GP Italie: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 04 september 2017 - 16:15:34

« vorige - volgende »

GP Italie: cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
3 (23.1%)
7
7 (53.8%)
6
0 (0%)
5
2 (15.4%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 13

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Van Wijk

Heerlijke korte race, heb hem gewoon 2x gekeken ( 1x live,daarna de opgenomen versie )zonder dat iemand thuis het door had :)

Jozef

Echt, vond je het zo bijzonder?

Ik vond het niet verkeerd hoor, maar toch hooguit 'gemiddeld'. Ik heb een 7 gegeven.

Franky R.

Voor mij een zevenhalf, afgerond naar zeven. Had Ricciardo graag tegen Vettel zien vechten...Vermakelijk bij de start met Stroll en Ocon in de top3. Max weer eens problemen. Maar verder?

Arthur

Monza met een strak blauwe hemel staat garant voor een saaie race. En deze keer geen uitzondering! Meer dan een 5 geef ik niet. Mercedes weer oppermachtig en totaal geen strijd voor de overwinning. Verder ook weinig spektakel. Met een 5 ben ik nog gul voor mijn gevoel. Jammer dat we die regen niet op zondag hadden, dan was het wel iets anders. Maar goed, zie de openingszin....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Ik heb me anders prima vermaakt. 7.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 04 september 2017 - 20:05:55
Echt, vond je het zo bijzonder?

Ik vond het niet verkeerd hoor, maar toch hooguit 'gemiddeld'. Ik heb een 7 gegeven.

Door gemixte grid genoeg inhaalacties. O.a. Ricciardo die naar voren kwam. Voor Monza een leuke race.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

een leuke race, die toch wat verbrot werd door boeroepers die niet tegen hun verlies kunnen

Matthijs

Citaat van: robbert op 07 september 2017 - 23:16:02
een leuke race, die toch wat verbrot werd door boeroepers die niet tegen hun verlies kunnen
Nou inderdaad, hoe sneu is dat?

robbert

Citaat van: Matthijs op 08 september 2017 - 10:31:52
Citaat van: robbert op 07 september 2017 - 23:16:02
een leuke race, die toch wat verbrot werd door boeroepers die niet tegen hun verlies kunnen
Nou inderdaad, hoe sneu is dat?

beetje kinderachtig van die gasten. Hamilton is gewoon de beste, en daar kan niemand aan doen. Ferrari moest maar een betere afstelling gevonden hebben, en dat hebben ze niet gedaan

Matthijs

Citaat van: robbert op 08 september 2017 - 11:19:41
beetje kinderachtig van die gasten. Hamilton is gewoon de beste, en daar kan niemand aan doen. Ferrari moest maar een betere afstelling gevonden hebben, en dat hebben ze niet gedaan
Ik wil geen discussie opstarten of Hamilton nu de beste is, maar hij en Mercedes hadden het op Monza gewoon het beste voor elkaar en waren de verdiende winnaars. Dan moet je daarvoor applaudisseren, niet boe-roepen.

robbert

idd dat vind ik ook. Ferrar moest maar hun wagen beter afstellen, dus eigenlijk moeten ze kwaad zijn op ferrari en niet op hamilton. Stel dat hamilton bij ferrari zou gaan, dan zouden ze hem wel op handen dragan

Jozef

Ik kan mij vergissen maar ik heb geloof ik in Silverstone ook wel eens boegeroep gehoord aan het adres van Hamiltons rivalen. Het is zielig, maar het is nu ook geen gedrag dat zich maar in één kamp bevindt lijkt me.

Matthijs

Zeker, er zijn meer coureurs die er last van hebben. Maar dat maakt het in mijn ogen niet een minder groot probleem of irritatie, maar juist een grotere. Zoiets doe je gewoon niet, het is geen voetbal.

Maar als ik op Motorsport.com de verhitte discussies lees tussen Pro-Max en Anti-Max dan vrees ik dat het F1-publiek minder afwijkt van het voetbalpubliek dan ik hoopte.