GP van Azerbeidzjan 2017

Gestart door Jozef, 25 juni 2017 - 16:08:43

« vorige - volgende »

Jozef

Misschien hebben we toch even een topic nodig. ;D

Als Vettel hier weer ongestraft mee wegkomt, word ik echt gek. :P

Wings

Geldt ook voor Lewis. Dus beiden geen! Dit is hardcore Formule 1!

Wings

Pérez en Räikkönen gaan rijden. Gaaf. Ik vind dit een top race en tot nu toe prima ingeschat van de wedstrijdleiding. Laat het de mannen maar uitzoeken op de baan.

Wings

Zie ik de auto van Massa roken?

Jozef

Ricciardo gaat deze winnen. ;D

Als hij uitvalt, dan Stroll. ;D

Wings


Wings

Lewis bewerkt de wedstrijdleiding. Haha. Heerlijk!
Ik voorspelde al dat het joviaal gedrag tussen Seb en Lewis snel ten einde komt.

Jozef

Bewerkt de wedstrijdleiding? Vettel had ook de zwarte vlag mogen krijgen, al is een stop/go wat mij betreft ook oké.

Vettel die overigens verder enorm veel geluk heeft vandaag.

Sabai

Vettel had zwarte vlag moeten krijgen. Dit moet niet kunnen.

Jozef

Iemand meegekregen waarom Vandoorne opnieuw pitte? Hij reed voor de Saubers en zou nu dus P10 gehad hebben. :'( Iedereen had verse banden van tijdens de rode vlag dus wat was er aan de hand?

Wings

Citaat van: Jozef op 25 juni 2017 - 16:47:30
Bewerkt de wedstrijdleiding? Vettel had ook de zwarte vlag mogen krijgen, al is een stop/go wat mij betreft ook oké.

Vettel die overigens verder enorm veel geluk heeft vandaag.


Wat nou zwarte vlag; een schorsing voor het leven!

Wings

Stapvoets tegen Lewis aanrollen is levensgevaarlijk natuurlijk!

Jozef

Opzettelijke aanrijdingen horen gewoon niet op een racecircuit thuis. Net zoals een voetballer rood krijgt als hij een zacht tikje uitdeelt aan een tegenstander. Heeft niets met sport te maken en moet zo zwaar als mogelijk bestraft worden.

Wings


Wings

Citaat van: Jozef op 25 juni 2017 - 17:02:50
Opzettelijke aanrijdingen horen gewoon niet op een racecircuit thuis. Net zoals een voetballer rood krijgt als hij een zacht tikje uitdeelt aan een tegenstander. Heeft niets met sport te maken en moet zo zwaar als mogelijk bestraft worden.

Was niet opzettelijk. Vettel liet het stuur los en de Ferrari rolt tegen de Mercedes aan. Als je daar al van stuitert.... Verder is het bestraft en klaar. Het leven gaat verder Jozef!