Gok De Pole, Singapore 2023

Gestart door Breaktest, 11 september 2023 - 23:09:33

« vorige - volgende »

Breaktest

Hou 't weer in de gaten; het is een nat seizoen. deadline: 11.30
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


FolkertE

#3
Droog:
1:36.333
Nat:
1:59:333

BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

Citaat van: Breaktest op 11 september 2023 - 23:09:33Hou 't weer in de gaten; het is een nat seizoen. deadline: 11.30

Wat doe je nou??

Ik zat tactisch tot de laatste minuut te wachten, maar jij bent er niet :)

Breaktest

Overlijden in vriendenkring; had wat anders aan m'n kop
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Ojee, gecondoleerd!

Ja snap ik dat je dan niet met een pole gokken bezig bent.

Robbert65

Jeetje Breaktest, mijn deelneming!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Ik dacht hier ff flink te scoren, maar ze zitten dik boven de verwachte rondetijd.

Mickey


Breaktest

Dank voor 't medeleven. Zal van de week even de stand opmaken, al zie ik in de gauwigheid dat er weinig is veranderd.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Inderdaad, niemand heeft punten, dus geen stand deze keer.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

ik had mijn best wel gedaan, de uitslagen van de afgelopen jaren erbij gepakt en zitten rekenen. Maar het nieuws van veranderde bochten en een stuk eruit, dat had me niet bereikt.



De afgelopen twee weken was ik weg met mijn lief, de hort op. Ik heb nu nog een week, maar thuis, dat helpt misschien ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel