INTERVIEW OLAV MOL

Gestart door Robbert65, 12 juni 2017 - 18:36:14

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: robbert op 24 juni 2017 - 08:33:13

inderdaad. Redbull moest nooit veel onderdoen voor ferrari en mercedes, maar hadden gewoon pech. Zonder pech gingen ze mooi kunnen meedoen om het podium en stonden ze qua punten ook dichter bij vettel en hamilton. Dit weekend kunnen ze zelfs met gemak winnen, want verstappen is gewoon de snelste in baku. Redbull heeft echt geen slechte wagen zoals ze doen uitschijnen. Het is meer zand in de ogen strooien maar moeten nu ook rekenen met pech. Ferrari en mercedes gaan ook nog pech krijgen hoor dit weekend en dan is het kampioenschap zelfs mogelijk voor redbull. Vorig seizoen waren ze ook niet echt beter dan ferrari, maar tijdens het seizoen hebben ze gewoon ferrari voorbijgegaan. Dit zie ik dit jaar ook gebeuren


Hoi Olav... ;D ;D ;D


;)

Wings

Dat was ook mijn eerste ingeving / reactie maar vond het flauw om het te plaatsen.

robbert


Arthur

Ik vond Mol vandaag [en laten we maar zwijgen over die tandarts] weer tenenkrommend, ging allemaal veel te snel voor hem leek wel. Dat boek komt er i.i.g niet  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Maar als je nu echt een mooi boek over automotive wil lezen dan raad ik "Spyker, een dollemansrit" aan.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 30 juni 2017 - 23:35:33
Maar als je nu echt een mooi boek over automotive wil lezen dan raad ik "Spyker, een dollemansrit" aan.


Dollemansrit? Mobiele hoofdpijn, zou ik eerder zeggen... ;D ...Maar dat lijkt mij ook wel een mooi verhaal. Morgen even bij mijn boekenboer Donner kijken. ;)

Arthur

En vervolgens Saab over de kop gelezen [vervolg]. Geen F1 maar niet minder smakelijk...  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel