Baku Man van de race?

Gestart door Sabai, 25 juni 2017 - 20:16:25

« vorige - volgende »

wie is de man van de race?

Ric
Bot
Str
Vet
Ham
Alo
iemand anders namelijk. ....

Sabai

Wie is de man?

Pancake Shield

Ricciardo. Valt in het begin van de race terug, heeft vervolgens een geweldige inhaalactie na een van de Safety Cars en profiteert dan van het gevecht tussen Hamilton en Vettel. Prima gedaan.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

In de poll van F1.com heb ik op Bottas gestemd omdat hij van achteraan terugkwam naar P2.

Maar ik draai toch bij richting Ricciardo, had mooie herstarts (ook al zat Stroll die ene keer te slapen, Ricciardo had nog wel meer mooie acties) en was zodoende de man die het meest van al capituleerde op de tegenspoed van de heren voorin. Chapeau!

Fietser

Hij is bepaald niet mijn favoriet, maar in Baku wel de snelste en de meest overtuigende. En volgens mij was hij ook nog eens foutloos (waar vast niet iedereen het mee eens is). Het enige minpuntje was dat zijn hoofdsteuntje los zat. Hamilton dus.

Wings

Citaat van: Jozef op 25 juni 2017 - 20:32:26
In de poll van F1.com heb ik op Bottas gestemd omdat hij van achteraan terugkwam naar P2.

Bottas maakt een fout is de eerste bocht en vergooit daarmee een zege.

CitaatMaar ik draai toch bij richting Ricciardo, had mooie herstarts (ook al zat Stroll die ene keer te slapen, Ricciardo had nog wel meer mooie acties) en was zodoende de man die het meest van al capituleerde op de tegenspoed van de heren voorin. Chapeau!

Ik geloof dat 8 man voor hem zijn weggevallen. Max, Kimi, Seb, Lewis, Valtteri, Checo, Ocon en Massa.

C.G. de Beaufort

In tegenstelling tot het begin dit jaar, Stroll. Sinds de eerste punten die hij pakte in Canada, gaat hij er op vooruit met een 3e plaats. Nu moet hij dit weten vast te houden en ergens tussen de 7e/10e eindigen in de toekomstige races.

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

Citaat van: Fietser op 25 juni 2017 - 20:33:43
Hij is bepaald niet mijn favoriet, maar in Baku wel de snelste en de meest overtuigende. En volgens mij was hij ook nog eens foutloos (waar vast niet iedereen het mee eens is). Het enige minpuntje was dat zijn hoofdsteuntje los zat. Hamilton dus.

Hoezo zou iemand het oneens zijn? Hij was toch ook foutloos?

Arthur

Geen van de personen in het lijstje, niemand overtuigend behalve winnaars van de omstandigheden. Geen score dus vanuit hier.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Van Wijk

Stroll, afgebrand door de Media begin dit seizoen.
( zelf vond ik hem ook niets anders als een miljonairskid )
Laat toch even zien dat hij een aardig potje kan sturen en vooral stress bestendig is.

Wings

Viel toch wel mee? Goed gedaan maar niet bijzonder. De baan lag 'm wel.

Arthur

Maldonado won eens in Spanje, daarna, I rest my case...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Stroll al kan ik ook wel met Fietser meegaan; Hamilton was dit weekend de beste.

Wings

Magnussen. Zijn teamgenoot verslagen. De Deen rijdt consistent en begint positief op te vallen. In tegenstelling tot Romain die alleen harder begint te schreeuwen. Of eigenlijk meer zegt.

Tuesday

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 22:05:57
Magnussen. Zijn teamgenoot verslagen. De Deen rijdt consistent en begint positief op te vallen. In tegenstelling tot Romain die alleen harder begint te schreeuwen. Of eigenlijk meer zegt.
dat doet ie bijna altijd, het is flauw om daar conclusies aan te verbinden. Verder is Magnussen net zo (in)consistent als Grosjean en doet Grosjean het beter in kwalificatie. Wil natuurlijk niet zeggen dat ie vandaag niet de beste was, maar ik zou de rest er gewoon buiten laten.

Franky R.

Altijd leuk om een nieuw gezicht op het podium te zien...eervol vermelding voor Stroll.