grote prijs van singapore

Gestart door robbert, 15 september 2017 - 09:41:51

« vorige - volgende »

Wings


Jozef

Waarschijnlijk was het magnetische interferentie door een metro die net onder het circuit door reed. Geen grap. Zijn al vaker problemen mee geweest in Singapore. En ja dat kan dus ook tijdens de race gebeuren. Teams zijn hier tegenwoordig normaal gezien wel op voorbereid en schermen de fragiele elektronische onderdelen af van magnetische velden die van onderaf komen.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 16 september 2017 - 14:16:59
Waarschijnlijk was het magnetische interferentie door een metro die net onder het circuit door reed. Geen grap. Zijn al vaker problemen mee geweest in Singapore. En ja dat kan dus ook tijdens de race gebeuren. Teams zijn hier tegenwoordig normaal gezien wel op voorbereid en schermen de fragiele elektronische onderdelen af van magnetische velden die van onderaf komen.
grappig, ik had net min of meer hetzelfde getypt, wilde het verzenden en zag dat er een nieuwe post was....

robbert

ja dat dacht ik ook. Met die nieuwe updates zou redbull geen problemen meer mogen krijgen. De strijd zal spannend zijn, maar redbull zal wel aan het langste eind trekken en de pole hebben. En nee, het is niet iets dat ik op voorhand weet, maar veronderstellingen. Gewoon om misverstanden te vermijden

FolkertE

Ben ik de enige die met hartslag 400 in de keel zit?

Mickey


FolkertE


Mickey

Voelt wel dubbel, waanzinnige prestatie van Max, maar hij geeft zelf al aan dat hij geen ideale laatste ronde kende. Door het resultaat van FP3, Q1 en Q2 heb ik echt het vermoeden dat pole erin zat.

Mickey

Bij nader inzien denk ik ook niet dat hij drie tienden heeft laten liggen de laatste ronde. Vettel blijft gewoon ijzersterk hier, hoewel dat er in de vrije trainingen niet de schijn van had.

Arthur

Hmmm, 3 tienden laten liggen of Ferrari dat in Q3 nog even het vermogen opschroeft waardoor dat verschil ontstaat? Ik weet het niet, beide opties kunnen... Maar goed, P2 biedt goede opties voor de overwinning...  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Daarom zeg ik ook dat Max het niet heeft laten liggen. Dat sector 1 niet vlekkeloos was heeft 'm hooguit twee tienden gekost. Combinatie Vettel <3 Singapore/Q-mode van Ferrari.

FolkertE

Citaat van: Mickey op 16 september 2017 - 20:13:14
Daarom zeg ik ook dat Max het niet heeft laten liggen. Dat sector 1 niet vlekkeloos was heeft 'm hooguit twee tienden gekost. Combinatie Vettel <3 Singapore/Q-mode van Ferrari.
Ik denk ook dat Ferrari even 110% gaf+  Vettel is altijd magisch op dit circuit. Kan echt een mooie race worden en ik hoop dat Max niet te veel risico gaat nemen.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 16 september 2017 - 20:43:32
Citaat van: Mickey op 16 september 2017 - 20:13:14
Daarom zeg ik ook dat Max het niet heeft laten liggen. Dat sector 1 niet vlekkeloos was heeft 'm hooguit twee tienden gekost. Combinatie Vettel <3 Singapore/Q-mode van Ferrari.
Ik denk ook dat Ferrari even 110% gaf+  Vettel is altijd magisch op dit circuit. Kan echt een mooie race worden en ik hoop dat Max niet te veel risico gaat nemen.
hij kan natuurlijk meer risico nemen dan Vettel, die kan zich in principe geen nul score veroorloven. Aan de andere kant, als hij Vettel eruit tikt en zelf ook schade oploopt dan gaat Ricciardo er weer met de zege vandoor en ik weet niet of Max dat zo ziet zitten. Als er een mogelijkheid is moet ie er natuurlijk voor gaan, maar hij moet ook vooral zorgen dat ie zelf goed door die eerste bocht komt, dan staat ie zo goed als zeker op het podium (als zn materiaal deze keer wel heel blijft).

robbert

ik ben er zeker van dat verstappen vettel voorbij gaat bij de start. Verstappen heeft al bewezen dat hij een betere starter is dan vettel, en ferrari heeft gewoonweg al paar keer problemen gehad met de starts. Verstappen en redbull blijft hier wel topfavoriet voor de eindzege. Maar.... de race moet nog gereden worden. Redbull kan terug problemen krijgen met hun motor. Nogmaals dat zijn veronderstellingen, ik weet niks op voorhand ééé  (gewoon om misverstanden te vermeiden)  ;) ;)

Wings

Citaat van: Jozef op 16 september 2017 - 14:16:59
Waarschijnlijk was het magnetische interferentie door een metro die net onder het circuit door reed. Geen grap. Zijn al vaker problemen mee geweest in Singapore. En ja dat kan dus ook tijdens de race gebeuren. Teams zijn hier tegenwoordig normaal gezien wel op voorbereid en schermen de fragiele elektronische onderdelen af van magnetische velden die van onderaf komen.

Zo zie je maar dat je nooit te oud bent om te leren. Dit wist ik niet.