Baku banaan van de race?

Gestart door Sabai, 25 juni 2017 - 20:19:01

« vorige - volgende »

wie is de banaan?

Sainz
Vettel
Raikkonen
Bottas
Ocon
iemand anders namelijk. .....

Wings

Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 21:13:07
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 21:03:23
Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 20:25:05
Hoewel Sainz een domme fout maakt in het begin en ik Vettel's gedrag gewoon walgelijk vind, is de prutser van deze race toch wel Ocon. Ja, zijn actie op Perez zorgt wel voor het spektakel en dergelijke. Maar het kost zijn team wel een goede klassering en dat is toch kwalijker.

Ocon is wel zesde geëindigd.

Ja, maar dat had hoger geweest als ze elkaar niet uit de race gereden hadden. Misschien zelfs een dubbele podium of een-twee voor Force India. En door Ocon's overenthousiaste actie (wraak voor Canada?) beroofd ie zijn team wel van meer.

Geldt ook voor de rest natuurlijk.

Van Wijk

Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 21:09:26
Citaat van: Jozef op 25 juni 2017 - 20:50:01
Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 20:34:44
En ik mag graag denken dat het probleem bij Lewis voortkwam uit de commotie rondom het incident tussen hem en Vettel.

Kun je dit toelichten? ???
ik heb dit nog nooit eerder gezien, blijkbaar was de concentratie niet optimaal en dan kun je afvragen waarom niet. Ik zeg absoluut niet dat er een verband is, maar het zou me ook niet verbazen.

Ik kan Tuesday wel volgen, na de tweede ( of derde ) SC ging Ham op hetzelfde punt weer even van het gas af. Wellicht had hij geen kwade bedoelingen richting Vettel en begrijp ik dat hij beetje van slag is.
Langs de andere kant, ze kunnen goed toneel spelen.

C.G. de Beaufort

Oh, dat was Vettel. Hij stuurde zonder enige voorsprong ineens op Hamilton in, terwijl er een SC voor reed...

Bananas...  :D

Groet,

C.G. de Beaufort


Pancake Shield

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 21:15:45
Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 21:13:07
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 21:03:23
Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 20:25:05
Hoewel Sainz een domme fout maakt in het begin en ik Vettel's gedrag gewoon walgelijk vind, is de prutser van deze race toch wel Ocon. Ja, zijn actie op Perez zorgt wel voor het spektakel en dergelijke. Maar het kost zijn team wel een goede klassering en dat is toch kwalijker.

Ocon is wel zesde geëindigd.

Ja, maar dat had hoger geweest als ze elkaar niet uit de race gereden hadden. Misschien zelfs een dubbele podium of een-twee voor Force India. En door Ocon's overenthousiaste actie (wraak voor Canada?) beroofd ie zijn team wel van meer.

Geldt ook voor de rest natuurlijk.

Ja, maar voor Force India was dit een unieke positie (mogelijke een-twee/dubbel podium) geweest waarin ze niet snel meer terugkomen. En dan is het een hele dure fout. Dan Ocon wel netjes zesde worden. Maar Perez val uit (geen punten) en Ocon valt dus terug naar zes. Perez en Ocon hadden in de situatie kunnen zitten waarin Ricciardo terecht kwam, maar door de actie van Ocon gebeurde dat dus niet. Ocon heeft wat mij betreft de duurste en domste fout gemaakt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Van Wijk

Vettel: Zelf een inschattingsfout ( op dit niveau hoor je de kneepjes van het vak en je concurrentie te kennen) maken en zo onsportief reageren.
Natuurlijk Force India op een tweede plaats, echter deze interne strijd hebben ze in Canada zelf gecreëerd, dit is het gevolg ervan.

Wings

Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 21:25:39
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 21:15:45
Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 21:13:07
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 21:03:23
Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 20:25:05
Hoewel Sainz een domme fout maakt in het begin en ik Vettel's gedrag gewoon walgelijk vind, is de prutser van deze race toch wel Ocon. Ja, zijn actie op Perez zorgt wel voor het spektakel en dergelijke. Maar het kost zijn team wel een goede klassering en dat is toch kwalijker.

Ocon is wel zesde geëindigd.

Ja, maar dat had hoger geweest als ze elkaar niet uit de race gereden hadden. Misschien zelfs een dubbele podium of een-twee voor Force India. En door Ocon's overenthousiaste actie (wraak voor Canada?) beroofd ie zijn team wel van meer.

Geldt ook voor de rest natuurlijk.

Ja, maar voor Force India was dit een unieke positie (mogelijke een-twee/dubbel podium) geweest waarin ze niet snel meer terugkomen. En dan is het een hele dure fout. Dan Ocon wel netjes zesde worden. Maar Perez val uit (geen punten) en Ocon valt dus terug naar zes. Perez en Ocon hadden in de situatie kunnen zitten waarin Ricciardo terecht kwam, maar door de actie van Ocon gebeurde dat dus niet. Ocon heeft wat mij betreft de duurste en domste fout gemaakt.

Dat geldt ook voor Bottas en Vettel. Maken domme fouten waardoor ze de kans op de zege weggooien. 

Arthur

Ik ga voor Ocon. Hoe dom kun je zijn, eigen teamgenoot, erger kan niet.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 21:33:39
Citaat van: Pancake Shield
Ja, maar voor Force India was dit een unieke positie (mogelijke een-twee/dubbel podium) geweest waarin ze niet snel meer terugkomen. En dan is het een hele dure fout. Dan Ocon wel netjes zesde worden. Maar Perez val uit (geen punten) en Ocon valt dus terug naar zes. Perez en Ocon hadden in de situatie kunnen zitten waarin Ricciardo terecht kwam, maar door de actie van Ocon gebeurde dat dus niet. Ocon heeft wat mij betreft de duurste en domste fout gemaakt.

Dat geldt ook voor Bottas en Vettel. Maken domme fouten waardoor ze de kans op de zege weggooien.

Lees vooral het woordje uniek even. Vettel en Bottas komen wel vaker in de buurt van de zege en zullen dat in de toekomst ook wel komen. Alsnog een domme fout, maar die van Ocon is veel duurder. Een overwinning voor Force India, helemaal een dubbel, die kans komt niet snel meer. Dat is te vergelijken met bv de dubbel van BMW Sauber in 2008 in Canada of Jordan in 1998.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Dat maakt de fout niet dommer of minder dom. Laten we bovendien niet vergeten dat Ocon een rookie is.

Wings

Ik ga overigens voor Hülkenberg. Dat was wel erg lomp.

Arthur

Rookies misschien wel, maar hier moet je heel goed mee oppassen, anders kom je mogelijk niet verder dan een rookie in je carrière...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

vettel. Je ramt niemand van de baan

Tuesday

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 21:45:04
Dat maakt de fout niet dommer of minder dom. Laten we bovendien niet vergeten dat Ocon een rookie is.
een halve, hij reed vorig seizoen ook al een aantal races.

Tuesday

Citaat van: robbert op 25 juni 2017 - 21:52:25
vettel. Je ramt niemand van de baan
deed ie ook niet hoor. Laten we het niet erger maken dan het was.

Wings

Citaat van: Arthur op 25 juni 2017 - 21:49:54
Rookies misschien wel, maar hier moet je heel goed mee oppassen, anders kom je mogelijk niet verder dan een rookie in je carrière...

Denk je? Ik vind Ocon juist goed en denk dat hij wel verder komt.