grote prijs van maleisie

Gestart door robbert, 26 september 2017 - 10:24:04

« vorige - volgende »

Arthur

Hele race gekeken, stond nog in mijn geheugen gegrift als die hard MSC fan. Nu objectief gekeken. Blijft een geweldige race. En Jos, fantastisch gewoon, jammer van dat tekort in vermogen. Voor dit soort races kijk ik. Geweldig gewoon. En bedankt voor de link!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

You're welcome! Zelf ook altijd groot fan geweest van der Michael. :)

Arthur

China 2006 was ook zo'n geweldig race kan ik me herinneren  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 28 september 2017 - 18:01:12
Hele race gekeken, stond nog in mijn geheugen gegrift als die hard MSC fan. Nu objectief gekeken. Blijft een geweldige race. En Jos, fantastisch gewoon, jammer van dat tekort in vermogen. Voor dit soort races kijk ik. Geweldig gewoon. En bedankt voor de link!!
het begin was leuk en spannend (zelfs nu nog, want ik wist de uitslag niet meer), maar Schumacher had halverwege de race een voorsprong van meer dan een minuut (!!) op de nummer 2. Verderop waren er natuurlijk nog leuke duels, maar afgezien van die eerste paar rondjes wat mij betreft niet echt een gedenkwaardige race. Maar leuk initiatief van de FOM (af hoe het tegenwoordig ook heet) om oude races beschikbaar te stellen. Hopelijk volgen er meer.

Wings

Wilde gok:

1 Hamilton
2 Vettel
3 Verstappen
4 Bottas
5 Ricciardo

robbert

en hopen op minder regen, want als het zo is als in fp1 dan zullen we lang mogen wachten tot de eerste wagens op het circuit verschijnen.

Jozef

Wauw, Mercedes is helemaal nergens. Het is toch gek met die auto van hun. Houdt het seizoen wel interessant. :)

robbert

Citaat van: Jozef op 29 september 2017 - 10:08:49
Wauw, Mercedes is helemaal nergens. Het is toch gek met die auto van hun. Houdt het seizoen wel interessant. :)

idd, maar het zijn nog maar trainingen é. In de kwalificaties kunnen ze er weer staan, zoals meestal dit seizoen. Een beetje zand in de ogen strooien. Nu moeten ze niks meer forceren, omdat de titel van hamilton bijna een feit is. En anders zorgt vettel ervoor dat hamilton kan winnen ;D

Jozef

Dat is wel heel veel zand dat ze strooien deze keer. Ze zaten echt nog niet in de buurt van de top. Je zag onderstuur, je zag overstuur, alles. In de "long run" (die niet zo lang was vanwege de rode vlag) schoten hun rondetijden meteen de hoogte in, dus de bandenslijtage op de Mercedes is ook enorm.

Toto Wolff zei dat er iets mis is met de auto maar ze weten niet wat, en dit veroorzaakt zowel de slechte balans als het oververhitten van de banden. Ze hopen dat ze tegen morgen kunnen uitvissen wat er aan de hand is.

robbert

mwa tegen morgen gaan ze de zaakjes voor elkaar hebben, daar ben ik zeker van. Mercedes is regelmatig niet snel tijdens trainingen, maar in de kwalificaties staan ze er opeens

Robbert65

Q3. duveltje uit doosje. HAM op 1...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Als de condities wisselend zijn, geef ik Max goede kansen voor pole.

robbert

ja idd, in de race kan verstappen wel eens verrassen. Ferrari is traag in de regen, dus dat biedt goeie kansen voor de max

Matthijs

Verstappen heeft in de regen van alle rijders wel eens gewonnen, met uitzondering van Hamilton. Ik ga er dus vanuit dat als het regent, hij 'gewoon' weer meedoet om de pole.

robbert

en een motorwissel voor vettel, is zijn verdiende loon. Hopelijk blaast hij hem nog eens op ook  ;D ;D Dan kan verstappen nog winnen, of hamilton nog eens met de overwinning lopen. Onmiddellijk meer dan 50 punten voorsprong