grote prijs van japan

Gestart door robbert, 03 oktober 2017 - 21:53:51

« vorige - volgende »

Moet Felipe Massa met pensioen?

Ja, allang...
9 (81.8%)
Nee, hij kan Stroll nog wat leren...
0 (0%)
Helmut Marko moet niet zo huilen...
2 (18.2%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 16 oktober 2017 - 23:12:00

robbert

En hamilton wint de gp van japan. Jammer dat verstappen hem niet kon inhalen

Wings

Alonso haalt het momentum weg door de deur voor Max te sluiten.

Mickey

Citaat van: Wings op 08 oktober 2017 - 08:41:11
Alonso haalt het momentum weg door de deur voor Max te sluiten.

Inderdaad. Massa ook nog eens.

En Bottas heeft het Max eerder ook niet makkelijk gemaakt.

robbert

Ja alonso en massa deden dit ook al eerder met vettel....

Franky R.

Citaat van: robbert op 08 oktober 2017 - 08:56:02
Ja alonso en massa deden dit ook al eerder met vettel....


Vervelend inderdaad, maar Alonso vocht voor P10 met Massa..Da's toch een WK-puntje. Bottas heeft vandaag effectief werk verricht, want zonder zijn 'blokkade' zou Verstappen veel dichter op Hamilton zitten.

Mickey

Een vraag die bij me opkomt, had Max ook voor Vettel geëindigd als zijn auto heel was gebleven? Ik denk het wel. De snelheid van Kimi was bepaald niet indrukwekkend vandaag.

Jozef

Citaat van: Wings op 08 oktober 2017 - 08:41:11Alonso haalt het momentum weg door de deur voor Max te sluiten.

Ik denk dat Max ook alleen maar bij Hamilton in de buurt kwam omdat Hamilton de hele sector 1 vast had gezeten achter Alonso, dus dat mes snijdt langs twee kanten. ;)

Wings

Heb je meegekregen wat Max tegen Lewis zei en andersom na de race? Dat is antwoord genoeg op het bovenstaande.

Wings

En niet vergeten dat hij hulp kreeg van zijn teamgenoot. ;)

Jozef

Citaat van: Wings op 08 oktober 2017 - 12:30:33
Heb je meegekregen wat Max tegen Lewis zei en andersom na de race? Dat is antwoord genoeg op het bovenstaande.

Nee, maar ik heb wel meegekregen dat Alonso een reprimande heeft gekregen voor het blokkeren van Hamilton en niet voor het blokkeren van Verstappen.

Wings

Citaat van: Franky R. op 08 oktober 2017 - 11:17:19
Citaat van: robbert op 08 oktober 2017 - 08:56:02
Ja alonso en massa deden dit ook al eerder met vettel....


Vervelend inderdaad, maar Alonso vocht voor P10 met Massa..Da's toch een WK-puntje. Bottas heeft vandaag effectief werk verricht, want zonder zijn 'blokkade' zou Verstappen veel dichter op Hamilton zitten.

Dat ontslaat hen niet van de plicht om blauwe vlaggen te negeren.

Wings

Citaat van: Jozef op 08 oktober 2017 - 12:31:56
Citaat van: Wings op 08 oktober 2017 - 12:30:33
Heb je meegekregen wat Max tegen Lewis zei en andersom na de race? Dat is antwoord genoeg op het bovenstaande.

Nee, maar ik heb wel meegekregen dat Alonso een reprimande heeft gekregen voor het blokkeren van Hamilton en niet voor het blokkeren van Verstappen.

Ik las beiden.
En we hebben het kunnen zien.
En Mercedes schijnt veel meer last te hebben van luchtwervelingen dan anderen.
En Hamilton gaf toe dat hij worstelde met de achterbanden "especially the last two laps."

Jozef

Citaat van: Wings op 08 oktober 2017 - 12:35:09Ik las beiden.

Dan raad ik je aan om op zoek te gaan naar journalisten die je geen blaasjes wijsmaken. ;) Het communiqué van de stewards heeft het alleen over Alonso en Hamilton.

Citaat van: Wings op 08 oktober 2017 - 12:35:09En Mercedes schijnt veel meer last te hebben van luchtwervelingen dan anderen.

Inderdaad en daarom zou Verstappen dus nooit in de buurt gekomen zijn zonder verkeer (zowel met Alonso als met Bottas).


Wings

Citaat van: Jozef op 08 oktober 2017 - 12:39:54
Dan raad ik je aan om op zoek te gaan naar journalisten die je geen blaasjes wijsmaken. ;) Het communiqué van de stewards heeft het alleen over Alonso en Hamilton.

Hoe dan ook, Alonso liet Lewis voorbij en sloot de deur voor Max.

CitaatInderdaad en daarom zou Verstappen dus nooit in de buurt gekomen zijn zonder verkeer (zowel met Alonso als met Bottas).

Dat verkeer rijdt er nu eenmaal en is dus een factor.

Jozef

Citaat van: Wings op 08 oktober 2017 - 12:46:24Hoe dan ook, Alonso liet Lewis voorbij en sloot de deur voor Max.

Ja hij liet hem voorbij, na hem een halve ronde lang opgehouden te hebben. ;D Dus hoe dan ook, Alonso zorgde ervoor dat Verstappen eventjes in Hamiltons buurt kwam en daarna stelde hij weer orde op zaken. Ik vind het flauw om te doen alsof Alonso Verstappen een kans op winst heeft gekost, dat is gewoon echt zwaar verdraaien van de feiten.