook in het complot?
op zo'n stuur kan je van alles verbergen. Zit propvol met schakelaars en software, je kan er van alles mee doen.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 04 oktober 2017 - 20:59:14
Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 20:22:46
Citaat van: FolkertE op 04 oktober 2017 - 19:48:49
Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 17:49:47
Citaat van: FolkertE op 04 oktober 2017 - 17:38:04
Ik kan wel een betere verzinnen, maar ik weet niet of aliens het beter of slechter maakt ;).

Maar de verklaring is wel geloofwaardig op zich, maar het voelt ook een beetje raar.
jij gaat toch voor een complottheorie?
Jep, waarom niet?
Zou niet de eerste keer zijn dat teams valsspelen en het proberen te verbergen.
dat niet nee, maar wat valt er te verbergen aan zo'n stuurtje en wat was er gebeurd als Stroll niet tegen Vettel aan was gereden? of zit Stroll ook in het complot?
op zo'n stuur kan je van alles verbergen. Zit propvol met schakelaars en software, je kan er van alles mee doen.
voor eenmalig gebruik dan, of gaan ze in Japan weer in de uitloopronde crashen?

robbert

hmm wie weet rijdt verstappen dan ook met zo'n systeem

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 21:04:27

voor eenmalig gebruik dan, of gaan ze in Japan weer in de uitloopronde crashen?
Nou ja, met Vettel is die kans wel vrij groot ja. ;)

Herinner je 94 Beneton nog met menu optie 5A (ofzo)?

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 04 oktober 2017 - 21:12:52
Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 21:04:27

voor eenmalig gebruik dan, of gaan ze in Japan weer in de uitloopronde crashen?
Nou ja, met Vettel is die kans wel vrij groot ja. ;)

Herinner je 94 Beneton nog met menu optie 5A (ofzo)?
maar met alleen een stuurtje kom je geen zak verder. Als er al een illegaal foefje opzit,dan staat dat er niet expliciet bij en sowieso zit het in de auto zelf. De stuurtjes zijn sowieso vaak genoeg te bezichtigen en te fotograferen, als er iets geheims in de Ferrari zit, dan ga je dat never nooit uit het stuurtje aflezen.

robbert

Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 21:36:45
Citaat van: FolkertE op 04 oktober 2017 - 21:12:52
Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 21:04:27

voor eenmalig gebruik dan, of gaan ze in Japan weer in de uitloopronde crashen?
Nou ja, met Vettel is die kans wel vrij groot ja. ;)

Herinner je 94 Beneton nog met menu optie 5A (ofzo)?
maar met alleen een stuurtje kom je geen zak verder. Als er al een illegaal foefje opzit,dan staat dat er niet expliciet bij en sowieso zit het in de auto zelf. De stuurtjes zijn sowieso vaak genoeg te bezichtigen en te fotograferen, als er iets geheims in de Ferrari zit, dan ga je dat never nooit uit het stuurtje aflezen.

mja, maar momenteel, vanaf er iets gebeurd met vettel, dan is het altijd verdacht of is het altijd vettels schuld volgens sommige hier. Ben eens benieuwd hoe het zou zijn moest dat een hamilton of verstappen dat doen

Mickey

Nondiscussie jongens.

Natuurlijk is er niks geks met dat stuur. Hoe zou dat anders gaan inderdaad als hij geen crash had.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 04 oktober 2017 - 21:43:19
Nondiscussie jongens.

Natuurlijk is er niks geks met dat stuur. Hoe zou dat anders gaan inderdaad als hij geen crash had.
ja, is het ook. k had er ook niet verder op in moeten gaan, maar ik had even de illusie dat als hij bepaalde dingen zelf moest benoemen hij er wel op terug zou komen, maar blijkbaar geloofd hij echt dat er meer achter zit. Dan houden we dat verder maar zo.

robbert

Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2017 - 21:48:38
Citaat van: Mickey op 04 oktober 2017 - 21:43:19
Nondiscussie jongens.

Natuurlijk is er niks geks met dat stuur. Hoe zou dat anders gaan inderdaad als hij geen crash had.
ja, is het ook. k had er ook niet verder op in moeten gaan, maar ik had even de illusie dat als hij bepaalde dingen zelf moest benoemen hij er wel op terug zou komen, maar blijkbaar geloofd hij echt dat er meer achter zit. Dan houden we dat verder maar zo.

idd, maar het is toch wel een beetje vergezocht vind ik

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Misschien was het oorspronkelijk wel de bedoeling dat beide Ferrari's elkaar van de baan zouden rossen in de uitloopronde. ;D ;D ;D

robbert

nee, het was de bedoeling dat raikkonen verstappen van de baan ging rossen  ;D ;D ;D ;D ;D

Wings

Citaat van: FolkertE op 04 oktober 2017 - 20:59:14
op zo'n stuur kan je van alles verbergen. Zit propvol met schakelaars en software, je kan er van alles mee doen.

Tekst op de knop rechtsboven: "press here to activate the forbidden TC"
Nu snap ik die censuur tijdens de onboard! :P

Matthijs

Een stuur alleen kost al 60.000 euro, die wil je niet gejat hebben. Ik zoek er niks achter verder.

Tuesday

dit is bepaalde opzichten toch echt wel het mooiste circuit van de kalender. En met die brede auto's lijkt de baan nog smaller. Helaas is het racetechnisch gezien wat minder interessant, anders zou dit echt het ultieme F1 circuit zijn.