Baku banaan van de race?

Gestart door Sabai, 25 juni 2017 - 20:19:01

« vorige - volgende »

wie is de banaan?

Sainz
Vettel
Raikkonen
Bottas
Ocon
iemand anders namelijk. .....

Wings

Hoeft ook niet. Titels tellen.

robbert

Citaat van: Wings op 04 juli 2017 - 13:32:10
Hoeft ook niet. Titels tellen.

ja maar titels behalen door op een vuile manier te racen is ook niet echt verdiend é

Tuesday

Citaat van: robbert op 04 juli 2017 - 13:44:03
Citaat van: Wings op 04 juli 2017 - 13:32:10
Hoeft ook niet. Titels tellen.

ja maar titels behalen door op een vuile manier te racen is ook niet echt verdiend é
wat Vettel deed was niet vuil, maar dom. Heeft hem punten gekost ipv opgeleverd. Dat Hamilton vervolgens zn concurrent meer punten afhandig probeert te maken door in de media de dorpspastoor uit te hangen zou je met een beetje goede wil wel onder vuil kunnen plaatsen. In veel sporten wordt dat juist als onsportief gezien.

Wings

Citaat van: robbert op 04 juli 2017 - 13:44:03
Citaat van: Wings op 04 juli 2017 - 13:32:10
Hoeft ook niet. Titels tellen.

ja maar titels behalen door op een vuile manier te racen is ook niet echt verdiend é

Als je niet bereid bent om vuil te racen krijg je een bordje om je nek en noemen ze je Bottas. Wie? O ja, die Fin. Heeft volgens mij ooit bij Mercedes gereden. Die.

De grootste rijders hebben allen een lijst aan controverses die minstens zo groot is als hun palmares. Ik vind het allemaal best. Ik houd wel van rijders als Lewis, Fernando, Seb en Max.

Matthijs

Vettel heeft geen enkele titel behaald door vuil spel dus de hele discussie is overbodig.

Wings

Nou...was niet sjiek van Red Bull om Webber als lokaas te gebruiken. ;)

Franky R.

Beiden spelen een spelletje...Hamilton doet dat meer mentaal, Vettel uit zich fysiek en verbaal..

robbert

idd, en voor het kampioenschap is het goed dat vettel geen straf heeft gekregen afgelopen maandag. Wordt een leuke strijd om de titel, daarvoor kijken wij toch

Wings

Citaat van: Franky R. op 04 juli 2017 - 23:16:10
Beiden spelen een spelletje...Hamilton doet dat meer mentaal, Vettel uit zich fysiek en verbaal..

Precies. Lees maar eens tussen de regels door wat Rosberg daarover zegt.