Formula 1 Gran Premio Heineken d'Italia

Gestart door Mickey, 31 augustus 2017 - 07:43:39

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Ik stel voor dat we vanaf nu alleen nog maar op overdekte circuits gaan racen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 02 september 2017 - 14:23:26
Hamilton laat even zien hoe goed hij is. Jammer dat Verstappen zijn ronde niet kon afmaken.
Bottas was 6 tiende sneller in sector 1. Zo'n goede ronde was het dus niet.

robbert

Citaat van: Pancake Shield op 02 september 2017 - 15:06:15
Ik stel voor dat we vanaf nu alleen nog maar op overdekte circuits gaan racen.

idd, ik ben daar ook voorstander van. Of men laat in de woestijn gelijkaardige circuits aanleggen, dan kan men ginder gaan racen, nooit kans op regen

Wings

Citaat van: robbert op 02 september 2017 - 15:04:17
dan moeten ze gewoonweg van de eerste keer de kwalificaties opschuiven naar morgen, ze wisten op voorhand dat het ging regenen

Laten we vooral weer normaal doen. ;)

Pancake Shield

Citaat van: robbert op 02 september 2017 - 15:10:31
Citaat van: Pancake Shield op 02 september 2017 - 15:06:15
Ik stel voor dat we vanaf nu alleen nog maar op overdekte circuits gaan racen.

idd, ik ben daar ook voorstander van. Of men laat in de woestijn gelijkaardige circuits aanleggen, dan kan men ginder gaan racen, nooit kans op regen

Ja, maar in de woestijn heb je weer de kans dat er zand op de baan waait, code rood!
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

robbert

Citaat van: Pancake Shield op 02 september 2017 - 15:17:44
Citaat van: robbert op 02 september 2017 - 15:10:31
Citaat van: Pancake Shield op 02 september 2017 - 15:06:15
Ik stel voor dat we vanaf nu alleen nog maar op overdekte circuits gaan racen.

idd, ik ben daar ook voorstander van. Of men laat in de woestijn gelijkaardige circuits aanleggen, dan kan men ginder gaan racen, nooit kans op regen

Ja, maar in de woestijn heb je weer de kans dat er zand op de baan waait, code rood!

ja idd, daar heb ik geen rekening mee gehouden, zou te gevaarlijk zijn

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 september 2017 - 15:10:42
Citaat van: robbert op 02 september 2017 - 15:04:17
dan moeten ze gewoonweg van de eerste keer de kwalificaties opschuiven naar morgen, ze wisten op voorhand dat het ging regenen

Laten we vooral weer normaal doen. ;)
aquaplanen met 350 km/u is niet normaal. Hier kun je weinig aan doen.

Wings

Dan moeten ze geen 350 rijden maar 300. Of nog langzamer. Zal me een worst wezen.

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 september 2017 - 15:24:15
Dan moeten ze geen 350 rijden maar 300. Of nog langzamer. Zal me een worst wezen.
en jij denkt dat je dat van deze waaghalzen kunt verwachten? In bochten is het een ander verhaal, daar moet je gewoon op zoek naar grip, maar op het rechte stuk is dat een ander verhaal. Maar stoere taal hoor.

Wings

Relaxt. Niet boos worden. Ik zie het anders. Verder niets aan de hand.

Wings

Er mag nog één keer verlengd worden. Om 16.00 is het kwalificeren of klaar.

Wings

Ook Max vindt dat geracet had kunnen worden.

robbert

tuulijk, het was maar grosjean die vond dat het te gevaarlijk was, maar ja, de fia heeft schrik. Waarom bestaan er eigenlijk regenbanden?

Wings

De eerste reactie van Romain was dat het een domme fout was. De rest crashte niet. Overigens zou Horner op Twitter hebben geschreven dat Romain altijd crasht. Ook hij vond dat geracet had kunnen worden. Net als Lauda. En papa Verstappen. Maar goed, dat gezegd hebbende, om 16.00 weten wij of vandaag gekwalificeerd wordt. De FIA kan uitstellen tot maximaal 2 uur na de start van de kwalificatie.

robbert

dusja, het zal uitgesteld worden naar morgen, want ze gaan nu opeens niet beginnen rijden hoor, want het regent nog altijd. Hopelijk voor de fia blijft het morgen droog of ze zitten met een probleem