GP van Azerbeidzjan 2017

Gestart door Jozef, 25 juni 2017 - 16:08:43

« vorige - volgende »

Mickey

Ach, Hemmie zal ook wel bijdraaien. Heat of the moment en zo.

Zondag staan ze elkaar op het podium weer een champagnebukake te geven, samen met Max. 8)


Wings

Ik ben bang dat de toon is gezet. Nee wacht! Ik hoop dat de toon is gezet. Rivaliteit tot op het bot is wat de sport zo mooi maakt. Eindelijk strijden twee giganten om het wereldkampioenschap. Beiden nu tot op het bot getergd. Gevechten waar de vonken vanaf zulle spatten. En wie weet wel een Max Verstappen die zich er nu en dan mee kan bemoeien. That is why I love F1!

Mickey

Ben er ook niet vies van hoor, hevige rivaliteit. Prima zo. Maar dan niet piepen als je over de schreef gaat en straf krijgt.

Franky R.

Citaat van: Wings op 04 juli 2017 - 17:54:29
Ik ben bang dat de toon is gezet. Nee wacht! Ik hoop dat de toon is gezet. Rivaliteit tot op het bot is wat de sport zo mooi maakt. Eindelijk strijden twee giganten om het wereldkampioenschap. Beiden nu tot op het bot getergd. Gevechten waar de vonken vanaf zulle spatten. En wie weet wel een Max Verstappen die zich er nu en dan mee kan bemoeien. That is why I love F1!


Ergens ben ik het hevig met je eens... ;)

robbert

Citaat van: Mickey op 04 juli 2017 - 19:30:17
Ben er ook niet vies van hoor, hevige rivaliteit. Prima zo. Maar dan niet piepen als je over de schreef gaat en straf krijgt.

inderdaad, en de rivaliteit zorgt er dan voor dat de 1 de ander eens aantikt. En dan komt men zo'n situaties tegen als in baku, en dan zullen fans dan weer eisen dat er een straf volgt.

Wings

En een ander nuanceert dat. Zalig toch? ;) Op naar Oostenrijk. Let it rain!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Lewis kijkt Seb niet aan. Het komt goed qua rivaliteit.

Robbert65

dat regenverhaal, dat lijkt uit te komen :-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Ik verwacht geen tegen,  kan ik niet teleutgesteld zijn.

Maar mijn ouders waren begin deze week in oostenrijk en de verwachtingen waren daar ook al slecht.