grote prijs van maleisie

Gestart door robbert, 26 september 2017 - 10:24:04

« vorige - volgende »

Jozef

Het lijkt een redelijk preventieve maatregel. Elektrisch probleempje met de motor waar hij mee reed, dat klinkt alsof die nog niet afgeschreven is en in een latere GP dus gewoon weer opnieuw ingezet zal worden. Dat zou dan nog geen gridstraffen opleveren. Hij krijgt hiermee tevens de nieuwe specificatie van de Ferrari-motor die ze normaal pas in Japan of de VS wilden introduceren, dus voor deze GP gaat hij er waarschijnlijk op vooruit.

robbert

#31
Citaat van: Jozef op 30 september 2017 - 10:54:13
Het lijkt een redelijk preventieve maatregel. Elektrisch probleempje met de motor waar hij mee reed, dat klinkt alsof die nog niet afgeschreven is en in een latere GP dus gewoon weer opnieuw ingezet zal worden. Dat zou dan nog geen gridstraffen opleveren. Hij krijgt hiermee tevens de nieuwe specificatie van de Ferrari-motor die ze normaal pas in Japan of de VS wilden introduceren, dus voor deze GP gaat hij er waarschijnlijk op vooruit.

en ze gaan met die nieuwe motor niet ver rijden, heeft alweer problemen  ;D dat wordt achteraan starten
;D ;D

voila da is nu zijn verdiende straf van bij de start in singapore. Well goed voor hamilton, die komt nog dichterbij de titel

FolkertE

Citaat van: robbert op 30 september 2017 - 11:15:23
Citaat van: Jozef op 30 september 2017 - 10:54:13
Het lijkt een redelijk preventieve maatregel. Elektrisch probleempje met de motor waar hij mee reed, dat klinkt alsof die nog niet afgeschreven is en in een latere GP dus gewoon weer opnieuw ingezet zal worden. Dat zou dan nog geen gridstraffen opleveren. Hij krijgt hiermee tevens de nieuwe specificatie van de Ferrari-motor die ze normaal pas in Japan of de VS wilden introduceren, dus voor deze GP gaat hij er waarschijnlijk op vooruit.

en ze gaan met die nieuwe motor niet ver rijden, heeft alweer problemen  ;D dat wordt achteraan starten
;D ;D

voila da is nu zijn verdiende straf van bij de start in singapore. Well goed voor hamilton, die komt nog dichterbij de titel
Haha, je hebt het niet zo heel erg op Vettel he?  ;D.
Titel lijkt haast wel een zekerheidje nu, al weet je het maar nooit.

robbert

Citaat van: FolkertE op 30 september 2017 - 11:19:57
Citaat van: robbert op 30 september 2017 - 11:15:23
Citaat van: Jozef op 30 september 2017 - 10:54:13
Het lijkt een redelijk preventieve maatregel. Elektrisch probleempje met de motor waar hij mee reed, dat klinkt alsof die nog niet afgeschreven is en in een latere GP dus gewoon weer opnieuw ingezet zal worden. Dat zou dan nog geen gridstraffen opleveren. Hij krijgt hiermee tevens de nieuwe specificatie van de Ferrari-motor die ze normaal pas in Japan of de VS wilden introduceren, dus voor deze GP gaat hij er waarschijnlijk op vooruit.

en ze gaan met die nieuwe motor niet ver rijden, heeft alweer problemen  ;D dat wordt achteraan starten
;D ;D

voila da is nu zijn verdiende straf van bij de start in singapore. Well goed voor hamilton, die komt nog dichterbij de titel
Haha, je hebt het niet zo heel erg op Vettel he?  ;D.
Titel lijkt haast wel een zekerheidje nu, al weet je het maar nooit.

nee ben niet anti-vettel, maar ik vond dat hij een straf verdiende na zijn start in singapore. En het is natuurlijk jammer dat het kampioenschap niet meer spannend is en dat de titel al beslist is. Hamilton gaat dit seizoen niet meer uitvallen hoor. Bottas kan nu nog mooi strijden voor de vice titel, ze komen heel zot in italie

Wings

Citaat van: robbert op 30 september 2017 - 11:15:23
voila da is nu zijn verdiende straf van bij de start in singapore. Well goed voor hamilton, die komt nog dichterbij de titel

