Gok de Pole [16] Grand Prix van Japan - Suzuka

Gestart door BMW.WilliamsF1, 03 oktober 2017 - 11:58:41

« vorige - volgende »

Mickey

Heb het ook overwogen, maar ben zakelijk al geen fan van Excel. Gebruik het net te weinig. Zou me teveel moeite kosten.  ;)

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Wings op 05 oktober 2017 - 17:49:57
1:27.777

-edit-

Citaat van: Mickey op 03 oktober 2017 - 12:24:41
1:27.777

WTF!!

Ik vervang de 77 voor 33. Bottas voor Max. ;)

1:27.733



Ik citeer ff een stukje uit het reglement: De EERSTE ingezonden tijd is GELDIG.

Dus je 1e tijd is de tijd die meetelt. Het kost je maar 4 punten in dit geval :)

Mickey

Maar er wordt wel meer geëdit toch? Hoe weet je dan wat de eerst genoteerde tijd was?

BMW.WilliamsF1

Achter die regel staat dat editen mag tot VT1 begint, maar de 1e tijd in een post is geldig. Als je dus wilt editen moet je de oude tijd er uit halen en vervangen. En niet een tijd posten en daar onder een andere neer zetten.

Mickey

Meh, Wings liet 'm alleen staan om de toevalligheid te duiden dat hij precies dezelfde tijd als ik voorspelde.

BMW.WilliamsF1

Dat snap ik, maar dan zijn nu de regels iig duidelijk :)

Mickey

Vier punten. Nou Wings, daar gaan je kansen. ;D

BMW.WilliamsF1

haha, ja in dit geval maakt het niet zoveel uit.

Het gaat er natuurlijk meer om als zo'n situatie zich voordoet en er opeens 200 punten ofzo verschil in zit. Om discussie te voorkomen. Het is dus van belang om maar 1 tijd in je post te zetten :)

BMW.WilliamsF1

Deze ronde is gewonnen voor FolkertE. Gefeliciteerd met je overwinning! :)

Uitslag Grand Prix van Japan:

01 - (499 punten) = FolkertE   
02 - (494 punten) = Charrel   
03 - (479 punten) = Matthijs   
04 - (455 punten) = Mickey   
04 - (455 punten) = Wings   
06 - (454 punten) = Tuesday   
07 - (452 punten) = C.G. de Beaufort   
08 - (440 punten) = lieven   
09 - (429 punten) = Arthur   
10 - (420 punten) = Robbert65   
11 - (419 punten) = BMW.WilliamsF1   
12 - (387 punten) = Sabai   
13 - (101 punten) = Sphinx   


De nieuwe tussenstand:

01 - (6391 punten) = Matthijs
02 - (6363 punten) = Charrel
03 - (6181 punten) = C.G. de Beaufort
04 - (6152 punten) = Tuesday
05 - (6021 punten) = Arthur
06 - (5766 punten) = Mickey
07 - (5713 punten) = FolkertE
08 - (5592 punten) = BMW.WilliamsF1
09 - (5256 punten) = lieven
10 - (5113 punten) = Wings
11 - (5041 punten) = JS JTD
12 - (4675 punten) = Sphinx
13 - (4030 punten) = Robbert65
14 - (3814 punten) = Franky R.
15 - (2894 punten) = Sabai
16 - (2394 punten) = Jozef
17 - (1177 punten) = Jehoentelaar
18 - (  596 punten) = Frank F1
19 - (  395 punten) = tonytony
20 - (  000 punten) = Geer
20 - (  000 punten) = Jensen89

Mickey

Is het een idee om volgend seizoen de stand in één topic bij te houden? Met bijvoorbeeld de actuele stand in de openingspost en daaronder de uitslag per race en véél discussie? :)

Dit houdt het overzichtelijker en versterkt misschien ook binding met het topic.

Charrel


BMW.WilliamsF1

Citaat van: Mickey op 11 oktober 2017 - 12:38:56
Is het een idee om volgend seizoen de stand in één topic bij te houden? Met bijvoorbeeld de actuele stand in de openingspost en daaronder de uitslag per race en véél discussie? :)

Dit houdt het overzichtelijker en versterkt misschien ook binding met het topic.

Alle ideeën zijn natuurlijk welkom. Ik ben sowieso van plan om in de winter een topic te maken om jullie meningen te vragen om het concept eens goed onder de loep te nemen. Misschien moeten we eens goed kijken naar de puntentelling/bonuspunten en dat soort dingen. En ook vooral dat het makkelijker moet worden om na een keer vergeten terug te komen.

Charrel

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 oktober 2017 - 13:27:15
Citaat van: Mickey op 11 oktober 2017 - 12:38:56
Is het een idee om volgend seizoen de stand in één topic bij te houden? Met bijvoorbeeld de actuele stand in de openingspost en daaronder de uitslag per race en véél discussie? :)

Dit houdt het overzichtelijker en versterkt misschien ook binding met het topic.

Alle ideeën zijn natuurlijk welkom. Ik ben sowieso van plan om in de winter een topic te maken om jullie meningen te vragen om het concept eens goed onder de loep te nemen. Misschien moeten we eens goed kijken naar de puntentelling/bonuspunten en dat soort dingen. En ook vooral dat het makkelijker moet worden om na een keer vergeten terug te komen.

Goed idee. Verbeteringen zijn altijd goed voor het spel, maar daarnaast heeft het mijn persoonlijke voorkeur dat het niet een te grote groep gaat worden qua het mega hypen, promoten en er prijzen aan verbinden. Ik vind een kleine groep erg gezellig  :)

FolkertE

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 oktober 2017 - 13:27:15
Citaat van: Mickey op 11 oktober 2017 - 12:38:56
Is het een idee om volgend seizoen de stand in één topic bij te houden? Met bijvoorbeeld de actuele stand in de openingspost en daaronder de uitslag per race en véél discussie? :)

Dit houdt het overzichtelijker en versterkt misschien ook binding met het topic.

Alle ideeën zijn natuurlijk welkom. Ik ben sowieso van plan om in de winter een topic te maken om jullie meningen te vragen om het concept eens goed onder de loep te nemen. Misschien moeten we eens goed kijken naar de puntentelling/bonuspunten en dat soort dingen. En ook vooral dat het makkelijker moet worden om na een keer vergeten terug te komen.
Dat is een goed idee. Een keer vergeten of gokken op regen is vrijwel onmogelijk in te halen.
Misschien sowieso keertje leuk om te laten zien wie gewonnen heeft en wat elke top 3 was.

Mickey

Bijkomend voordeel van een centraal topic is dat je er een notificatie op kan zetten zodat je een bericht krijgt zodra er activiteit is in het topic. Dan vergeet je ook minder snel te posten.