Gok de Pole [12] Grand Prix van België - Spa-Francorchamps

Gestart door BMW.WilliamsF1, 21 augustus 2017 - 13:20:50

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

1:43.279

Voor de volgende week in Monza, ik ga nl. op vakantie  :

1:18.755

Groet,

C.G. de Beaufort


Charrel

1:42.923

Sabai




Mickey


FolkertE

Citaat van: Mickey op 24 augustus 2017 - 20:00:32
60% kans op regen tijdens Q.

Just sayin'.
I know, ik wacht tot morgen ochtend, kijken wat de kansen dan zijn.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 24 augustus 2017 - 20:06:13
Citaat van: Mickey op 24 augustus 2017 - 20:00:32
60% kans op regen tijdens Q.

Just sayin'.
I know, ik wacht tot morgen ochtend, kijken wat de kansen dan zijn.
tip: doe het dan iig op tijd. De opmerking 'ik had eigenlijk iets anders willen doen' komt geregeld langs in het gok de pole topic maar begint een beetje vermoeiend te worden ;)

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

#24
1:43,533

BMW.WilliamsF1

Toch nog maar ff een seconde er af gehaald. Hopelijk gaan ze beetje hard door die snelle bochten :D

Het zou wel droog moeten blijven, dus de mensen met regentijden hebben nog 12 minuten. Deze keer geen cadeautjes ;)

Franky R.

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 augustus 2017 - 09:48:45
Toch nog maar ff een seconde er af gehaald. Hopelijk gaan ze beetje hard door die snelle bochten :D

Het zou wel droog moeten blijven, dus de mensen met regentijden hebben nog 12 minuten. Deze keer geen cadeautjes ;)


Het blijft de Ardennen, he! Ooit op één dag hagel, regen en zonneschijn meegemaakt...en dan afwisselen..pfff...Terwijl 2015 bloedwarm was. Stond ik daar met mijn regenspullen... ::)

Mickey

Heb 'm vanmorgen vroeg ook aangepast naar een opdrogende baan. Lijkt me het veiligste. Ben toch al van het podium afgeflikkerd dus kan wel wat risico nemen.  :D

C.G. de Beaufort

Mijn vorige tijd in post. 15 in Monza  komt te vervallen. Mijn nieuwe tijd is :

1:17.631

Groet,

C.G. de Beaufort



Mickey