GP van Oostenrijk - Red Bull Ring

Gestart door BMW.WilliamsF1, 06 juli 2017 - 22:43:50

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Aangezien er nog geen topic is en VT1 morgen al begint is hier het race topic.

Dit weekend zit ik zelf in Oostenrijk, dus hier alvast wat foto's die ik gemaakt heb: http://www.gppits.net/nieuws/gp_oostenrijk_donderdag_in_fotos/

Edwin90

Bottas op pole, Hamilton moet vanaf P8 komen, dus dat wordt sowieso een interessante race morgen!

http://www.gppits.net/nieuws/gp_oostenrijk_bottas_pakt_verrassende_pole_in_spielberg/

Jozef

Hamilton op supersofts en de rest op ultra's, die houdt er al rekening mee dat hij op de baan niet voorbij de Red Bulls komt dus dan maar een langere eerste stint proberen en bij de eerste pitstops wat plekjes goedmaken.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

De regen zal pas na de race komen, het gaat om warmteonweders, die komen in de vroege avond wanneer de lucht afkoelt. Ik zou er niet te veel van verwachten tijdens de race.

JS JTD

Citaat van: Jozef op 08 juli 2017 - 18:55:16
De regen zal pas na de race komen, het gaat om warmteonweders, die komen in de vroege avond wanneer de lucht afkoelt. Ik zou er niet te veel van verwachten tijdens de race.

Hmm.. de weersites laten verschillende dingen zien, maar ik denk dat de kans op wat regen tijdens het begin van de race aanzienlijk is.
Laten we het hopen dat Max dan weer zo'n move als in Canada kan maken vlak na de start.

Robbert65

Citaat van: Jozef op 08 juli 2017 - 18:55:16
De regen zal pas na de race komen, het gaat om warmteonweders, die komen in de vroege avond wanneer de lucht afkoelt. Ik zou er niet te veel van verwachten tijdens de race.
14:00      27°C   29°C   ZW 2      33%   1,4 mm   28%
15:00      27°C   28°C   ZW 2      47%   1,0 mm   15%

Jozef, als ik er een linkje bij doe mag je 'm wel aanklikken hoor ;-) Er is zo'n 50% kans dat er buien vallen tussen 14:00 en !6:00 uur.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

http://www.wetteralarm.at/de/europa/oesterreich/wetter-zeltweg/details/S111650/

Vanaf 14:00 uur: "Zeitweise leichte oder massige Gewitter"

Hetgeen zoveel wil zeggen als "nu en dan een onweersbui".
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Zoals voorspeld is de regen uitgebleven. Verder een doodsaaie race.

Jozef

Gelukkig was er een bergrit in de Ronde van Frankrijk, was een pak interessanter dan de race.

Mickey

Niet om aan te gluren. Hoewel ik ook echt voor de sport kijk, moet ik zeggen dat ik er ook weinig lol in heb met het keer op keer uitvallen van Max.

Franky R.

Citaat van: Mickey op 09 juli 2017 - 16:24:42
Niet om aan te gluren. Hoewel ik ook echt voor de sport kijk, moet ik zeggen dat ik er ook weinig lol in heb met het keer op keer uitvallen van Max.


Idem...plus dat anti-climax weer op het einde van de race... ::)

Wings

En dan Lewis die de pers onfatsoenlijk te woord staat. Je ziet dat hij gefrustreerd raakt. Daarbij geen goed voorbeeld voor de jeugd.

Mickey


Fietser

Deze editie paste uitstekend bij de lay out van het circuit: saai! Ondanks het mooie landschap, de popiejopie energiedrankjes, gezellige campings en de oranje massa is het naar mijn smaak een weinig aansprekende tussenstop in het GP-seizoen. Snel vergeten. Na een uur had ik het wel bekeken - veel te mooi weer en bovendien zwemwater op steenworpafstand. Dus.