Gok de Pole [13] Grand Prix van Italië - Monza

Gestart door BMW.WilliamsF1, 28 augustus 2017 - 10:36:14

« vorige - volgende »

JS JTD

#30
Pfff... kletsnatte baan! Die tijden gaan inderdaad het putje in...

Met Matthijs die daar het minste nadeel van gaat ondervinden, zo te zien!


Matthijs


Matthijs

Ze gaan net zo lang wachten tot ze jullie tijden kunnen rijden  ;)

Arthur

Had hem opgenomen. 5 min. gezien tot crash, rest alleen SC zien racen en toen vond Ziggo Horizon het welletjes [einde opname].... Even niet te genieten dus toen ik las dat Q alsnog verreden is!

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Arthur op 02 september 2017 - 17:54:05
Had hem opgenomen. 5 min. gezien tot crash, rest alleen SC zien racen en toen vond Ziggo Horizon het welletjes [einde opname].... Even niet te genieten dus toen ik las dat Q alsnog verreden is!

idd, door het regenweer, dus wat heb je daar dan aan

Matthijs

Citaat van: Arthur op 02 september 2017 - 17:54:05
Had hem opgenomen. 5 min. gezien tot crash, rest alleen SC zien racen en toen vond Ziggo Horizon het welletjes [einde opname].... Even niet te genieten dus toen ik las dat Q alsnog verreden is!
Supervervelend man! Zo heb ik vorig jaar de laatste 16 ronden van Brazilië niet kunnen zien. Was er toen nog iets gebeurd?  ;)

JS JTD

Citaat van: Arthur op 02 september 2017 - 17:54:05
Had hem opgenomen. 5 min. gezien tot crash, rest alleen SC zien racen en toen vond Ziggo Horizon het welletjes [einde opname].... Even niet te genieten dus toen ik las dat Q alsnog verreden is!

Met de ziggo horizon box kijk je toch gewoon alles terug via de tv gids, of mis ik iets??

BMW.WilliamsF1

Ja klopt, alleen kun je dan niet die rode vlag situatie doorspoelen, dus dan wordt het een lange zit :)

robbert


JS JTD

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 03 september 2017 - 21:18:15
Ja klopt, alleen kun je dan niet die rode vlag situatie doorspoelen, dus dan wordt het een lange zit :)

Je kan op de gratis ziggo sport zender "Formule 2:Italië (race 1)" selecteren van 15:50-17:10
Dat scheelt een hele tijd.

Overigens kan ik ook gewoon vooruit spoelen.

Arthur

Citaat van: JS JTD op 03 september 2017 - 09:18:38
Citaat van: Arthur op 02 september 2017 - 17:54:05
Had hem opgenomen. 5 min. gezien tot crash, rest alleen SC zien racen en toen vond Ziggo Horizon het welletjes [einde opname].... Even niet te genieten dus toen ik las dat Q alsnog verreden is!

Met de ziggo horizon box kijk je toch gewoon alles terug via de tv gids, of mis ik iets??

Eensch, maar als je dan de uitslag al gezien hebt.... Neem nabeschouwingen nooit op en daar zal mijn fout gezeten hebben [dat was wss het vervolg van de Q].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Nou, daar komt ie voor de vorm :)

Niemand heeft punten gehaald. Iedereen had op een droge baan gegokt, maar het was een leuke regenkwalificatie uiteindelijk :)

Uitslag Grand Prix van Italië:

1 - (0 punten) = Arthur   
1 - (0 punten) = BMW.WilliamsF1   
1 - (0 punten) = Charrel   
1 - (0 punten) = FolkertE   
1 - (0 punten) = Franky R.   
1 - (0 punten) = JS JTD   
1 - (0 punten) = Jensen89   
1 - (0 punten) = lieven   
1 - (0 punten) = Matthijs   
1 - (0 punten) = Mickey   
1 - (0 punten) = Robbert65   
1 - (0 punten) = Sphinx   
1 - (0 punten) = Tuesday   
1 - (0 punten) = Wings   

P.S.: Als niemand punten haalt wordt er geen winnaar uitgeroepen. Deze ronde telt wel mee voor het aantal deelnames.

FolkertE

Onzin, ik was de eerste die een foute tijd had gegokt ik vind dat ik met 0 punten de winnaar ben van deze ronde ;D.