Gok de Pole [11] Grand Prix van Hongarije - Hungaroring

Gestart door BMW.WilliamsF1, 25 juli 2017 - 10:25:51

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Ik kan er geen touw meer aan vast knopen de pole tijden dit jaar :D

Dus doe maar 1:17,333

Charrel

Arg! Weer dezelfde strategie, wilde hem iets hoger zetten.. Maar het is al 10:01  :'(


JS JTD

Damn.. weer te hoog ingezet! In de eerste training al 1:18's !

Mickey

Gaat niet zoveel meer gewonnen worden denk ik, JTD. Kort baantje. Je zit niet verkeerd. Ik ben wel wat te conservatief geweest.

JS JTD

Citaat van: Mickey op 28 juli 2017 - 20:03:29
Gaat niet zoveel meer gewonnen worden denk ik, JTD. Kort baantje. Je zit niet verkeerd. Ik ben wel wat te conservatief geweest.

Hmm inderdaad, dat blijkt, als ik de tijden van 2015 en 16 bekijk. We zullen zien!

Mickey


Charrel

Gaat dit dan de kwalificatie zijn dat ik de leiding ga pakken in het Gok de Pole kampioenschap?  :D

Matthijs

Citaat van: Charrel op 29 juli 2017 - 12:17:44
Gaat dit dan de kwalificatie zijn dat ik de leiding ga pakken in het Gok de Pole kampioenschap?  :D
Nope, volgens mij nét niet. Dan had je strategischer moeten gokken. ;)

Mickey

Overigens vind ik het voorspellen dit seizoen lastiger dan vorig seizoen. Onvoorspelbaarder ook, met Mercedes en Ferrari die in Q3 ineens wat (soms veel) extra's hebben. Het leek veelbelovend voor Max, maar dan is er toch weer dat gat.

Waarom kan dat bij de Tag power unit dan niet, vraag ik me af.

Franky R.

Citaat van: Mickey op 30 juli 2017 - 09:44:41
Overigens vind ik het voorspellen dit seizoen lastiger dan vorig seizoen. Onvoorspelbaarder ook, met Mercedes en Ferrari die in Q3 ineens wat (soms veel) extra's hebben. Het leek veelbelovend voor Max, maar dan is er toch weer dat gat.

Waarom kan dat bij de Tag power unit dan niet, vraag ik me af.


Renault is bang voor de betrouwbaarheid van het blok, als ze toestaan dat de coureurs met een agressievere mapping gaan rijden.

Mickey

Het hoeft maar één ronde hè. En MB en Ferrari kunnen het blijkbaar ook.

Franky R.

Citaat van: Mickey op 30 juli 2017 - 17:57:11
Het hoeft maar één ronde hè. En MB en Ferrari kunnen het blijkbaar ook.


Ik weet het fijne er niet van...Dat zouden we aan Abiteboul moeten vragen dan. Schijnt toch meer achter te zitten...

Charrel

Beetje off topic, maar wel relevant. Bij de prijsvraag van Verstappen.nl waarbij je de snelste raceronde van Max moet gokken zat ik er dichterbij :-P

https://www.verstappen.nl/nl/article/10354/

Matthijs

Netjes kerel, ik voel nu echt de hete adem in mijn nek!