grote prijs van singapore

Gestart door robbert, 15 september 2017 - 09:41:51

« vorige - volgende »

robbert

alé mensen, de grote prijs van singapore staat voor de deur. Ik heb eens een topic geopend

robbert

het heeft dus geregend in singapore.

BMW.WilliamsF1

Wel snelle tijden. En die Sean Geleal is wel een toptalent zeg :P Maar 3,3 seconden trager dan Kvyat in de zelfde auto :D

robbert

en hier is redbull eindelijk de snelste. Het hele seizoen wachten we erop, en nu gaan ze kunnen strijden om de overwinning in een normale race. Verstappen maakt grote kans om te winnen

Mickey

Zal best spannend worden ja, de eerste acht ronden.  ;D

robbert

Citaat van: Mickey op 15 september 2017 - 13:15:53
Zal best spannend worden ja, de eerste acht ronden.  ;D

ja idd, dan zal er een redbull vooraan rijden ;D

Tuesday

Doet me een beetje aan Hongarije denken waar Ricciardo op de vrijdag ook 2x de snelste was. In de kwalificatie kwamen ze toen alsnog behoorlijk tekort. Maar goed, ze lijken nu wat meer marge te hebben, dus wellicht kunnen ze nu echt meedoen voor de pole en de overwinning. Ik durf het niet te zeggen, heb ook nog geen idee wat ik bij gok de top in moet vullen ;)

robbert

ik zou toch een redbull rijder op het podium plaatsen hoor. Mercedes zit er ook goed bij. Hier kan hamilton mooi uitlopen op vettel en zo een stap dichterbij de titel zetten met de aankomende circuits. Ferrari is terug af, zoals vorig seizoen. Alleen het heeft nu wel wat langer geduurt. Maar het seizoen is nog niet gedaan é

Tuesday

Citaat van: robbert op 15 september 2017 - 18:44:54
ik zou toch een redbull rijder op het podium plaatsen hoor. Mercedes zit er ook goed bij. Hier kan hamilton mooi uitlopen op vettel en zo een stap dichterbij de titel zetten met de aankomende circuits. Ferrari is terug af, zoals vorig seizoen. Alleen het heeft nu wel wat langer geduurt. Maar het seizoen is nog niet gedaan é
nou, dat lijkt me wat voorbarig. Vettel zat er vanmorgen goed bij en in VT 2 werd zn snelle rondje verknald door een Sauber, hij zat op dat moment zo rond de tijden van Verstappen en Hamilton. Wat betreft Vettel en Hamilton is er dit weekend zeker nog niks beslist en of RBR deze marge kan vasthouden valt ook nog te bezien. Maar wel handig dat jij alles van te voren al weet ;)

robbert

Citaat van: Tuesday op 15 september 2017 - 19:32:01
Citaat van: robbert op 15 september 2017 - 18:44:54
ik zou toch een redbull rijder op het podium plaatsen hoor. Mercedes zit er ook goed bij. Hier kan hamilton mooi uitlopen op vettel en zo een stap dichterbij de titel zetten met de aankomende circuits. Ferrari is terug af, zoals vorig seizoen. Alleen het heeft nu wel wat langer geduurt. Maar het seizoen is nog niet gedaan é
nou, dat lijkt me wat voorbarig. Vettel zat er vanmorgen goed bij en in VT 2 werd zn snelle rondje verknald door een Sauber, hij zat op dat moment zo rond de tijden van Verstappen en Hamilton. Wat betreft Vettel en Hamilton is er dit weekend zeker nog niks beslist en of RBR deze marge kan vasthouden valt ook nog te bezien. Maar wel handig dat jij alles van te voren al weet ;)
ik weet niks van te voren, zoals jij beweerd beste dinsdag. Het zijn alleen maar veronderstellingen. Je moet wel mijn hele post lezen, want op het einde staat er ' het seizoen is nog lang. Jij weet dus ook op voorhand dat redbull deze marge niet zal vasthouden??

Tuesday

Citaat van: robbert op 15 september 2017 - 19:40:51
Citaat van: Tuesday op 15 september 2017 - 19:32:01
Citaat van: robbert op 15 september 2017 - 18:44:54
ik zou toch een redbull rijder op het podium plaatsen hoor. Mercedes zit er ook goed bij. Hier kan hamilton mooi uitlopen op vettel en zo een stap dichterbij de titel zetten met de aankomende circuits. Ferrari is terug af, zoals vorig seizoen. Alleen het heeft nu wel wat langer geduurt. Maar het seizoen is nog niet gedaan é
nou, dat lijkt me wat voorbarig. Vettel zat er vanmorgen goed bij en in VT 2 werd zn snelle rondje verknald door een Sauber, hij zat op dat moment zo rond de tijden van Verstappen en Hamilton. Wat betreft Vettel en Hamilton is er dit weekend zeker nog niks beslist en of RBR deze marge kan vasthouden valt ook nog te bezien. Maar wel handig dat jij alles van te voren al weet ;)
ik weet niks van te voren, zoals jij beweerd beste dinsdag. Het zijn alleen maar veronderstellingen. Je moet wel mijn hele post lezen, want op het einde staat er ' het seizoen is nog lang. Jij weet dus ook op voorhand dat redbull deze marge niet zal vasthouden??
er staat een knipoog achter hé? het is nl al de zoveelste keer dat je Ferrari afschrijft en tot nu toe valt het steeds mee.

robbert

ik schrijf ferrari helemaal niet af, maar ik zeg gewoon dat redbull nu de betere is. Dat is heel wat anders dan ferrari afschrijven é. Ik geef ferrari ook nog kans om te winnen,maar redbull is nu wel de topfavoriet.
Heb jij daar soms een probleem mee????

JS JTD

Pffff zojuist in de derde training weer een probleem met de auto van Max. Het is weliswaar meteen opgelost, maar als dit zondag weer gebeurt is zijn race voorbij. Dit is niet lekker voor het zelfvertrouwen!

Mickey


gloudiesaurus

Citaat van: JS JTD op 16 september 2017 - 13:08:05
Pffff zojuist in de derde training weer een probleem met de auto van Max. Het is weliswaar meteen opgelost, maar als dit zondag weer gebeurt is zijn race voorbij. Dit is niet lekker voor het zelfvertrouwen!

Klopt maar waarschijnlijk was het wat kleins. Na een snelle reset rijdt hij alweer. Waarschijnlijk software.

Ben heel benieuwd naar 15:00, de verschillen zijn klein en wetende dat Ferrari en Mercedes nog een kleine PK-boost hebben voor Q3..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is