Voor de racerij is het niet goed. Ik zag liever Seb en Lewis al strijdend het kampioenschap beslissen. Ik heb wel moeite met dit soort uitspraken.

robbert

Citaat van: Wings op 30 september 2017 - 11:28:25
Citaat van: robbert op 30 september 2017 - 11:15:23
voila da is nu zijn verdiende straf van bij de start in singapore. Well goed voor hamilton, die komt nog dichterbij de titel

Voor de racerij is het niet goed. Ik zag liever Seb en Lewis al strijdend het kampioenschap beslissen. Ik heb wel moeite met dit soort uitspraken.

hmm vettel onder druk strijden met hamilton, dat zorgt voor brokken, en dan zal men zeggen dat vettel een straf moet krijgen en de titel niet verdiend. Remember baku

Jozef

Citaat van: Wings op 30 september 2017 - 11:28:25
Citaat van: robbert op 30 september 2017 - 11:15:23
voila da is nu zijn verdiende straf van bij de start in singapore. Well goed voor hamilton, die komt nog dichterbij de titel

Voor de racerij is het niet goed. Ik zag liever Seb en Lewis al strijdend het kampioenschap beslissen. Ik heb wel moeite met dit soort uitspraken.

Ik vind het ook echt onnozel, net zoals een paar weken geleden toen iemand zij "ik hoop dat Hamilton volgende race uitvalt".

Mickey

Ik hoop dat Hamilton morgen uitvalt en Vettel zich in een regenrace een beetje terugknokt.

Jozef

Vettel heeft zijn teller bij vijf van de zes motoronderdelen op 4 staan en dus de laatste van het seizoen. Hij zal nu wel een nieuwe krijgen van al die onderdelen, dat is dan 30 plaatsen gridstraf die er niet toe doen maar wel een berg verse onderdelen om het seizoen mee af te sluiten.

Alleen jammer voor hem dat het gebeurt in een weekend waarin hij de race leek te kunnen winnen (net als Singapore).

FolkertE

Toch wel een beetje jammer. Ferrari lijkt hier echt heel sterk. Dit had Vettel's kans moeten worden om zijn fout van vorige week te herstellen.
Regen is morgen een welkome hulpdienst voor Vettel.
Maar Hamilton die toch nog pole traint in een Mercedes die hier niet sterk lijkt.

Jozef

Als Vettel hier 30 plaatsen gridstraf neemt en met behulp van regen toch nog 5de of zo finisht, dan is hij eigenlijk nog de winnaar van het weekend. Die gridstraffen waren toch zo goed als onvermijdelijk.

Sabai


Sabai

Citaat van: Jozef op 30 september 2017 - 12:32:18
Als Vettel hier 30 plaatsen gridstraf neemt en met behulp van regen toch nog 5de of zo finisht, dan is hij eigenlijk nog de winnaar van het weekend. Die gridstraffen waren toch zo goed als onvermijdelijk.

Idd dit wisten we al na 4 races dat dit ging gebeuren het was hopen tegen beter weten in.

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 30 september 2017 - 12:28:39
Toch wel een beetje jammer. Ferrari lijkt hier echt heel sterk. Dit had Vettel's kans moeten worden om zijn fout van vorige week te herstellen.
Regen is morgen een welkome hulpdienst voor Vettel.
Maar Hamilton die toch nog pole traint in een Mercedes die hier niet sterk lijkt.


Sandbagging werd ook genoemd...jezelf een beetje zwak voordoen. Maar Mercedes had dezelfde problemen als in Singapore...

Franky R.

Citaat van: Jozef op 30 september 2017 - 12:07:24
Citaat van: Wings op 30 september 2017 - 11:28:25
Citaat van: robbert op 30 september 2017 - 11:15:23
voila da is nu zijn verdiende straf van bij de start in singapore. Well goed voor hamilton, die komt nog dichterbij de titel

Voor de racerij is het niet goed. Ik zag liever Seb en Lewis al strijdend het kampioenschap beslissen. Ik heb wel moeite met dit soort uitspraken.

Ik vind het ook echt onnozel, net zoals een paar weken geleden toen iemand zij "ik hoop dat Hamilton volgende race uitvalt".


Ja, en toen viel Vettel uit...Karma, zeker als ik lees dan er weer iemand een uitvalbeurt 'wenst'...Een beetje jammer...