Main Menu

F1 2017

Gestart door Edwin90, 13 augustus 2017 - 18:19:31

« vorige - volgende »

Sphinx

Hahaa, eerste race gewonnen in Canada. Vijfde gekwalificeerd, maar voor het eerst een superstart en de Ferrari's kunnen pakken met twee rondjes rich fuel mix. De AI-Toto panikeert met een extra stop voor ultrasofts en Hamilton komt er niet meer op tijd bij. Ik ben een beetje overmoedig geworden en heb mn piloot Robert Kubica genoemd  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Citaat van: Sphinx op 11 september 2017 - 22:08:15
Hahaa, eerste race gewonnen in Canada. Vijfde gekwalificeerd, maar voor het eerst een superstart en de Ferrari's kunnen pakken met twee rondjes rich fuel mix. De AI-Toto panikeert met een extra stop voor ultrasofts en Hamilton komt er niet meer op tijd bij. Ik ben een beetje overmoedig geworden en heb mn piloot Robert Kubica genoemd  ;D

:)

Op yt kan je trouwens goeie setups vinden. Ik ben nu ook zelf gaan schakelen en daar win je meer tijd mee dan dat ik had verwacht :-). Spel is een stuk beter dan de voorgaande edities

Sabai

Ik ben er trouwens achter gekomen dat je bij time tryal bij het leaderboard de set-ups van iedereen die je wil kan laden.  :) Weet niet of dit al bekend was bij jullie maar het werkt wel Ik.rij nu top tijden  :)

Franky R.

Citaat van: Sabai op 24 september 2017 - 21:55:09
Ik ben er trouwens achter gekomen dat je bij time tryal bij het leaderboard de set-ups van iedereen die je wil kan laden.  :) Weet niet of dit al bekend was bij jullie maar het werkt wel Ik.rij nu top tijden  :)


goede tip...dank!

Franky R.

Bovendien,


Ik ga als een dolle met mijn onderdelen...Denk dat ik voor de helft van het seizoen al aan de vijfde ICE, MGU en dergelijke zit... >:(

Sabai

Wat vinden jullie van het online racen? Ik vind het igg slecht hoe het nu is. Je moet veels te lang wachten en er is super weinig aanbod.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 28 oktober 2017 - 15:46:02
Wat vinden jullie van het online racen? Ik vind het igg slecht hoe het nu is. Je moet veels te lang wachten en er is super weinig aanbod.


Ik heb dat al opgegeven...rij online via Assetto

Sphinx

Voor online racen kun je de laatste tijd beter Assetto of Gt Sport pakken, veel minder ramtoeristen meer te doen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!