Baku banaan van de race?

Gestart door Sabai, 25 juni 2017 - 20:19:01

« vorige - volgende »

wie is de banaan?

Sainz
Vettel
Raikkonen
Bottas
Ocon
iemand anders namelijk. .....

Sabai


Pancake Shield

Hoewel Sainz een domme fout maakt in het begin en ik Vettel's gedrag gewoon walgelijk vind, is de prutser van deze race toch wel Ocon. Ja, zijn actie op Perez zorgt wel voor het spektakel en dergelijke. Maar het kost zijn team wel een goede klassering en dat is toch kwalijker.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Fietser

Veel gegadigden, Vettel bijvoorbeeld die zich een kind toonde en keihard eigen rechter speelde.
Maar toch ga ik (ook) voor Ocon die beide Force India's uitschakelde voor (wat later bleek) zomaar een mogelijke eerste overwinning. Ik had het ze zo graag gegund.

Jozef

Ik wilde eerst op Ocon stemmen. Die aanrijding was echt wel zijn fout. Maar Vettel gooit hier gewoon 13 WK-punten weg omdat hij z'n hersenen niet aanzet. Wetende dat de titelstrijd spannend kan worden, is dat gewoon een van de domste dingen die ik ooit heb gezien in een F1-race.

Tuesday

dan ga ik toch voor Force India. De vorige keer halfslachtig opgetreden en daar nu de gevolgen van ondervonden. Vettel ook een goede kanshebber natuurlijk, maar uiteindelijk loopt ie toch 2 punten uit. En ik mag graag denken dat het probleem bij Lewis voortkwam uit de commotie rondom het incident tussen hem en Vettel. Mercedes zou de banaan wat dat betreft eigenlijk ook wel verdienen. Er ging vandaag sowieso een hoop fout, er waren minimaal 8 coureurs die de race hadden kunnen winnen.

Tuesday

waarom staat Raikkonen eigenlijk in het lijstje?

Sabai

Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 20:35:40
waarom staat Raikkonen eigenlijk in het lijstje?

Misschien dat er mensen zijn die het zijn fout vonden.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 25 juni 2017 - 20:37:57
Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 20:35:40
waarom staat Raikkonen eigenlijk in het lijstje?

Misschien dat er mensen zijn die het zijn fout vonden.
wereldwijd misschien 1 of 2 mensen ;)

Matthijs

Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 20:35:40
waarom staat Raikkonen eigenlijk in het lijstje?
Raikkonen staat niet in het lijstje, kijk maar goed.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 20:34:44
En ik mag graag denken dat het probleem bij Lewis voortkwam uit de commotie rondom het incident tussen hem en Vettel.

Kun je dit toelichten? ???

Wings

Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 20:25:05
Hoewel Sainz een domme fout maakt in het begin en ik Vettel's gedrag gewoon walgelijk vind, is de prutser van deze race toch wel Ocon. Ja, zijn actie op Perez zorgt wel voor het spektakel en dergelijke. Maar het kost zijn team wel een goede klassering en dat is toch kwalijker.

Ocon is wel zesde geƫindigd.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 25 juni 2017 - 20:50:01
Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 20:34:44
En ik mag graag denken dat het probleem bij Lewis voortkwam uit de commotie rondom het incident tussen hem en Vettel.

Kun je dit toelichten? ???
ik heb dit nog nooit eerder gezien, blijkbaar was de concentratie niet optimaal en dan kun je afvragen waarom niet. Ik zeg absoluut niet dat er een verband is, maar het zou me ook niet verbazen.

Wings

Kan ik Vettel als man van de race bestempelen?

Wings

Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 20:35:40
waarom staat Raikkonen eigenlijk in het lijstje?

Niet slim hoe hij met zijn puncture omging. Zijn achterkant aan gort gereden.

Pancake Shield

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 21:03:23
Citaat van: Pancake Shield op 25 juni 2017 - 20:25:05
Hoewel Sainz een domme fout maakt in het begin en ik Vettel's gedrag gewoon walgelijk vind, is de prutser van deze race toch wel Ocon. Ja, zijn actie op Perez zorgt wel voor het spektakel en dergelijke. Maar het kost zijn team wel een goede klassering en dat is toch kwalijker.

Ocon is wel zesde geƫindigd.

Ja, maar dat had hoger geweest als ze elkaar niet uit de race gereden hadden. Misschien zelfs een dubbele podium of een-twee voor Force India. En door Ocon's overenthousiaste actie (wraak voor Canada?) beroofd ie zijn team wel van meer.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock