Baku Man van de race?

Gestart door Sabai, 25 juni 2017 - 20:16:25

« vorige - volgende »

wie is de man van de race?

Ric
Bot
Str
Vet
Ham
Alo
iemand anders namelijk. ....

Wings


Robbert65

Ricciardo, voor de ongelofelijk slimme en goed uitgevoerde actie bij de tweede herstart.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Massa had geen gang in zijn auto en Stroll zat er te kort achter om direct te passeren. Ricciardo had meer topsnelheid en kon daardoor passeren. Verder was hij het hele weekend langzamer dan Max dus snap de veren niet zo. Met mazzel gewonnen.

Tuesday

Citaat van: Wings op 29 juni 2017 - 21:45:35
Massa had geen gang in zijn auto en Stroll zat er te kort achter om direct te passeren. Ricciardo had meer topsnelheid en kon daardoor passeren. Verder was hij het hele weekend langzamer dan Max dus snap de veren niet zo. Met mazzel gewonnen.
was gewoon een mooie inhaalactie. Dan kan het allemaal wel meezitten, maar je moet het toch wel ff doen. Jij stemt op iemand die 7e is geworden, zonder uitvallers was dat misschien 13 of 14 geweest. Alles wat voor hem is gestart is voor hem gefinisht of uitgevallen. Zo valt op elke keuze wel wat aan te merken.

Wings

Ik stem niet op Magnussen omdat hij zevende is geworden maar dat hij een solide race reed. Daarnaast kent hij stabieler en foutlozer dan Romain, die toch een niveau hoger wordt gekwalificeerd. En hij deed niks fout. Ricciardo heeft op zaterdag een dure fout gemaakt en was niet sneller dan zijn teamgenoot. Dat vind ik net even anders.

Tuesday

Citaat van: Wings op 30 juni 2017 - 16:52:41
Ik stem niet op Magnussen omdat hij zevende is geworden maar dat hij een solide race reed. Daarnaast kent hij stabieler en foutlozer dan Romain, die toch een niveau hoger wordt gekwalificeerd. En hij deed niks fout. Ricciardo heeft op zaterdag een dure fout gemaakt en was niet sneller dan zijn teamgenoot. Dat vind ik net even anders.
maar Ricciardo heeft dan weer Verstappen als teamgenoot, die denk ik wel weer 2 niveautjes hoger dan Grosjean wordt gekwalificeerd. Verder hanteert iedereen idd zn eigen criteria, Robbert kiest Ricciardo vanwege die mooie inhaalactie, jij kiest Magnussen omdat ie solide reed. En ik kies Stroll vanwege zn verrassende resultaat.

Wings

Hoe Max zich verhoudt tot Romain en Daniel tot Kevin vind ik niet interessant. Laten we appels met appels vergelijken. Je teamgenoot verslaan vind ik toch wel het minimale om tot man van de race uitgeroepen te worden. Als een rijder het hele weekend langzamer is dan zijn teamgenoot, de auto in de muur parkeert en uiteindelijk wint door pech van anderen dan vind ik het bijzonder dat zo iemand wordt uitgeroepen tot man van de race. En prima dat mensen verschillende criteria hanteren, ik zit hier om deze bespreekbaar te maken. Dat is het bestaansrecht van fora. Dus waar je daar mee heen wil is mij uiteindelijk.

Tuesday

Citaat van: Wings op 30 juni 2017 - 17:59:45
Hoe Max zich verhoudt tot Romain en Daniel tot Kevin vind ik niet interessant. Laten we appels met appels vergelijken. Je teamgenoot verslaan vind ik toch wel het minimale om tot man van de race uitgeroepen te worden. Als een rijder het hele weekend langzamer is dan zijn teamgenoot, de auto in de muur parkeert en uiteindelijk wint door pech van anderen dan vind ik het bijzonder dat zo iemand wordt uitgeroepen tot man van de race. En prima dat mensen verschillende criteria hanteren, ik zit hier om deze bespreekbaar te maken. Dat is het bestaansrecht van fora. Dus waar je daar mee heen wil is mij uiteindelijk.
dat is zeker het bestaansrecht van een forum, maar in dit topic ligt dat misschien toch wat anders juist omdat iedereen zn eigen criteria hanteert. Prima dat jij geen rijder wilt kiezen die in kwalificatie door zn teamgenoot is verslagen (had je ook niet op Max kunnen stemmen in Barcelona trouwens), maar voor anderen is dat blijkbaar helemaal geen criterium. Dat je de inhaalactie die voor Robbert doorslaggevend was bagataliseert lijkt me overigens wel relevant.

Wings

Het meest grappige is dat ik ooit topics MOTR en DOTR op andere fora heb bedacht juist om discussie te genereren. En verder hoef ik ook niet uit te leggen waarom ik op een discussieplatform een discussie voer.

Jozef

Maar waarom zou je het Man van de Race noemen als je vervolgens de kwalificatie erbij gaat sleuren?

Wings

Een kwalificatie zit onlosmakelijk verbonden aan de race. Ik kijk verder dan mijn neus lang is. Als een coureur het hele weekend excelleert en zijn teamgenoot verslaat vind ik het niet erg als hij op zondagmiddag wat wind in de zeilen heeft. Andersom zie je mij geen salto's van vreugde maken. Bovendien vind ik oprecht niet dat Ricciardo hier wat bijzonders heeft gedaan op uitrijden na.

Tuesday

Citaat van: Wings op 01 juli 2017 - 10:52:52
Het meest grappige is dat ik ooit topics MOTR en DOTR op andere fora heb bedacht juist om discussie te genereren. En verder hoef ik ook niet uit te leggen waarom ik op een discussieplatform een discussie voer.
ach, dat bestaat al veel langer. En er zit een verschil tussen bepaalde gebeurtenissen betwisten of iemand zn beoordelingscriteria. Als iemand Ricciardo kiest omdat ie de mooiste kleur auto heeft, dan heeft discussie verder weinig zin.

Wings