Formula 1 Gran Premio Heineken d'Italia

Gestart door Mickey, 31 augustus 2017 - 07:43:39

« vorige - volgende »

Mickey

Ik ben zo vrij om dit topic eens te openen. We willen tenslotte niet weer achter de feiten aan lopen, nietwaar?  ;)

Weinig tijd en gemakzucht dwingen mij om me er wat makkelijk vanaf te maken. Maar met een filmpje lijkt het misschien nog wat.

http://youtu.be/ilY6jbSkjRk

Vanmiddag om 15:00 is de persconferentie en om de controverse te voeden heeft men gemeend Ocon en PĂ©rez maar vast bij elkaar aan tafel te moeten zetten. Benieuwd wat daaruit komt. Mocht iemand een linkje hebben naar de persco,  ik hou me aanbevolen.

Veel plezier allemaal met het komende raceweekend!

Franky R.


Jensen89

Ook Ricciardo wisselt wat onderdelen en krijgt grid penalty's. Hopen in ieder geval op een vermakelijke race met veel inhaalacties.

Misschien zorgt eventuele regen morgen nog voor wat verrassingen op de startopstelling!
Check mijn Formule 1 kanaal op YouTube:

Jensen89

Mickey

Die persco gisteren was wat laf trouwens. Vettel een mooie pet i.v.m. 70-jarig bestaan van Ferrari. Werd de heren gevraagd naar bijzondere herinneringen aan het merk. Kwam Schumi bij Ocon en Vettel nog even aan bod. Mooi moment.

robbert

momenteel regent het hier in monza. GP3 is al geanulleerd, en het is nog niet zeker dat FP3 ook zal kunnen doorgaan. Hier kan Mercedes een groot voordeel uithalen, nadat ze gisteren al onmiddellijk de juiste snelheid gevonden hebben. Ferrari zal mogelijk niet de kans krijgen om mercedes te bedreigen :)

Wings

Ik begrijp het verband met de regen niet helemaal.

robbert

ik ook niet. Daarom dat ik geen voorstander ben van regen. Dan geeft de fia nooit de baan vrij. Hopelijk word het nog poerdroog en morgen krijgen we gelukkig ook een droge race. Liever een saaie race dan helemaal geen enkele wagens die rijden

robbert

ze gaan ze om kwart voor 12 laten rijden. Maar we horen hier net, dat er een kans bestaat dat de kwalificatie word uitgesteld tot morgenochtend. Is een beslissing van de whiting

Wings

Code rood. Crash van Romain. Respect voor de 'banker lap' van Lewis. Plankgas!

Matthijs

Hamilton laat even zien hoe goed hij is. Jammer dat Verstappen zijn ronde niet kon afmaken.

robbert

idd, hamilton laat zien dat je toch wel kunt rijden in de regen. Dat kon verstappen ook, maar ja, regen is spektakel... not

Matthijs

Citaat van: robbert op 02 september 2017 - 14:38:19
idd, hamilton laat zien dat je toch wel kunt rijden in de regen. Dat kon verstappen ook, maar ja, regen is spektakel... not
Wacht nou maar af, dit wordt misschien wel een top-kwalificatie

robbert

oei oei, boegeroep op de tribunes. Wie nog hoopt dat het regent tijdens een f1 weekend snap ik niet meer hoor

Wings

Hoezo boegeroep? We willen toch allen veilig, veiliger, veiligst? Een autosport zonder risico. Daar hoort niet rijden in de regen ook bij.

robbert

dan moeten ze gewoonweg van de eerste keer de kwalificaties opschuiven naar morgen, ze wisten op voorhand dat het ging regenen