GP Italie: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 04 september 2017 - 16:15:34

« vorige - volgende »

GP Italie: cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
3 (23.1%)
7
7 (53.8%)
6
0 (0%)
5
2 (15.4%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 13

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 08 september 2017 - 15:01:25
Zeker, er zijn meer coureurs die er last van hebben. Maar dat maakt het in mijn ogen niet een minder groot probleem of irritatie, maar juist een grotere. Zoiets doe je gewoon niet, het is geen voetbal.

Maar als ik op Motorsport.com de verhitte discussies lees tussen Pro-Max en Anti-Max dan vrees ik dat het F1-publiek minder afwijkt van het voetbalpubliek dan ik hoopte.
ach, boeh roepen is ook zo onschuldig als het maar zijn kan. Hetzelfde als juichen alleen dan omgekeerd ;) De echte liefhebber, in welke sport dan ook zal zich er niet zo snel aan wagen, maar supporters van een bepaalde sporter of team zullen die neiging sneller hebben. Wat mij betreft is daar niet zoveel mis mee.

Sabai

Ik kan me er igg niet aan storen dat het gebeurt. Het gebeurt in zoveel sporten. Het is gewoon een onschuldige uiting van onvermogen. Beter dan dat ze elkaar de hersenen gaan inslaan.

Mickey


Wings

Citaat van: Matthijs op 08 september 2017 - 10:31:52
Citaat van: robbert op 07 september 2017 - 23:16:02
een leuke race, die toch wat verbrot werd door boeroepers die niet tegen hun verlies kunnen
Nou inderdaad, hoe sneu is dat?

Niet. Monza is Ferrari-land. Verwacht in de Arena ook geen groot applaus als Feyenoord de grasmat op loopt. F1-fans zijn soms net mensen.

Wings

Citaat van: Sabai op 08 september 2017 - 17:19:24
Ik kan me er igg niet aan storen dat het gebeurt. Het gebeurt in zoveel sporten. Het is gewoon een onschuldige uiting van onvermogen. Beter dan dat ze elkaar de hersenen gaan inslaan.

Inderdaad. Overigens ook van alle tijden hoor. Dus begrijp die verontwaardiging niet zo.

robbert

Citaat van: Wings op 08 september 2017 - 19:12:11
Citaat van: Sabai op 08 september 2017 - 17:19:24
Ik kan me er igg niet aan storen dat het gebeurt. Het gebeurt in zoveel sporten. Het is gewoon een onschuldige uiting van onvermogen. Beter dan dat ze elkaar de hersenen gaan inslaan.

Inderdaad. Overigens ook van alle tijden hoor. Dus begrijp die verontwaardiging niet zo.

idd, maar ik vind dat hamilton het slim aangepakt heeft, door te zeggen dat mercedes meer power heeft dan ferrari. Mooi voorbeeld hoe je de fans nog meer op hun kast kunt jagen ;D ;D ;D

Wings

Lewis speelde er mee. Niet negeren en stug doorpraten maar de fans gewoon toespreken. "Natuurlijk zijn jullie hier voor Ferrari en wat sjiek dit enthousiasme."

Voor mij hoeft het niet maar prima dat het gebeurt.

robbert

Citaat van: Wings op 09 september 2017 - 08:01:54
Lewis speelde er mee. Niet negeren en stug doorpraten maar de fans gewoon toespreken. "Natuurlijk zijn jullie hier voor Ferrari en wat sjiek dit enthousiasme."

Voor mij hoeft het niet maar prima dat het gebeurt.

van mij wel, schitterend dat hij gewoon de bal terugkaatst. Velen zouden er niet durven op reageren, maar hamilton wel. schitterend!!

Tuesday

Citaat van: robbert op 09 september 2017 - 13:39:28
Citaat van: Wings op 09 september 2017 - 08:01:54
Lewis speelde er mee. Niet negeren en stug doorpraten maar de fans gewoon toespreken. "Natuurlijk zijn jullie hier voor Ferrari en wat sjiek dit enthousiasme."

Voor mij hoeft het niet maar prima dat het gebeurt.

van mij wel, schitterend dat hij gewoon de bal terugkaatst. Velen zouden er niet durven op reageren, maar hamilton wel. schitterend!!
hij weet waarom ie uitgefloten werd en ik denk dat ie afgelopen weekend erg blij was dat hij niet in zo'n rode auto zat. Op zo'n moment doet boegeroep geen enkele pijn.

Wings

Citaat van: robbert op 09 september 2017 - 13:39:28
van mij wel, schitterend dat hij gewoon de bal terugkaatst. Velen zouden er niet durven op reageren, maar hamilton wel. schitterend!!

Ik bedoel het boegeroep. Dat hoeft voor mij niet. Supporteren kun je ook door te juichen.

robbert

Citaat van: Wings op 09 september 2017 - 16:33:49
Citaat van: robbert op 09 september 2017 - 13:39:28
van mij wel, schitterend dat hij gewoon de bal terugkaatst. Velen zouden er niet durven op reageren, maar hamilton wel. schitterend!!

Ik bedoel het boegeroep. Dat hoeft voor mij niet. Supporteren kun je ook door te juichen.

ja idd, ik vind het wat zielig van die supporters. Kunnen gewoon niet tegen hun verlies

Wings

Supporters winnen of verliezen niks. Monza is Ferrari-land. Men hoopt dan op iets extra's. Dat bleef uit. Sterker nog, volgens mij had Ferrari hier het slechtste weekend van het seizoen.

robbert

Citaat van: Wings op 10 september 2017 - 15:32:34
Supporters winnen of verliezen niks. Monza is Ferrari-land. Men hoopt dan op iets extra's. Dat bleef uit. Sterker nog, volgens mij had Ferrari hier het slechtste weekend van het seizoen.
ja is nog geen reden om hamilton uit te fluiten. Hamilton kan er niets aan doen dat hij de beste is, of moest hij de ferrari's laten voorbij gaan?

Mickey

Jongens. Komop, jullie zijn geen meisjes. Beetje testosteron en animositeit geeft jeu. Hemmie heeft het trouwens prima gedaan op het podium. Gewoon benoemen. En het mooi vinden. Prima toch. Heb geen knuppels gezien en er zijn geen gewonden gevallen.

Maar de beste is hij denk ik niet hoor. Alleen dat blijkt pas als je Alonso, Vettel en Max ook zo'n Zilverpijl geeft.

Wings

Citaat van: robbert op 10 september 2017 - 18:56:15
Citaat van: Wings op 10 september 2017 - 15:32:34
Supporters winnen of verliezen niks. Monza is Ferrari-land. Men hoopt dan op iets extra's. Dat bleef uit. Sterker nog, volgens mij had Ferrari hier het slechtste weekend van het seizoen.
ja is nog geen reden om hamilton uit te fluiten. Hamilton kan er niets aan doen dat hij de beste is, of moest hij de ferrari's laten voorbij gaan?

De laatste vraag laat ik onbeantwoord als 'Ferrari-fan.' ;D ;D