GP van Oostenrijk - Red Bull Ring

Gestart door BMW.WilliamsF1, 06 juli 2017 - 22:43:50

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Fietser op 09 juli 2017 - 18:44:09
Deze editie paste uitstekend bij de lay out van het circuit: saai! Ondanks het mooie landschap, de popiejopie energiedrankjes, gezellige campings en de oranje massa is het naar mijn smaak een weinig aansprekende tussenstop in het GP-seizoen. Snel vergeten. Na een uur had ik het wel bekeken - veel te mooi weer en bovendien zwemwater op steenworpafstand. Dus.
je had beter nog ff 20 minuten kunnen blijven zitten, de laatste ronden waren best de moeite waard. Het eerste uur was idd niet om aan te zien. Bottas kwam letterlijk en figuurlijk goed weg met zn jumpstartje;

https://media.giphy.com/media/mrFmmvlvtfv1e/giphy.gif

Jozef

Wat is je bron daarvan Tuesday? Op Sky deden ze namelijk precies hetzelfde trucje en daarop was te zien dat de lichten net wél uit waren toen hij wegreed.

Sabai

Citaat van: Fietser op 09 juli 2017 - 18:44:09
Deze editie paste uitstekend bij de lay out van het circuit: saai! Ondanks het mooie landschap, de popiejopie energiedrankjes, gezellige campings en de oranje massa is het naar mijn smaak een weinig aansprekende tussenstop in het GP-seizoen. Snel vergeten. Na een uur had ik het wel bekeken - veel te mooi weer en bovendien zwemwater op steenworpafstand. Dus.

Je hebt het nog lang volgehouden. Ik was na 5 minuten al onderweg naar het strand ☺

Franky R.

Citaat van: Wings op 09 juli 2017 - 16:50:23
En dan Lewis die de pers onfatsoenlijk te woord staat. Je ziet dat hij gefrustreerd raakt. Daarbij geen goed voorbeeld voor de jeugd.


Ik snap niet wat er daar onfatsoenlijk aan is? Hamiton rijdt voor het WK. Wat had hij moeten doen? Met een stralende glimlach de perse te woord staan?

Tuesday

Citaat van: Jozef op 09 juli 2017 - 21:03:38
Wat is je bron daarvan Tuesday? Op Sky deden ze namelijk precies hetzelfde trucje en daarop was te zien dat de lichten net wél uit waren toen hij wegreed.
geen idee waar het vandaan komt, maar volgens mij zijn het gewoon de beelden van tv. Verder niet iets om heel lang op door te gaan, volgens de huidige regels was het legaal blijkbaar.

JS JTD

Citaat van: Tuesday op 09 juli 2017 - 22:52:15
Citaat van: Jozef op 09 juli 2017 - 21:03:38
Wat is je bron daarvan Tuesday? Op Sky deden ze namelijk precies hetzelfde trucje en daarop was te zien dat de lichten net wél uit waren toen hij wegreed.
geen idee waar het vandaan komt, maar volgens mij zijn het gewoon de beelden van tv. Verder niet iets om heel lang op door te gaan, volgens de huidige regels was het legaal blijkbaar.

Er zit een marge in de "stage" sensoren. Een hele kleine wielbeweging kan dus binnen het bereik vallen. Het was wel heel gewaagd om al voor het doven van de lichten de koppeling te laten schieten, want dat deed hij in feite.

JS JTD

Ze lieten tijdens de race nog zien dat de reactietijd van Bottas 0.2 sec was en acceleratie van 0-200 km/u in 4.5 sec. Echt bizar snel!


C.G. de Beaufort

Red Bull-topman Helmut Marko toonde zich getergd door de actie van Daniil Kvyat van satellietteam Toro Rosso bij de start, waardoor Fernando Alonso en Max Verstappen uitvielen. ,,Hij miste zijn rempunt met vijftig meter."

Ik denk dat Kvyat zich zorgen moet maken. Bovendien heeft'ie maar 4 punten...

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Citaat van: Franky R. op 09 juli 2017 - 22:30:48
Citaat van: Wings op 09 juli 2017 - 16:50:23
En dan Lewis die de pers onfatsoenlijk te woord staat. Je ziet dat hij gefrustreerd raakt. Daarbij geen goed voorbeeld voor de jeugd.


Ik snap niet wat er daar onfatsoenlijk aan is? Hamiton rijdt voor het WK. Wat had hij moeten doen? Met een stralende glimlach de perse te woord staan?

Nee hoor. Maar wel fatsoenlijk te woord staan. Verder laat iedere coureur zich wel eens leiden door emotie. Seb ook. Coureurs zijn net mensen.

Wings


Wings

Citaat van: Jozef op 09 juli 2017 - 21:03:38
Wat is je bron daarvan Tuesday? Op Sky deden ze namelijk precies hetzelfde trucje en daarop was te zien dat de lichten net wél uit waren toen hij wegreed.

Was gewoon op TV. Bij Ziggosport te zien in de nabeschouwing.


Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 10 juli 2017 - 08:56:41
Red Bull-topman Helmut Marko toonde zich getergd door de actie van Daniil Kvyat van satellietteam Toro Rosso bij de start, waardoor Fernando Alonso en Max Verstappen uitvielen. ,,Hij miste zijn rempunt met vijftig meter."

Ik denk dat Kvyat zich zorgen moet maken. Bovendien heeft'ie maar 4 punten...

Groet,

C.G. de Beaufort

En wat te denken van familie Sainz? Die hebben zichzelf ook te kakken gezet. Red Bull accepteert dit niet. Sainz mag nog een jaar blijven en Kvyat is denk ik wel klaar. Zulk soort kamikaze-acties kunnen gebeuren maar bij Kvyat is het schering en inslag. Chargerend dan. 'Niet goed genoeg' dekt de lading.

Wings

Citaat van: Jozef op 09 juli 2017 - 15:51:56
Gelukkig was er een bergrit in de Ronde van Frankrijk, was een pak interessanter dan de race.

Serieus? Doodsaai dat wielrennen.