Gok de Pole [12] Grand Prix van België - Spa-Francorchamps

Gestart door BMW.WilliamsF1, 21 augustus 2017 - 13:20:50

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2017
 

 
Grand Prix van België - Spa-Francorchamps

De zomervakantie zit er weer op. Komend weekend staat de Grand Prix van België op het programma. Vorig jaar wist Max hier een 2e startplaats te pakken. Zou het hem dit jaar weer lukken? Aan supporters geen gebrek. Het zal weer een grote oranje bedoening worden op Spa. Wij gaan weer verder met het gokken van de pole. Dus weer veel succes! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 25 augustus 10:00 CET


Afbeelding is van 2016

Eerder gereden poles op Spa-Francorchamps:

2016: 1:46.744, Nico Rosberg - Mercedes
2015: 1:47.197, Lewis Hamilton - Mercedes
2014: 2:05.591, Nico Rosberg - Mercedes
2013: 2:01.012, Lewis Hamilton - Mercedes


Tussenstand:

01 - (4534 punten) = Matthijs
02 - (4533 punten) = Charrel
03 - (4421 punten) = Tuesday
04 - (4404 punten) = FolkertE
05 - (4398 punten) = Mickey
06 - (4374 punten) = C.G. de Beaufort
07 - (4329 punten) = Arthur
08 - (4213 punten) = JS JTD
09 - (4205 punten) = Sphinx
10 - (3945 punten) = BMW.WilliamsF1


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

robbert

leuk gedaan, maar het zal niet volledig oranje zijn. Er zit nl een echte belg in de f1. Dus ook veel supporters van stoffel, ook al haalt hij geen goeie resultaten, hij blijft veel steun hebben van de belgen ;)

BMW.WilliamsF1

Jah ben benieuwd of er voor Stoffel veel op de tribune zullen zitten. Zou wel leuk voor hem zijn, maar het oranje zal wel overheersen denk ik.

Mickey

Hoe wist hij toen die tweede plek te bemachtigen? Helemaal vergeten eigenlijk.

Maar voor dit weekend, er wordt regen verwacht, ook op zaterdag, dus....

1:47.777


Fietser

Een sterk intro, complimenten! Maar ik heb toch een vraag/opmerking over 'oranje bedoeling'. Want zou het nou echt de bedoeling zijn dat Spa die kleur aanneemt komend weekend? En zo ja, wie zou dat dan bedoelen? Ik denk daarom dat je 'bedoening' bedoelt; het scheelt slechts 1 letter, maar betekent heel wat anders. Sorry voor mijn puristisch gezeur - iedereen zijn/haar afwijking.

Mickey

Vraag gedeeld door opmerking, 1 letter of één letter. Zijn gedeeld door haar, of zomaar een verdwaald verbindingsstreepje. Ik heb ook zo mijn afwijkingen, maar als ik die met iedereen zou delen, dan zou ik er een dagtaak aan hebben.

Dus kom maar gewoon door met je poletijd, Fietser. :)

Sphinx

Lastig, ik moet vroeg voorspellen ivm vakantie, dus we wagen het er op

1:55.440
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: robbert op 21 augustus 2017 - 13:27:48
leuk gedaan, maar het zal niet volledig oranje zijn. Er zit nl een echte belg in de f1. Dus ook veel supporters van stoffel, ook al haalt hij geen goeie resultaten, hij blijft veel steun hebben van de belgen ;)


Klopt, de laatste keer dat ik aanwezig was op Spa reed Stoffel GP2 (2015)...Er werd flink gesupporterd voor die Vlaming...

Franky R.

En vergeet ik bijna een tijd te zetten...Regen, hmm? Het is wel de Ardennen he?!


Ik gok om een halfnatte baan...1.52.980


robbert

Citaat van: Franky R. op 21 augustus 2017 - 20:51:48
Citaat van: robbert op 21 augustus 2017 - 13:27:48
leuk gedaan, maar het zal niet volledig oranje zijn. Er zit nl een echte belg in de f1. Dus ook veel supporters van stoffel, ook al haalt hij geen goeie resultaten, hij blijft veel steun hebben van de belgen ;)


Klopt, de laatste keer dat ik aanwezig was op Spa reed Stoffel GP2 (2015)...Er werd flink gesupporterd voor die Vlaming...
ja idd, toen waren er al heel wat supporters voor stoffel. En nu weet ik dat er velen zijn die zullen gaan naar spa. Er werd zelfs een speciale tribune gebouwd voor de stoffelfans, net als voor de verstappenfans. Al zullen er idd wel meer oranjefans zijn, omdat verstappen toch ook in een betere wagen dan mclaren zit en natuurlijk ook al langer in de f1 zit dan stoffel

Fietser

Citaat van: Mickey op 21 augustus 2017 - 20:19:19
Vraag gedeeld door opmerking, 1 letter of één letter. Zijn gedeeld door haar, of zomaar een verdwaald verbindingsstreepje. Ik heb ook zo mijn afwijkingen, maar als ik die met iedereen zou delen, dan zou ik er een dagtaak aan hebben.

Dus kom maar gewoon door met je poletijd, Fietser. :)

1 is hier een afko van één. En een / is geen verbindingsstreepje maar een kiesmogelijkheid. Maar oké, je boodschap is zuidelijk.
Overigens neem ik nooit deel aan deze competitie, die afwijking heb ik nou weer niet :D. Maar het zal best leuk zijn. Wens alle deelnemers dan ook veel plezier. En succes natuurlijk.

BMW.WilliamsF1

Oranje voor McLaren en voor Max natuurlijk :P

Heb typfout ook ff uit de openingspost gehaald.

Matthijs

1:42.708

FolkertE

Citaat van: Mickey op 21 augustus 2017 - 13:44:01
Hoe wist hij toen die tweede plek te bemachtigen? Helemaal vergeten eigenlijk.

Maar voor dit weekend, er wordt regen verwacht, ook op zaterdag, dus....

1:57.777

Een groot voordeel voor Max was dat Hamilton door al die motoren wissels ergens in Eindhoven vanstart ging. Maar Max versloeg toen wel Ferrari en Daniel. IJzersterke ronde.

Maar ik ga nog even voor veilig: 1, 44, 033.