Formula 1 Gran Premio Heineken d'Italia

Gestart door Mickey, 31 augustus 2017 - 07:43:39

« vorige - volgende »

Jozef

Citaat van: Tuesday op 07 september 2017 - 22:58:10
Citaat van: Jozef op 07 september 2017 - 22:34:18
Jongens, toen ik zei dat het toch jammer zou zijn dat Hamilton twee jaar na elkaar met veel pech de titel zou verliezen, had ik niet de bedoeling om dan pagina's aan een stuk de oude koe genaamd "2016" uit de sloot te halen... ::)

Let it go, let it go...
ach ja, volgens mij weet je best waar je aan begint als je dat soort dingen zelf gechargeerd aanhaalt.. en een beetje levendigheid hier kan ook geen kwaad.

Ik was even vergeten dat Folkert hier rondloopt. :P

Franky R.

Citaat van: robbert op 07 september 2017 - 23:14:41
inderdaad, en off topic moet zeker kunnen, de grand prix van italie is trouwens toch al voorbij. Weet er eigenlijk iemand of honda en mclaren nu uit elkaar gaan of niet? En zo ja, gaat mclaren dan met renaultmotoren rijden? Wie weet gaat honda volledig de f1 uit, nu porche intresse heeft in de f1


http://www.gppits.net/nieuws/marko_wil_mclaren-deal_met_honda/
:-* :-* :-*

Wings


Matthijs

Superslim als het lukt. Toro Rosso als testteam en als Honda opeens een succesmotor blijkt te hebben, overlepelen in de Red Bull.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 09 september 2017 - 20:00:44
Superslim als het lukt. Toro Rosso als testteam en als Honda opeens een succesmotor blijkt te hebben, overlepelen in de Red Bull.
idd, dat zou een mooi scenario zijn. Maar als ik Red Bull was zou ik het ook wel aandurven om met beide teams naar Honda te gaan en dan zou ik Honda ook  al haar F1 centen in de PU laten steken ipv ook nog een deel van het budget van het team ophoesten.

Wings

Citaat van: Matthijs op 09 september 2017 - 20:00:44
Superslim als het lukt. Toro Rosso als testteam en als Honda opeens een succesmotor blijkt te hebben, overlepelen in de Red Bull.

Zeker al zal Red Bull dan wel over coureurs moeten beschikken die deze reis willen maken. Met Honda-motoren wordt je de eerste paar jaar geen kampioen.

FolkertE

Citaat van: Wings op 10 september 2017 - 15:29:31
Citaat van: Matthijs op 09 september 2017 - 20:00:44
Superslim als het lukt. Toro Rosso als testteam en als Honda opeens een succesmotor blijkt te hebben, overlepelen in de Red Bull.

Zeker al zal Red Bull dan wel over coureurs moeten beschikken die deze reis willen maken. Met Honda-motoren wordt je de eerste paar jaar geen kampioen.
Dat hangt denk ik heel erg af van Honda. Mclaren heeft nu 3 jaar gehad waar alles fout ging en ze zullen toch ooit eens een motor kunnen maken die goed is. Ik denk ook neit dat Honda volgend jaar of het jaar er na ineens een top motor maakt, maar het is niet ondenkbaar.

Wings

Dat is een wiskundige bejegening. In reallife zit Honda verstrikt in een web dat de naam technisch reglement draagt. ;) De ontwikkelingsmogelijkheden zijn beperkt. Waarom denk je dat Max nu al roept dat Renault in 2018 het gat niet kan dichten naar Mercedes en Ferrari? Kortom, romantisch maar nee. Honda gaat komend seizoen de Formule 1 niet domineren.

Jozef


robbert

Citaat van: Wings op 10 september 2017 - 20:19:09
Honda gaat komend seizoen de Formule 1 niet domineren.

idd, de dominantie is nog altijd voor mercedes. Zij zijn nog altijd de snelste

Wings


Jozef


Sabai

Alles is vrij nu. Er zijn geen tokens meer.

JS JTD

Citaat van: Wings op 10 september 2017 - 15:29:31
Citaat van: Matthijs op 09 september 2017 - 20:00:44
Superslim als het lukt. Toro Rosso als testteam en als Honda opeens een succesmotor blijkt te hebben, overlepelen in de Red Bull.

Zeker al zal Red Bull dan wel over coureurs moeten beschikken die deze reis willen maken. Met Honda-motoren wordt je de eerste paar jaar geen kampioen.

Gezien de afgelopen drie jaar is dat het meest voor de hand liggend, maar dat het ook anders kan heeft Ferrari laten zien in 2015.

Wings

Citaat van: Sabai op 12 september 2017 - 18:31:20
Alles is vrij nu. Er zijn geen tokens meer.

Geen tokens maar wel een restrictie in testen en maximaal aantal motoren. Je kunt dus niet zomaar op vrijdag een motor inbouwen om onderdelen te testen.